Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 126 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Twin Peaks: Seizoen 2 in najaar 2004? Data zijn al bekend!!!

    Great news for “Twin Peaks” fans. Although a deal hasn’t been able to be reached to get the film out on DVD elsewhere [namely because Artisan didn’t make enough money to cover the production costs first time around, or that’s what the rumours say], Paramount in Australia seems to have locked in “Twin Peaks : Season 2” for a late 2004 release. According to the DVD arm, the series will be released in two parts, Part 1 – containing the first four discs, will hit 9th September, and the second set – containing another 4 discs – will hit 7th of October. Subject to change of course, but it’s looking good.
    Bron: Moviehole

    Ook TVShowsOnDVD bevestigt het nieuws! Regio 1 heeft dus pech. Eerst al geen pilot in hun set en nu wellicht helemaal geen Seizoen 2. Gelukkig bezit ook Paramount in Europa de rechten dus een R2 release zal zeker volgen. Overigens was Seizoen 1 in Australie regio 2+4 en had NL subs.

  2. #2

    Standaard

    Dat is zeker goed nieuws!! Mijn vader zit telkens tegen me aan te zeiken over wanneer seizoen 2 uit zal komen, kan ik hem nu eindelijk een datum geven.

    Het is trouwens data. :P Sorry, ik kan het nooit laten.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    Da's zeer goed nieuws. Hoort natuurlijk wel in mijn collectie!
    Helaas is dit nieuws nog wel onder voorbehoud las ik, maar laten we daar maar niet vanuit gaan dan.. :wink:

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Helaas is dit nieuws nog wel onder voorbehoud las ik, maar laten we daar maar niet vanuit gaan dan.. :wink:
    Zo gauw statements als "ergens in het najaar van 2004" veranderen in "seizoen 2 komt in 2 boxen, waavan box 1 op 9 sept. 2004 en box 2 op 7 okt. 2004" dan ben ik al gauw overtuigt dat ze in ieder geval gaan komen...

    Iedereen kan alvast gaan sparen voor de maand september 2004, want voorlopig komen naast deze boxen in ieder geval in die maand ook nog de Star Wars box (IV, V, VI) en LOTR ROTK (4 / 5 disk). En dan hebben we het nog niet eens over de mogelijke andere boxen die ook rond die tijd kunnen uitkomen: LOTR Triologie box, Matrix Triologie box en 24 Season 3

  7. #7

    Standaard

    Mijn dag is weer goed!


    Nog maar 11 maandjes wachten en ik kan weer verder met kijken.

    Gelukkig heb ik de serie al in de vroege jaren 90 gewoon op tv gevolgd, Met a "damn good cup of coffee" en een heerlijk stuk kersentaart op schoot voor de buis met een paar vienden en vriendinnen. Dus ik weet al hoe een en ander verloopt.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  8. #8

    Standaard

    Hehe dat werd tijd, nu maar hopen dat het echt waar is.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Mijn dag is weer goed!


    Nog maar 11 maandjes wachten en ik kan weer verder met kijken.

    Gelukkig heb ik de serie al in de vroege jaren 90 gewoon op tv gevolgd, Met a "damn good cup of coffee" en een heerlijk stuk kersentaart op schoot voor de buis met een paar vienden en vriendinnen. Dus ik weet al hoe een en ander verloopt.
    Nou dan heb je een goed geheugen, want ik hem hem toen ook gezien en weet alleen nog maar dat seizoen 2 heeeeeeeeel erg vaag werd. Maar wie nou wat gedaan heeft staat mij niet meer zo bij. Ik wil ook wachten met Fire Walk With Me totdat ik Seizoen 2 weer gezien heb om eventuele spoilers te voorkomen.

  10. #10

    Standaard

    Ik weet inderdaad ook niet álles meer, maar een boel dingen zijn me best goed bijgebleven.

    Moet ik alvast even verklappen hoe een en ander afloopt :P
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  11. #11

    Standaard

    Ik wil ook wachten met Fire Walk With Me totdat ik Seizoen 2 weer gezien heb om eventuele spoilers te voorkomen.
    Zou ik NIET kijken; die film verpest heel je TP serie ervaring. Film is een aanfluiting!
    Ik ken de serie nog vrij goed; 3 jaar terug nog alle delen op video gekeken :wink:

  12. #12

    Standaard

    In Spanje in seizoen 2 al lang te koop... Engelstalig en met engelse subs voor de slechthorenden.
    Waarom zou je dan 11 maanden gaan wachten. Ik heb hem net besteld bij ofertadvd.es.
    Dusssss
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    Waarom zou je dan 11 maanden gaan wachten.
    Omdat de kwaliteit van de Spaanse dvd's niet al te goed zou zijn. Ik las ergens dat de het beeld 'vhs'-kwaliteit zou hebben.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  14. #14

    Standaard

    Mmmmm, dat zou inderdaad jammer zijn. Maar ik kan het geduld gewoon niet opbrengen. :wink:
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  15. #15

    Standaard

    Ik maakte me een beetje ongerust (nachtmerries van een incomplete serie ) maar dit klinkt toch weer heel goed!

    Diegenen die seizoen 1 nog niet hebben wil ik er nog maar eens op wijzen dat die set voor de belachelijk lage prijs van 29,95 bij MM te krijgen is (en JA ik weet dat dat soort info eigenlijk in de pricewatch hoort). Grijp je kans!

  16. #16

    Standaard

    De vlag kan uit!!!!
    Lekker najaar van 2004 zeg!
    Twee keer Twin Peaks en 1 keer ROTK box...
    "Just because they call it The Human Race, doesn't mean you win if you finish first."

    Waarom mijn portemonnee leeg is

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Diegenen die seizoen 1 nog niet hebben wil ik er nog maar eens op wijzen dat die set voor de belachelijk lage prijs van 29,95 bij MM te krijgen is (en JA ik weet dat dat soort info eigenlijk in de pricewatch hoort). Grijp je kans!
    Nou we toch bezig zijn. Bij de MM in Rotterdam Centrum van de week nog voor 24,95.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik wil ook wachten met Fire Walk With Me totdat ik Seizoen 2 weer gezien heb om eventuele spoilers te voorkomen.
    Zou ik NIET kijken; die film verpest heel je TP serie ervaring. Film is een aanfluiting!
    Ik ken de serie nog vrij goed; 3 jaar terug nog alle delen op video gekeken :wink:
    Sorry maar Fire Walk With Me vind ik als Lynch liefhebber toch echt de moeit waard.
    Hier http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=804 is er ook al uitgebreid op ingegaan.
    Trouwens het boek "The Secret Diary of Laura Palmer" van dochterlief Lynch is ook wel leuke aanvullende informatie. :wink:

  19. #19

    Standaard

    Maar kan iemand mij vertellen hoeveel afleveringen dat seizoen 2 nu precies beslaat?
    Ik heb de serie toen op de tv gezien (het enige goede dat ik ooit van Veronica gezien heb trouwens, maar dat terzijde) en zodoende wist ik eigenlijk niet eens dat er seizoenen in waren.
    Is er ook nog een seizoen drie eigenlijk?
    "Just because they call it The Human Race, doesn't mean you win if you finish first."

    Waarom mijn portemonnee leeg is

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cycomarcello
    Maar kan iemand mij vertellen hoeveel afleveringen dat seizoen 2 nu precies beslaat?
    Ik heb de serie toen op de tv gezien (het enige goede dat ik ooit van Veronica gezien heb trouwens, maar dat terzijde) en zodoende wist ik eigenlijk niet eens dat er seizoenen in waren.
    Is er ook nog een seizoen drie eigenlijk?
    Seizoen 2 heeft 22 afleveringen. Er is geen seizoen 3 meer, maar is nog wel de film Fire Walk With Me (wel al op DVD te verkrijgbaar) die eigenlijk de laatste dagen voor de dood van Laura Palmer beschrijft (waar seizoen 1 in de pilot mee begint). Deze film bevat echter wel spoilers over de mogelijke moordenaar en moet je dus eigenlijk na alle afleveringen bekijken.

    En ik ben als David Lynch fan erg geinteresserd in deze film. Ben ook blij dat hij er is, heb hem zelfs in mijn bezit, maar heb hem om bovenstaande reden helaas nog nooit gezien. Wacht liever nog een jaartje af.

  21. #21

    Standaard

    Hahaha, dat ken ik!
    Zo wil pas de serie weer bekijken als ik hem compleet binnen heb en dan ook weer met dezelfde spanning als vroeger op de buis.
    Elke week 1 aflevering, ben benieuwd of ik het volhoud...

    Maar als seizoen twee 22 afleveringen heeft, dan zijn het er dus 29 in totaal.
    Ik dacht dat dat de serie iets van 35 of 36 afleveringen had. (of is dat in loop der tijd een beetje weggevaagd bij me?)
    "Just because they call it The Human Race, doesn't mean you win if you finish first."

    Waarom mijn portemonnee leeg is

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cycomarcello
    Hahaha, dat ken ik!
    Zo wil pas de serie weer bekijken als ik hem compleet binnen heb en dan ook weer met dezelfde spanning als vroeger op de buis.
    Elke week 1 aflevering, ben benieuwd of ik het volhoud...

    Maar als seizoen twee 22 afleveringen heeft, dan zijn het er dus 29 in totaal.
    Ik dacht dat dat de serie iets van 35 of 36 afleveringen had. (of is dat in loop der tijd een beetje weggevaagd bij me?)
    Hier de Episode Guide. Klik je op de onafhankelijke links in deze guide kun je per episode het complete verhaal tot in de kleinste details lezen. Huge Spoiler allert dus! Je kunt wel veilig op bovenstaande link klikken, maar wil je het hele verhaal verder niet weten, moet je het hier bij laten.

  23. #23

    Standaard

    theThinWhiteDuke schreef:
    Quote:
    Ik wil ook wachten met Fire Walk With Me totdat ik Seizoen 2 weer gezien heb om eventuele spoilers te voorkomen.

    Zou ik NIET kijken; die film verpest heel je TP serie ervaring. Film is een aanfluiting!
    Ik ken de serie nog vrij goed; 3 jaar terug nog alle delen op video gekeken


    Sorry maar Fire Walk With Me vind ik als Lynch liefhebber toch echt de moeit waard.
    Ik ben ook Lynch fanaat; vind deze veruit de slechtste....het TP deuntje zit er niet eens in!
    Maar goed, ieder zn eigen mening uiteraard!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    theThinWhiteDuke schreef:
    Quote:
    Ik wil ook wachten met Fire Walk With Me totdat ik Seizoen 2 weer gezien heb om eventuele spoilers te voorkomen.

    Zou ik NIET kijken; die film verpest heel je TP serie ervaring. Film is een aanfluiting!
    Ik ken de serie nog vrij goed; 3 jaar terug nog alle delen op video gekeken


    Sorry maar Fire Walk With Me vind ik als Lynch liefhebber toch echt de moeit waard.
    Ik ben ook Lynch fanaat; vind deze veruit de slechtste....het TP deuntje zit er niet eens in!
    Maar goed, ieder zn eigen mening uiteraard!
    Je staat niet alleen in die mening: ik ben het volkomen met je eens.

    Sommige films worden ten onrechte 'ondergewaardeerd' genoemd en deze is daar er eentje van: mijn mening is dat het waarschijnlijk Lynch's minste film is en dat het zeker een overbodige toevoeging is aan het hele TP-verhaal.

  25. #25

    Standaard

    Dus deze petitie is niet meer van toepassing en het is dus zeker dat de dvd ook hier in Nederland uitgegeven gaat worden?

    http://www.PetitionOnline.com/tpdvdnow/
    Four-Star Trader (236)

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •