De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Babylon 5 Series 3 bij play.com

    Weet iemand of daar dutch subtitles staan, staat er namelijk niet bij. Bij Series 1 & 2 staan ut er wel bij.

    Ik wil zeker weten dat er dutch subtitles bij staan, voordat ik bestel.

    Weet iemand dit toevallig

  2. #2

    Standaard

    Ja, staan NL subtitles op (net op de doos gekeken

  3. #3

    Standaard

    Let er wel op dat die DVD's niet los zitten. Nogal een probleem bij season 3.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ik heb deze week mijn 2e box 3 binnengekregen, hernieuwd discs beschadigd. Eigenlijk 33 box, want eerder geleverde Duitse box had ook losse discs! En net ontdekt op disc 3 afspeelproblemen. De box gaat dus terug naar play.com. Mijn nieuwe box haal ik bij de FRS, duurder maar kan daar wel elke disc controleren op krassen, e.d. Mijn advies: koop deze box niet online, maar in een winkel waar je dan elke disc goed moet controleren op aanwezige krassen!!!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Ik heb deze week mijn 2e box 3 binnengekregen, hernieuwd discs beschadigd. Eigenlijk 33 box, want eerder geleverde Duitse box had ook losse discs! En net ontdekt op disc 3 afspeelproblemen. De box gaat dus terug naar play.com. Mijn nieuwe box haal ik bij de FRS, duurder maar kan daar wel elke disc controleren op krassen, e.d. Mijn advies: koop deze box niet online, maar in een winkel waar je dan elke disc goed moet controleren op aanwezige krassen!!!
    GVD Hij gaat echt terug hoor

    Mhaaw, hoop dat ik een van de gelukkige ben.

  7. #7

    Standaard

    Er is was/is zelfs al een UK-online handelaar die volgens meldingen elders de box niet eens meer verkoopt. in afwachting van een betere verpakking.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •