Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 71 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard probleem ALIEN ondertiteling

    k heb net die supermooie Alien Quadrilogy gekocht. Heb natuurlijk gelijk Alien opgezet, en kwam erachter dat sommige zinnen helemaal niet ondertiteld worden. Let me now of ik de enige ben!!

  2. #2

    Standaard

    als sommige zinnen niet ondertiteld worden, dan zul je vast niet de enige zijn.

    Zullen vast niet per winkel andere subs verkopen
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  3. #3

    Standaard Re: probleem ALIEN ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    en kwam erachter dat sommige zinnen helemaal niet ondertiteld worden.
    Wat is het probleem dan?

    <<- - - - - Doesn't really like subtitles...

    Maar ja, als je die dingen gebruikt dan wil je toch wel dat ze kloppen, zeker voor drie prijs.

  4. #4

    Standaard

    K bedoel dat de ondertiteling niet gelijk loopt met de tekst. (heb dit alleen gezien bij de director's cut van alien en alien 3)
    Nou is mijn Engels niet zo slecht dus ik versta t wel, maar idd, voor dat geld wil ik wel dat ie goed is.

  5. #5

    Standaard

    heb het probleem ook met de alien box. Bij veel zinnen geen ondertiteling.
    Dit zou niet mogen, zeker niet bij een 90-100 euro box.
    Vindt dit een kwalijke zaak. Kan hier een aandacht aan geschonken worden door fox????

    grt

    ed

  6. #6

    Standaard

    Als er veel gesproken wordt kan niet alles worden vertaald. Als daarbuiten ondertiteling mist die er eigenlijk wel had moeten zijn is dat niet zo netjes, nee.

    Zelf kies ik ook vaak de Engelse ondertiteling, als ik al ondertiteling kies. Het leest makkelijker als je daardoor maar één taal tegelijk hebt. Maar goed, het blijft slordig als de ondertiteling waar je naar wilt kijken niet klopt.

    Bij Gladiator klopt een bepaald stuk ook niet, in zowel Engels als Nederlands maar wel bij verschillende zinnen: als ze de Arena gaan betreden (Nederlandse ott) voor hun 'Diamant' opstelling (Engelse ott).

  7. #7

    Standaard

    Het zou handig zijn om te vermelden welke dvd-speler je hebt. Het kan eventueel speler afhankelijk zijn, dat probleem van de ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Ik heb dit weekend een Alien-marathon gehouden. En hier ook problemen met de ondertiteling.

  9. #9

    Standaard

    Ben ik blij dat ik hem nog niet gehaald heb,ik hoop dat dit probleem snel opgelost word....Vind het ook een kwalijke zaak.

  10. #10

    Standaard

    ondertiteling heb ik standaard uitstaan, omdat ik het irritant vind.
    het kan mij weinig schelen of de ondertiteling niet correct is.
    het gaat in mijn ogen om de bewegende beelden. :wink:

  11. #11

    Standaard Opnieuw problemen met ondertiteling (een niwue record)

    Met de Alienbox wordt een nieuw record gevestigd. Het is de vijfde keer in een korte tijd dat er problemen zijn met een dvd of dvd-box. We hebben

    Tiesto in concert (niet synchroon)
    LoTR 2 de speciale box (???)
    Two weeks notice (ondertiteling in de war)
    Battlestar Galatica LE (geen Nederlandse ondrtiteling bij aflevering 7)
    en nu Alien.

    Ja, jullie lezen het goed. De LE-box van Battlestar heeft bij aflevering 7 geen Nederlandse ondertiteling, het is iets van Deens. Komt niet voor in de lijst van ondertitelingen. Universal is op de hoogte en hoop dat deze maand er nog goede exemplaren zijn in de winkel

    Ik denk dat we met twee keer in de week zelfs een wereldrecord hebben. Het geeft te denken.

  12. #12

    Standaard

    Heb gister de andere delen opgezet en had er bijna geen last van bij deel 2 en 4, het gaat dus alleen om deel 3 (die is t ergst) en een beetje deel 1.
    -----------------------


    Bij mij is de ondertiteling van lord of the rings gewoon goed.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    Ben ik blij dat ik hem nog niet gehaald heb,ik hoop dat dit probleem snel opgelost word...
    Ga er maar vanuit dat ze dit niet oplossen... Anders was er denk ik al een persbericht in omloop geweest...

    Veel maatschappijen gaan er vanuit dat ze ondanks kleine slordigheden toch nog winst maken, en gaan daarom niet een recall uitvoeren... Ze laten ze lekker op de schappen liggen...

    A-film daarintegen was wel zo netjes om een nieuwe Release van Donnie Darko uit te geven, na het missen van wat extra's en wat kleine slordigheidjes in de DTS track...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  14. #14

    Standaard

    Inderdaad, tot nu toe enkel Alien Director's Cut gezien, maar vrij veel zinnen zonder ondertitels!
    Toch zonde op zo'n box

  15. #15

    Standaard Re: Opnieuw problemen met ondertiteling (een niwue record)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn
    Battlestar Galatica LE (geen Nederlandse ondrtiteling bij aflevering 7)
    Deze box is teruggeroepen door Universal. Alle klanten kunnen hun box gewoon terugbrengen in de winkel van afkomst en er wordt gezorgd voor een nieuwe box zonder fouten! Dit wisten ze mij gisteren bij Universal te melden, hij wordt ook enkel omgewisseld in de winkel, dus niet rechtstreeks bij Universal zoals met de BTTF discs.

    Ik heb vandaag ook contact opgenomen met de service afdeling van Fox ivm de Alien Quad. box, daar wisten ze van geen problemen! Ze vroegen mij wel of ik toevallig wist op welke DVD-spelers er problemen zouden zijn zodat ze dat eens konden bekijken.

  16. #16

    Standaard

    waar heb je t telefoonnummer van Fox vandaan dan???

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    waar heb je t telefoonnummer van Fox vandaan dan???
    Die heb ik van Fox zelf gekregen.

    Zoals je misschien weet, of niet, ben ik een retailer van DVD's. Zodoende heb ik enkele interne telefoonnummers gekregen van de producenten die ik kan bellen als er problemen zijn.

    Het enige wat ik tot nu toe heb ontvangen is dat hij problemen geeft op een JVC XV-N30BK.

  18. #18

    Standaard

    Dus als ik het goed begrijp, is zijn alle 4 (+ de box 5 dus) recensies van de Alien Quad. ook niet 100% zuiver?
    Ten eerste wordt je volledig dood gegooid met een totaal in de lucht geprezen dvdbox, waar vervolgens toch wat problemen mee zijn?

    Zonde van fox... en zeker niet netjes.... ik hoop dat ze hier daadwerkelijk wat aan gaan doen, en anders brengen ze gewoon volgend jaar de Ultimate 10 disc uit, met bij alle films DTS ES & Dolby EX etc.

    (leven de commercie!)

  19. #19

    Standaard Re: probleem ALIEN ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    k heb net die supermooie Alien Quadrilogy gekocht. Heb natuurlijk gelijk Alien opgezet, en kwam erachter dat sommige zinnen helemaal niet ondertiteld worden. Let me now of ik de enige ben!!
    Je bent spijtig genoeg niet de enigste. Gisteren Alien DC gezien en inderdaad de ondertiteling loopt niet overal synchroon. Spijtig voor zon mooie en dure box (moet er nu alweer een inruilactie worden opgestart!!!)

  20. #20

    Standaard

    K heb een Panasonic dvd speler, en ben er achter gekomen dat de extra's wel goed ondertiteld zijn. dus het ligt denk ik dan niet aan de speler, k zal voor de zekerheid toch nog even met Fox bellen.
    Weet iemand toevallig of de ondertiteling van de normale versies wel kloppen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    K heb een Panasonic dvd speler, en ben er achter gekomen dat de extra's wel goed ondertiteld zijn. dus het ligt denk ik dan niet aan de speler, k zal voor de zekerheid toch nog even met Fox bellen.
    Weet iemand toevallig of de ondertiteling van de normale versies wel kloppen.
    Regio 1 (Legacy), kloppen de subs

  22. #22

    Standaard

    Heb de box ook binnen. Heb net een scan uitgevoerd op Alien 3, beide versies, met mijn denon dvd-2900 door aantal scenes snel te bekijken. Op het eerste gezicht is er niets mis met de ondertiteling, is precies daar waar die moet zijn. Hoe intensief is het verschijnsel bij de klagers? En kun je precieser aangeven wanneer het defect zich voordoet?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    Een update. Inmiddels heb ik Alien DC bekeken. Op slechts enkele momenten mis ik ot. Wat voor mij een grotere tegenvaller is dat op aantal momenten het beeld vastloopt en ik alleen via de ff-toets, gevolgd door play-toets weer verder kan. De momenten zijn o.a. 0.12.07, 1.13.03 en in de buurt van 1.21.58. Ik hoop dat dit ok niet bij de andere discs gebeurt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    ik heb de quadroligy niet maar ik heb zopas de alien dvd uit de legacy boxset bekeken en daar viel het me ook op dat er in het begin van de film hier en daar dingen niet ondertiteld waren
    dit waren echter niet echt duidelijk gesproken conversaties maar meer wat gepraat in de achtergrond, desondanks was het wel min of meer te verstaan, maar dus niet ondertiteld

  25. #25

    Standaard Re: Opnieuw problemen met ondertiteling (een niwue record)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn
    Battlestar Galatica LE (geen Nederlandse ondrtiteling bij aflevering 7)
    Deze box is teruggeroepen door Universal. Alle klanten kunnen hun box gewoon terugbrengen in de winkel van afkomst en er wordt gezorgd voor een nieuwe box zonder fouten! Dit wisten ze mij gisteren bij Universal te melden, hij wordt ook enkel omgewisseld in de winkel, dus niet rechtstreeks bij Universal zoals met de BTTF discs.

    ...
    Dit is wel dom. Al die discs zitten in aparte dozen. En niet iedereen haalt zijn box in de winkel (internet is zo mooi) ... kunnen ze nou niet gewoon doen zoals met Monsters Inc en gewoon die ene disc ruilen.

    grrrrr
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •