Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 85 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard goedkoopstedvd.nl en play.com

    Hallo,

    Ik was op internet aan het rondkijken voor dvd's en toen kwam ik op deze 2 sites terecht. Heeft iemand ooit van jullie op 1 van deze sites iets besteld. En zijn ze te vertrouwen.
    graag antwoord.

  2. #2

    Standaard

    Play.com heb ik bijna de helft van mijn collectie vandaan volgens mij en die zijn zeer zeker te vertrouwen, sterker nog ik vind play.com de beste online-winkel die er is.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #3

    Standaard

    Als je de search had gedaan had je gezien dat denk 80% van dit forum bij play.com besteld.

    Gr.

  4. #4

    Standaard

    Zijn de films ok nl ondertiteld. of kan je dat doorgeven

  5. #5

    Standaard

    Play is erg goed. Meestel staat het er bij als een dvd Ned. ondertiteling heeft.

  6. #6

    Standaard

    En hoe zit het met de verzendkosten enz.
    En hoe lang duurt het voordat ie aan komt

  7. #7

    Standaard

    Geen verzendkosten!

    Levertijd varieert een beetje, gemiddeld een week. Ze zijn ook stukken goerdkoper in cd's en games op de consoles. Laat je niet van de wijs brengen door 'for uk ps2/xbox...only' Ze werken hier ook!

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Uh tussen de 5 tot 10 werkdagen, CD-wow is minstens zo prettig ook geen verzendkosten zelfde leveringstijd als Play.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  9. #9

    Standaard

    Maar de prijzen van play.com scheelt niet echt zoveel als in de winkel.

  10. #10

    Standaard

    Niet altijd maar vaak wel. Let vooral op speciale aanbiedingen. Kijk ook mar eens bij de pricewatch op deze site. je zult zien dat Play toch zeer regelmatig bij de goedkoopste leveranciers wordt genoemd.

  11. #11

    Standaard

    ok dat misschien wel. Het is wel een goeie site. Misschien dat ik er eens iets ga kopen.

  12. #12

    Standaard

    Play.com is inderdaad wel goed. Nadeel is dat ze alles in enveloppen versturen en DVD's vaak beschadigd aankomen (dat is bij mij in ieder geval wel zo).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  13. #13

    Standaard

    oo dat is wel minder.
    Dat is bij goedkoopstedvd.nl volgensmij niet. Maar daar heb ik nog niemand over horen hebben in deze topic.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Play.com is inderdaad wel goed. Nadeel is dat ze alles in enveloppen versturen en DVD's vaak beschadigd aankomen (dat is bij mij in ieder geval wel zo).
    Dan heb jij vast een lompe postbode.
    Ik heb nog nooit een beschadigde DVD ontvangen van Play.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Play.com is inderdaad wel goed. Nadeel is dat ze alles in enveloppen versturen en DVD's vaak beschadigd aankomen (dat is bij mij in ieder geval wel zo).
    Dan heb jij vast een lompe postbode.
    Ik heb nog nooit een beschadigde DVD ontvangen van Play.
    Nee, ik gelukkig ook niet.
    Overigens worden de Play enveloppen hier altijd bezorgd door Selektvracht.
    Arrivederci

  16. #16

    Standaard

    Zit er bij cd-wow wel of geen verzendkosten bij?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Play.com is inderdaad wel goed. Nadeel is dat ze alles in enveloppen versturen en DVD's vaak beschadigd aankomen (dat is bij mij in ieder geval wel zo).
    Dan heb jij vast een lompe postbode.
    Ik heb nog nooit een beschadigde DVD ontvangen van Play.
    Misschien... Zie om de zoveel weken altijd een nieuwe postbode verschijnen... maar goed, ik heb al zoveel DVD's van Play beschadigd binnen gekregen. Ook boxsets proppen ze gewoon in een envelop: en dat is goed klote want die beschadigen altijd het snelste.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #18

    Standaard

    Dvd's van play komen bij mij in hard karton. Voorheen in bubbel envelope. Nog nooit een beschadiging gehad.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    ik heb al zoveel DVD's van Play beschadigd binnen gekregen. Ook boxsets proppen ze gewoon in een envelop: en dat is goed klote want die beschadigen altijd het snelste.
    Welke soort enveloppen krijg je meestal? Ik krijg meestal gewoon die bubbeltjesenveloppen, maar heel af en toe hele simpele van karton.
    En wat is er meestal beschadigd ? Het schijfje zelf of het doosje ?


    Voor het schijfje zelf scheelt het denk ik ook hoe hoog je eigen brievenbus is. Ik woon in een flat, waardoor ze ook daadwerkelijk in een bus verdwijnen en niet ver naar beneden vallen. Maar een voordeur met een eigen brievengleuf is misschien een ander verhaal. Ik heb ook jaren kranten bezorgd en heb brievengleuven gezien die een meter tot een anderhalve meter boven de vloer zitten. Lijkt me ook niet bevorderlijk voor het schijfje wat er in zit.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20

    Standaard

    Ik krijg ze altijd in een bubbeltjesenvelop. En daar zitten dan die boxsets ingepropt dus daar gaan ze al redelijk snel door kapot. Het gaat ook meestal om de verpakkingen, niet om de schijfjes. De meeste postbodes bellen hier trouwens ook netjes aan als ze een 'groot' pakketje hebben hoor, dus daar ligt het meestal niet aan (alhoewel het wel voorkomt).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb zelf ook nog nooit een beschadigde dvd via Play gekregen. Hoezen en schijfjes zijn altijd in prima staat. Ze worden tegenwoordig echter niet meer bezorgd door Selectvracht, maar door de KPN. Verder alleen maar goede ervaringen met Play.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  22. #22

    Standaard

    Ik heb nog nooit een beschadigde dvd van play gehad, soms enkel een klein gedeukt hoekje van een kartonnen boxset. Verder niets.

    En alle play.com dvd's die ik naar je doorstuur, Mark, die zijn bij mij nooit beschadigd weggegaan.

    Ik vrees dus dat het aan je eigen postbode/postkantoor ligt. Ze gaan duidelijk ruw met de post om daar in Eindhoven.

  23. #23

    Standaard

    Play Rulez! op R2
    Op R1 ga ik voor dvdboxoffice.com en dvdsoon.com.

  24. #24

    Standaard

    Maar ik had een vraag over de kosten van
    cd-wow.com

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door master-mc
    Maar ik had een vraag over de kosten van
    cd-wow.com
    ik zou zeggen: Kijk even op hun site

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •