De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard korte beschrijving van kiss dp450 (=revoy3200=H&B dx 652

    Ik heb een tijdje geleden verschijdene reviews bekeken op verschillende sites (ook op dvd.nl) en hierbij kwam de kiss divx speler er altijd redelijk tot goed uit. Ik heb deze dus gekocht maar ben er achter gekomen dat deze speler helemaal niet zo geweldig (of zelfs middelmatig) is. Ik wil hier dus (met mn eerste post ) dus even de boel proberen "recht te zetten".
    Het probleem met deze speler is dat deze een heleboel formaten "ondersteund". Wat er echter niet bij wordt verteld is dat er een heeeele grote buglijst is met dingen die niet/niet goed werken. om even een paar te noemen:

    - bij het afspelen van mp3's loopt deze speler regelmatig vast
    - sommige nieuw gekochte dvd's speelt deze speler NIET af
    - de speler is over het algemeen niet stabiel en loopt ook bij FF/REW vast
    - ogg vorbis geluidsbestanden zijn niet om aan te horen
    - de eerste 1/2 seconde van mp3's wordt overgeslagen
    etc etc

    Voor degenen die het nog niet doorhadden.... de kiss ,revoy en h&b zijn allemaal hetzelfde en de kiss firmware draait op alle drie de apparaten.

    Als je dit leest vraag je je uiteraard af waarom ik zo "negatief" ben over de speler. Dit is om de simpele reden dat ik hem gekocht heb en van al deze problemen niks van af wist. Ik probeer de forumbezoekers dus slechts enigzins te voorlichten.

    Voor degene die hier iets meer over willen weten (want 1 post is natuurlijk geen reden om een speler wel of niet te kopen) kunnen kijken
    op een forum voornamelijk over de kiss spelers:
    http://www.gooddvdstuff.com/kissdvd/index.php

    kijk als eerste eens naar de veel te grote buglist onder "software". Hierop is precies te zien wat er aan mankeert.

    Voor de mensen die denken dat met de volgende firmware update alles is opgelost: kijk maar eens goed rond op de forum. De kiss spelers zijn al een hele tijd op de markt maar de bugs worden nauwelijks weggewerkt.

  2. #2

    Standaard

    mocht er iemand vragen hebben over deze speler wil ik deze ook natuurlijk graag beantwoorden. Ik heb trouwens de nieuwste firmware (2.7.4)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •