Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Battlestar Galactica ondertitelprobleem

    Ik heb net de 2e disc van de eerste dvd bekeken en
    op de 3e aflevering (The long patrol) staan geen Nederlandse
    ondertitels maar Deense.
    Ik ben er nog niet aan toegekomen om alle andere afleveringen te checken, maar dit was de enige van de 1e dvd waar het voorkomt.

    Mijn broer had hetzelfde probleem.

    Heeft iedereen dit ?

  2. #2

    Standaard

    Net even gekeken en inderdaad. Weer een fout in een Nederlandse uitgave.
    Wat een sukkels. Kan dit soort fouten nu niet voorkomen worden? :x
    Ben blij dat ze geen vliegtuigen maken.

    M'n speler zegt dat het Dutch is, maar dergelijk Dutch heb ik niet geleerd op school.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard Re: Battlestar Galactica ondertitelprobleem

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat
    Ik heb net de 2e disc van de eerste dvd bekeken en
    op de 3e aflevering (The long patrol) staan geen Nederlandse
    ondertitels maar Deense.
    Ik ben er nog niet aan toegekomen om alle andere afleveringen te checken, maar dit was de enige van de 1e dvd waar het voorkomt.

    Mijn broer had hetzelfde probleem.

    Heeft iedereen dit ?
    Ik heb hem nog niet bekeken, maar is het maar tijdens één aflevering?
    Of zijn het er meer die er last van hebben. Het blijft een vreemd probleem

  4. #4
    Sebas78
    Guest

    Standaard DAMN!!

    Ja hoor, ook ik heb dat probleem!!

    Ik dacht ik stuur ff een mailtje, maar nergens op www.universalpictures.nl een mailadres te vinden..

    Weet iemand of ze hiervan bij Universal al op de hoogte zijn? En wat ze hieraan denken te gaan doen?

  5. #5

    Standaard

    Ik las op het andere forum dat je hem mag terugbrengen
    naar de winkel omdat er waarschijnlijk in januari al een nieuwe
    persing komt.

    Helaas heb ik de bon niet meer.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat
    Ik las op het andere forum dat je hem mag terugbrengen
    naar de winkel omdat er waarschijnlijk in januari al een nieuwe
    persing komt.
    op welk forum had je dat gelezen?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door clank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat
    Ik las op het andere forum dat je hem mag terugbrengen
    naar de winkel omdat er waarschijnlijk in januari al een nieuwe
    persing komt.
    op welk forum had je dat gelezen?
    In het Alien-ondertitelingstopic, blijkbaar.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=18613

  8. #8

    Standaard Battlestar prpblemen op andere topic

    Dat was waarschijnlijk ik.

    Ik heb afgelopen maandag met Universal pictures gebeld en de set moet gewoon terug naar de winkel. Het is aan de winkel wat ze regelen. In principe moeten er snel goede sets in de winkel leggen.

    Ik heb alleen geen idee hoe we dat kunnen weten. Ik heb het idee dat meeste winkeliers niet op de hoogte zijn van de problemen met Battlestar en Alien. Het zal nog een hele discussie zijn.

    Een tip voor de volgende keer. Zoek het telefoonnummer op op internet en bel gewoon. Zeg dat je een particulier ben en dat je de persoon wil spreken die over de koopdvd's gaat. Het werkt bij mij laltijd, want de persoon is meestal al op de hoogte van de problemen

  9. #9

    Standaard

    Universal is inderdaad op de hoogte van de problemen en haalt alle boxsets uit de winkels:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=356545#356545

    Een pluim voor het quality assurance department van Universal.

  10. #10

    Standaard

    zou de makro hem nog terugnemen zonder bon??

  11. #11

    Standaard

    Dit valt te lezen op dvdsales.be:

    UPDATE: Volgend bericht kreeg ik net binnen van de leverancier:
    Heb gisteren van de vertegenwoordiger van Universal vernomen dat de 'nieuwe' Battlestar Gal Boxen, nog zeker enkele weken op zich gaan laten wachten ! Universal operations, is zelfs nog niet begonnen aan dit probleem !!
    Voorlopig ga ik beide artikels op TBA zetten tot de Leverancier een nieuwe releasedatum ontvangt van de leverancier!
    Ik had de Ltd. Edition reeds besteld bij dvdzone2.com. Daar bleek men helemaal niet op de hoogte te zijn van de problemen rond deze release. Na melding hiervan aan dvdzone2.com, kreeg ik alsnog de 'slechte' Ltd. Edition box in de bus. Eerst maar eens Universal contacteren om te zien wat er aan de hand is...

  12. #12

    Standaard

    Ik denk dat ze veel beter je de keuze kunnen geven tussen bv 5 euro korting of teruggeven.

    Ik denk dat er dan veel zullen zijn die voor die 5 euro gaan aangezien je voor die ene aflevering voor Engelse ondertiteling kan gaan.

    Ik moet wel zeggen dat Universal echt een slechte beurt heeft gemaakt met deze toch potentiele dvd-topper.

    1. Onduidelijkheid ontrent de verschillen tussen de gewonen en speciale editie
    2. Onduidelijkheid omtrent de verschillen tussen de regio versies.
    3. Uberhaupt verschillen tussen regio versies!!!
    4. Release data die niet gehaald worden zonder mededeling.
    5. Email wordt niet beantwoord (Universal VS, 3 keer gemaild)
    6. Op de site van Universal Nld is geen mail adres te ontdekken

    Gevolg: nu zitten heel veel mensen met een box die niet aan de verwachtingen voldoet

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Ik denk dat ze veel beter je de keuze kunnen geven tussen bv 5 euro korting of teruggeven.

    Ik denk dat er dan veel zullen zijn die voor die 5 euro gaan aangezien je voor die ene aflevering voor Engelse ondertiteling kan gaan.

    Ik moet wel zeggen dat Universal echt een slechte beurt heeft gemaakt met deze toch potentiele dvd-topper.

    1. Onduidelijkheid ontrent de verschillen tussen de gewonen en speciale editie
    2. Onduidelijkheid omtrent de verschillen tussen de regio versies.
    3. Uberhaupt verschillen tussen regio versies!!!
    4. Release data die niet gehaald worden zonder mededeling.
    5. Email wordt niet beantwoord (Universal VS, 3 keer gemaild)
    6. Op de site van Universal Nld is geen mail adres te ontdekken

    Gevolg: nu zitten heel veel mensen met een box die niet aan de verwachtingen voldoet
    Dat er een fout op disc 2 zit is inderdaad een blaam voor Universal, voor je een product verdeeld zou je toch even de moeite moeten doen om het artikel te laten testen op fouten! Maar ik denk dat ze alles op alles wouden zetten om het toch nog voor kerstmis in de winkels te hebben. Niet echt slim van hun!

    Maar er zijn ook veel winkels die de klanten hebben bedrogen. Hoewel ze van het probleem wisten, deden ze net of ze van niets wisten om toch maar de omzet te draaien van de verkoop van deze box. Een zware fout in mijn ogen.

    Persoonlijk heb ik, toen ik de fout ontdekte dadelijk met Universal gebeld en dezelfde dag hebben ze mij de fout bevestigd en is er een fax gegaan naar al kun klanten om niets meer te verkopen en alles terug te zenden! Ik heb dit ook gedaan en zodra er nieuwe exemplaren zijn krijg ik die geleverd.

    Ik ben altijd van het standpunt uitgegaan dat een klant liever heeft dat je het eerlijk speelt dan ze in de waan te laten en ze te bedotten. Tot op heden heb ik mij nog nooit beklaagd dat ik mij aan deze regel hou. Het is natuurlijk vervelend dat de klant nu moet wachten, maar beter even wachten en een correct product ontvangen dan nadien de problemen moeten op te lossen en extra onkosten moeten te maken!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Ik ben altijd van het standpunt uitgegaan dat een klant liever heeft dat je het eerlijk speelt dan ze in de waan te laten en ze te bedotten. Tot op heden heb ik mij nog nooit beklaagd dat ik mij aan deze regel hou. Het is natuurlijk vervelend dat de klant nu moet wachten, maar beter even wachten en een correct product ontvangen dan nadien de problemen moeten op te lossen en extra onkosten moeten te maken!
    Vanzelfsprekend ben ik het hier helemaal mee eens
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #15

    Standaard

    Ik had ook al een onderwerp met Battlestar geopend, maar was er per ongeluk 3 keer opgekomen. FOUTJUHH!! Volgens mij zijn er 2 verwijderd, maar helaas is de derde gesloten. Ik had dus gevraagd over de verschilende versies. Gaat het bij deze fout de gewone doos of de SE? Volgens de winkel hier in het dorp heeft niemand ooit (bij groothandel) van die SE gehoord. Is dat wel een Nederlandse uitgave?? Of misschien issie bij hen wel niet te krijgen omdat hij door die fout uit de handel is genomen???

    FrankGuthrie had mij geantwoord op de gesloten onderwerp en zei dat er geen verschil tussen die twee is. In de winkel heb ik de gewone doos bekeken, maar niets over extra's vinden. Iemand anders die me antwoordde op een van de verwijderde (??) onderwerpen zei dat er bij de SE wel een DVD met extra's zat, maar hij/zij vond het er wel erg sober uitzien. Gewone DVD-doosje (sorry, weet niet hoe al die verschillende uitvoeringen heten) en die DVD met extra's alleen maar in een papieren hoesje!

  16. #16

    Standaard

    Wel vervelend dat die andere drie gesloten zijn trouwens.

  17. #17

    Standaard

    Sufkop (uhhh ik dus) Heb weer es niet opgelet!

  18. #18

    Standaard

    Mathe, die Guthrie had het fout. De SE editie heeft een extra dvd met extra's. En die zit dus inderdaad in een papieren hoesje. Maar ik zou nog even geduld hebben, de nieuwe versie moet binnenkort komen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Maarruh.... zit die fout nou in beide versies??

  20. #20

    Standaard

    Maar heeft er iemand nou een definitieve oplossing voor dit probleem.
    Ik lees dat er wordt gezegd terug te gaan naar de winkel waar je de box hebt gekocht, maar die zien me aankomen zonder een bon.

    Van Universal zelf hoef je ook weinig te verwachten, telefonisch zijn ze niet thuis en op een brief reageren ze al helemaal niet.
    Wellicht een consumentenprogramma eens inlichten?
    Blijft een zwendel om klanten met een waardeloos product opgescheept te laten zitten.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  21. #21

    Standaard

    Te lezen op DVD-Home:

    Eerder meldde wij dat er op de 2e discs van Battlestar Galactica en Magnum P.I. geen Nederlandse ondertitels aanwezig waren. Ook zijn er problemen geconstateerd met disc 1 van Youp Van 't Hek en de al bekende problemen met disc 2 & 3 van Back To The Future.
    Nu heeft Universal een omruilactie opgezet met betrekking tot bovenstaande titels.

    Wij hebben nu een emailadres gekregen waar alleen klachten omtrent de vier bovenstaande titels naar toe gestuurd kunnen worden.
    Klachten over andere disc's zullen NIET in behandeling worden genomen.

    Geef dus via onderstaand email adres aan om welke disc's van welke serie het gaat. Geef duidelijk je naam en adres gegevens door. Waarschijnlijk sturen ze dan de juiste disc naar je toe (hierover is aan ons geen duidelijkheid gegeven!).

    customer.service.benelux@unistudios.com

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Te lezen op DVD-Home:

    Eerder meldde wij dat er op de 2e discs van Battlestar Galactica en Magnum P.I. geen Nederlandse ondertitels aanwezig waren. Ook zijn er problemen geconstateerd met disc 1 van Youp Van 't Hek en de al bekende problemen met disc 2 & 3 van Back To The Future.
    Nu heeft Universal een omruilactie opgezet met betrekking tot bovenstaande titels.

    Wij hebben nu een emailadres gekregen waar alleen klachten omtrent de vier bovenstaande titels naar toe gestuurd kunnen worden.
    Klachten over andere disc's zullen NIET in behandeling worden genomen.

    Geef dus via onderstaand email adres aan om welke disc's van welke serie het gaat. Geef duidelijk je naam en adres gegevens door. Waarschijnlijk sturen ze dan de juiste disc naar je toe (hierover is aan ons geen duidelijkheid gegeven!).

    customer.service.benelux@unistudios.com
    Gouden tip dus....een week na een mailtje gestuurd te hebben zojuist een mailtje terug gekregen dat de discs zo snel mogelijk per post worden verstuurd.
    Het wachten op de goede versies is dus begonnen..... 8)
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  23. #23

    Standaard

    Heb ook een mailtje gestuurd afgelopen donderdag en kreeg zaterdag al de disc binnen
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  24. #24

    Standaard

    Ik vorige week dinsdag.
    Nog niks gehoord of gekregen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  25. #25

    Standaard

    Eerst een bevestigingsmail ontvangen en ook ik kreeg de disc al zaterdag binnen.
    Toch heel netjes opgelost.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •