De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: The Lion King 1½

  1. #1

    Standaard The Lion King 1½

    10 Februari 2004 op Video en DVD:


    Klik op het logo voor meer info

  2. #2

    Standaard

    Bij zoiets blijft mijn hart zo koud als een fles vloeibare stikstof...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik vind de korte filmpjes vam Timon & Pumba bij de Disneyclub altijd erg apart, zeker niet voor kids. Als ze dat niveau halen ben ik content.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  4. #4

    Standaard

    Bij de DVD van The Lion King 1 zit een preview voor The Lion King 3. Gaat over Timon & Pumba achter de schermen bij The Lion King. Lijkt mij haast dat het over hetzelfde gaat, of niet?

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hkruse
    Bij de DVD van The Lion King 1 zit een preview voor The Lion King 3. Gaat over Timon & Pumba achter de schermen bij The Lion King. Lijkt mij haast dat het over hetzelfde gaat, of niet?

    Henk K.
    Ja, dat is ook zo. Het is zeg maar een film over hoe Timon en Pumba elkaar hebben leren kennen enzo...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  6. #6

    Standaard

    Ik heb op de perspresentatie van TLK al een voorstukje gezien, en het lijken mij voor 99 % grappen over de diverse lichaamsgassen die aan Pumba ontsnappen. Goedkoop, dus.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Maar heb je ooit de korte films van ze gezien? Die zijn van een kaliber die welhaast on Disney zijn, als zij dat niveau halen wordt het een fijn filmpje. Ik vindt trouwens een preview weinig zeggen over het eindprodukt.
    Daarbij ben je schijnbaar populair op de verscheidene fora als je kat op de sequels van Disney. Hier geldt ook sommige zijn minder andere zijn beter. JB 2 is minder als orgineel maar zeker niet onaangenaam of slecht, Stitch 2 is wederom erg amusant.
    Maar de doelgroep voor deze films zijn niet de volwassenen maar de kids en die van kan er maar geen genoeg van krijgen. Terwijl zij the Lionking nog niet leuk vindt omdat deze boven haar pet gaat, maar Pumba & Timon weer erg leuk vindt (dat stinkiebeest praat raar).
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Maar heb je ooit de korte films van ze gezien? Die zijn van een kaliber die welhaast on Disney zijn, als zij dat niveau halen wordt het een fijn filmpje. Ik vindt trouwens een preview weinig zeggen over het eindprodukt.
    Daar heb je natuurlijk gelijk in.

    Daarbij ben je schijnbaar populair op de verscheidene fora als je kat op de sequels van Disney.
    Ik heb er nog geen enkele gezien die de moeite waard was. Daarentegen zijn er een hele ris die het origineel meer schade dan goed doen. Jungle Book 2? Heiligschennis! There's Only One King Louie!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: The Lion King 1½

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    10 Februari 2004 op Video en DVD:


    Klik op het logo voor meer info
    Ondanks alles lijk deze mij toch weer erg leuk worden.
    Ik weet dus al een titel die ik in 2004 kan gaan kopen :wink:

  10. #10

    Standaard

    Van dit soort schaamteloze cash-in grappen krijg ik toch spontaan jeuk op onbereikbare plaatsen...

    Jammer, erg jammer.

  11. #11

    Standaard

    lijkt mij ook niet veel eerst zien voordat ik oordeel maar wat iemand anders al eerder vermelde hij wordt eigenlijk special gemaakt voor kinderen en die kunnen inderdaad geen genoeg krijgen van timon en pumba

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van Abeelen
    geen genoeg krijgen van timon en pumba
    Maar ik kan er ook geen genoeg van krijgen :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •