Pagina 1 van 136 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 3394 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beste / Mooiste / Leukste / Apartste Gift Sets en uitgaves

    Er bestaan al een netjes aantal Gift Sets tegenwoordig, de meeste erg mooi in elkaar gezet. Nou vroeg ik me af wat jullie de beste Gift Sets vinden. Ik ben namelijk sinds korte tijd erg geïnteresseerd in mooie Gift Sets.

    Mijn lijstje:

    Lion King (erg strak)
    Fellowship Of The Ring (erg mooi gedaan)
    Two Towers (nog niet binnen, maar zal ook erg mooi zijn)
    Scarface (moet nog binnenkomen, maar als ik anderen mag geloven moet deze er ook erg mooi en strak uit zien)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #2

    Standaard

    Scarface komt eraan Mark, rustig...amazon is de snelste niet.

    ontopic: Ik vind de Fellowship giftset ook prachtig. Mooier vind ik die van de Lion King R1. Schitterend.

    Goede site om eens naar alle giftsets te kijken is dvdsoon. Want die hebben daar een snellink voor.

  3. #3

    Standaard

    Ik vroeg me trouwens af of er mensen waren die de E.T. Giftset hadden ? Zo ja, wat vinden jullie daar van want ik ben wel benieuwd
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    niet echt een giftset maar de box van the matrix is super: matrix en revisited, de filmposter, een diafragma, 8 zwartwit foto's, en wat postcards.
    die van the lion king is idd erg mooi maar play heeft ze nog steeds niet verstuurd
    verder die van lotr en de aankomende two towers met gollum.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #5

    Standaard

    niet echt een giftset maar de box van the matrix is super: matrix en revisited, de filmposter, een diafragma, 8 zwartwit foto's, en wat postcards.
    die van the lion king is idd erg mooi maar play heeft ze nog steeds niet verstuurd
    verder die van lotr en de aankomende two towers met gollum.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #6

    Standaard

    John, waar heb je die box van The Matrix toendertijd gehaald ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    ik heb de scarface box eindelijk binnen! na dik 3 weken!! en nog eens belast met 9 euro nog wat. maar het was het wachte waard schitterende box kwa uiterlijk dvd kwaliteit liet wat te wensen over.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik vroeg me trouwens af of er mensen waren die de E.T. Giftset hadden ? Zo ja, wat vinden jullie daar van want ik ben wel benieuwd
    Ja, heb ik. Het is mijn mooiste uitgave. Mooie stevige, blauw metallic, kartonnen doos en veel leuke extra's waaronder een boek van iets van 200 blz. (hardcover) en de CD met de filmmuziek die heel erg mooi is. Kopen dus, want hij is maar iets van €40 - €50 of zo!

    Verder is mijn Stanley Kubrick: A Life in Pictures (Collector's Edition) ook erg mooi. Grote kartonnen (hardlederen) box met de snapper en het gelijknamige fotoboek. Erg Mooi!

    Verder staat de Koreaanse Editie van Dances With Wolves ook nog op de verlanglijst. Sowieso hebben ze daar een hoop mooie set (zoals bv. ook de Militairy Pack van Band of Brothers).

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    John, waar heb je die box van The Matrix toendertijd gehaald ?
    Dit weet je mischien wel maar bij play is hij nog te krijgen.

    http://www.playserver1.com/play247.a...5&p=57&c=&g=72
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  10. #10

    Standaard

    ik vind tot nu toe the lion king en the fellowship of the ring de mooiste giftsets in mijn collectie
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    John, waar heb je die box van The Matrix toendertijd gehaald ?
    Dit weet je mischien wel maar bij play is hij nog te krijgen.

    http://www.playserver1.com/play247.a...5&p=57&c=&g=72
    Bedankt voor de link
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #12

    Standaard

    Let wel op het feit dat de link de Regio 2 UK versie betreft die ge-cut is.

    Namelijk :

    R2 - (United Kingdom) - Yes - This film has been cut by 10-15 seconds for UK release in order to obtain a 15 certificate. The BBFC could have passed the movie uncut with an 18 certificate, but Warner Brothers wanted the cuts to make it a 15 certificate so it would appear to a wider audience (and to make them more money).
    The cuts are as follows -
    Cut 1: During the bathroom fight between Morpheus & Agent Smith, Morpheus head butts Smith knocking his sunglasses off. Smith retaliates with three head butts to Morpheus.
    Cut 2: During the subway fight between Neo & Agent Smith, Smith head butts Neo twice whilst their arms are locked.
    Cut 3: During the subway fight between Neo & Agent Smith, Neo head butts Smith twice whilst their arms are locked.
    As a direct result of these cuts the Audio Commentary and Isolated Score were out of sync with the rest of the film, they therefore had to be dropped from the UK Region 2.

    Dushen

  13. #13

    Standaard

    De LotR giftset met de Argonath beeldjes is natuurlijk prachtig, ik ben minder te spreken over de komende TTT. Vind het Smeagol beeldje niet erg mooi... Daarentegen is het artwork van de box weer erg mooi met de Rohan motieven.

    De Scarface GS zit er voor mij ook aan te komen, die moest ik ook hebben.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14

    Standaard

    ik heb deze in mijn collectie

    pearl harbor vista serie 4 disc (niet echt een gift set)maar je krijgt wel een supermooie box en 4 postcards

    spiderman giftset ook erg cool met 1e editie van de marvel comic met spiderman,filmcell,een speciale tekening

    die van de hulk komt er aan soort gelijk aan spiderman

    en verder vindt ik de lotr giftset wel mooi
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  15. #15

    Standaard

    Mijn beste Giftsetsallen R1)
    -ET
    -JURASSIC PARK (jawel, die grote met 2 dvds, 2 cds, fotoo's en 2 filmframes)
    uit de Warner serie:
    -MATRIX (de allereerste box: Matrix, poster, CD, lobbycards, filmframe) genummerd en limited
    -NORTH BY NORTHWEST
    -CASABLANCA
    -BLADE RUNNER
    -GONE WITH THE WIND
    -SPIDERMAN
    -CLOCKWORK ORANGE
    -2001
    -FULL METAL JACKET
    -LotR
    -LION KING

  16. #16

    Standaard

    Ze hebben zeker mooie edities in Korea
    Hierbij mijn verzameling Gift Sets:

    R3:
    - DwW 4 disc
    - BoB Military Pack
    - Spider-Man LE

    R2:
    - De Franse T2 UE en Total Recall set in plexiglas box
    - Snow White CE Book Edition
    - Pearl Harbor UE, met 3 discs, maar hopelijk wordt 'ie binnenkort vervangen door de R1 versie.

    R1:
    - Lion King
    - LotR: Fellowship
    - Toy Story Toy Box
    - Scarface

    En als ik dan echt moet kiezen...BoB Military Pack, Lion King en T2 + Total Recall. Die 3 gaan echt voor geen goud weg. Ik hoop zeer binnenkort daar de E.T. Giftset aan vast te kunnen plakken en hopelijk daarna de Hulk.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik vroeg me trouwens af of er mensen waren die de E.T. Giftset hadden ? Zo ja, wat vinden jullie daar van want ik ben wel benieuwd
    Die heb ik ook (sterker nog: da's de ENIGE giftset in mijn collectie). Het is een mooie set: de box zelf is misschien net een tikkeltje te opzichtig maar het boek is erg mooi en de soundtrack is natuurlijk een klassieker. Desondanks: als ik vooraf geweten had dat de originele 'cut' van de film hier in Nederland op dvd zou verschijnen dan had ik deze niet aangeschaft. Ik hou niet zo van giftsets en deze was ZEKER niet goedkoop.

  18. #18

    Standaard

    Ik vind zelf de deluxe boxset series erg mooi, waarvan ik zelf deze heb van Ben Hur:



    Daar komt volgende week dezelfde box bij van Blade Runner, en over een tijdje wil ik ook the Matrix wel hebben

    Verder is de gift set van the Fellowship erg mooi, daar wil ik toch die van TTT wel bij hebben

  19. #19
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Ik heb zelf de box van Pulp Fiction (Regio 1), maar het ziet er allemaal een beetje goedkoop uit, in ieder geval vind ik de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal correct.


    De Giftset van Scarface ziet er wel schitterend uit en is erg goed verzorgd. De 8 lobbycards ga ik waarschijnlijk in lijsten vatten en ophangen.

  20. #20

    Standaard

    De giftset van Sacrface is inderdaad wel de mooiste van allemaal!

  21. #21

    Standaard

    Moest ik deze thread nou echt ontdekken? Goddank staan er nog geen foto's van boxen die ik echt wil hebben. Gelukkig heeft nog niemand foto's neergezet van bv Ful Metal Jacket.
    Ik ben dus namelijk zo'n persoon welke rustig een dvd de deur uitdoet om meteen te vervangen door een giftset, mits deze maar mooi genoeg is . En dat kan (te)veel geld kosten .
    Zelf heb ik er nog niet veel: LOTR, The LionKing giftbox, en E.T. Ultmate Giftbox.


    Ohja, als we die ook meetellen: Snow White and the Seven Dwarfs: Collector's Edition bookversion ook nog .

  22. #22

    Standaard

    Hieronder mijn coole Gift Sets:

    Full Metal Jacket dus, net als de 2 andere Kubricks: 2001 en Clockwork Orange.

    this one:


    Verder de eerder genoemde boxen van Lion King en E.T. en Battlestar Galactica: Cylon Head
    Misschien wel de fraaiste:

    Jurassic Park dus.
    Verder de Fantasia en Toy Stoy en Scream (regio 1) boxen, al zijn dat niet echt Gift sets vind ik.
    Ook mooi zijn de Warner Boxen in mn collectie;
    North by Northwest, BladeRunner, Casablanca, Gone with the Wind en deze van the Matrix:

    Was mn eerste in 1999
    De Tins van Disney en Anchor Bay zijn ook fraai; Evil Dead 2, Halloween 5 en Repo Man. En de regio 1 2 disc limited editions van Army of Darkness & Halloween.
    En deze is ook een juweeltje in mn kast is de 8 disc Nightmare on ELm Street box...compleet met 3-d bril 8)

    En uiteraard Lord of the Rings met de boekensteunen....

    De schoenendoos van Spiderman vind ik een van de minste, staat ook ergens weggemoffeld in de kast

    Last but not least:
    Lekker lomp; 8 schijfjes

    Misschien cool om eens een thread over limited editions te doen?

  23. #23

    Standaard

    Hierbij mijn verzameling Gift Sets (niet limited):

    R2:
    - Snow White CE Book Edition
    - LOTR

    R1:
    - Lion King
    - Scarface
    - Matrix
    - Jurassic parc
    - The Perfect storm
    - E.T.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  24. #24

    Standaard

    Ik heb het zelf nooit zo op van deze gift sets, en heb er dan ook geen een.
    Ik vind een mooi verpakte 2 disc al meer dan voldoende, bij giftsets vind ik dat ik teveel betaal voor de dingen die interessant zijn voor mij (de film). En zo te zien passen de meeste niet lekker in de kast

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Ik heb zelf de box van Pulp Fiction (Regio 1), maar het ziet er allemaal een beetje goedkoop uit, in ieder geval vind ik de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal correct.


    De Giftset van Scarface ziet er wel schitterend uit en is erg goed verzorgd. De 8 lobbycards ga ik waarschijnlijk in lijsten vatten en ophangen.
    mocht je de pulp fiction box kwijt willen,contact me maar
    Bezoek Mijn DVD Collectie
    Dvd.nl : Co-Startrader
    Dvdforum.nl : Silver Trader

Pagina 1 van 136 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •