Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Buffy The Vampireslayer season 7 EINDELIJK!!!

    Eindelijk komt hij dan uit. Seizoen 7 en tevens het laatste seizoen van de populaire reeks van Buffy The Vampireslayerop dvd. Hij was er al enige tijd op video, maar nu eindelijk dan op dvd.
    Hij komt 28 april 2004 uit volgens het Buffy forum.


    Hierbij de link: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...302106-6269451
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  2. #2

    Standaard

    Ben nog met de seizoen 3 set bezig maar het is leuk te weten dat ik na zes direct zeven kan kopen

    Is wel lache trouwens want in januari begint Veronica ook met het uitzenden van Buffy te beginnen met een herhaling van de tot nu toe uitgezonden Seizoen 7 afleveringen..
    You are free to do as we tell you!

  3. #3

    Standaard

    Goed nieuws, dan heb ik ze alle zeven.

  4. #4

    Standaard

    Is dat ook hier in nederland? Ik hoop van wel, ik heb voor gewoon tv kijken weinig tijd.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  5. #5

    Standaard

    Hij staat nog niet in de release database van http://www.dvd-home.nl .

  6. #6

    Standaard

    Klopt, ik heb mij ook suf gezocht naar een eventuele releasedatum in Nederland, maar volgens de Buffy site moet het dan echt gaan gebeuren volgende maand. Het is inderdaad super dat Veronica seizoen 7 volledig gaat uitzenden, alleen heb ik alle eppies vanaf de dvd boxsets bekeken dus het zal wel even wennen zijn met al die reclame tussendoor
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  7. #7

    Standaard

    Heb er eerlijk gezegd weinig fiducie in dat seizoen 7 in januari al uit zou komen. Angel seizoen 4 is aangekondigd voor maart en meestal volgtBuffy dan een maand later. Aan de andere kant als men Buffy naar voren haalt voor een januari release hoor je mij niet klagen. Ik volg Buffy en Angel puur op dvd heb dus de tv episodes niet gezien en door het lange wachten van Fox met het uitbrengen van deze seizoenen zit ik nou toch echt om mijn portie Buffy/Angel te springen. Weet je zeker dat de januari releases niet de best ofs zijn ?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chocovla
    Heb er eerlijk gezegd weinig fiducie in dat seizoen 7 in januari al uit zou komen. Angel seizoen 4 is aangekondigd voor maart en meestal volgtBuffy dan een maand later. Aan de andere kant als men Buffy naar voren haalt voor een januari release hoor je mij niet klagen. Ik volg Buffy en Angel puur op dvd heb dus de tv episodes niet gezien en door het lange wachten van Fox met het uitbrengen van deze seizoenen zit ik nou toch echt om mijn portie Buffy/Angel te springen. Weet je zeker dat de januari releases niet de best ofs zijn ?
    Nee, want ergens in de lente 2004 volgens er mer Best Of.. plus aparte dvd uitgaven per personage(hoe verzinnen ze het ), dus dan krijg je Se met uitsluitend Spike of Angel en de andere personages. Zodra ik meer weet meld ik dat in deze thread.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chocovla
    Heb er eerlijk gezegd weinig fiducie in dat seizoen 7 in januari al uit zou komen. Angel seizoen 4 is aangekondigd voor maart en meestal volgtBuffy dan een maand later.
    Daarbij heeft Fox U.K. altijd een persbericht verstuurd t.o.v. Buffy/Angel releases. Het zou mij niet verbazen als het April/Mei wordt voor de U.K. release.
    Daarnaast kan ik geen pre-order bij Play plaatsen van Buffy S7, wel van Angel S4.
    Bij de weg: 1 maart wordt Best Of Buffy verwacht, Play verstuurd deze al op 23 feb. En idd chocovla, Play vermeld dat Angel S4 op 1 maart wordt uitgebracht. Afwachten maar. Hoe dan ook. Buffy S7 komt in 2004
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chocovla
    Heb er eerlijk gezegd weinig fiducie in dat seizoen 7 in januari al uit zou komen. Angel seizoen 4 is aangekondigd voor maart en meestal volgtBuffy dan een maand later.
    Daarbij heeft Fox U.K. altijd een persbericht verstuurd t.o.v. Buffy/Angel releases. Het zou mij niet verbazen als het April/Mei wordt voor de U.K. release.
    Daarnaast kan ik geen pre-order bij Play plaatsen van Buffy S7, wel van Angel S4.
    Bij de weg: 1 maart wordt Best Of Buffy verwacht, Play verstuurd deze al op 23 feb. En idd chocovla, Play vermeld dat Angel S4 op 1 maart wordt uitgebracht. Afwachten maar. Hoe dan ook. Buffy S7 komt in 2004
    Ik ben het met jou eens hoor Marco, er is zo ontzettend veel verschillende info over de releases van deze boxen. Zo wacht ik ook al een paar jaar op een release van Charmed. Dat wordt ook iedere keer maar uitgesteld.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anakin
    Zo wacht ik ook al een paar jaar op een release van Charmed. Dat wordt ook iedere keer maar uitgesteld.
    Ahh Charmed. Daar wachten heel veel (getal onbekend) mensen op die DVD's. Blijkbaar vindt Paramount het belangrijker om andere series zoals Star Trek voorrang te geven.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anakin
    Zo wacht ik ook al een paar jaar op een release van Charmed. Dat wordt ook iedere keer maar uitgesteld.
    Ahh Charmed. Daar wachten heel veel (getal onbekend) mensen op die DVD's. Blijkbaar vindt Paramount het belangrijker om andere series zoals Star Trek voorrang te geven.
    Klopt, gek word ik er wel van. Charmed is momenteel is behoorlijke populaire serie, die qua kijkcijfers van tijd tot tijd Buffy overtreft, maar een box ho maar
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anakin
    Zo wacht ik ook al een paar jaar op een release van Charmed. Dat wordt ook iedere keer maar uitgesteld.
    Ahh Charmed. Daar wachten heel veel (getal onbekend) mensen op die DVD's. Blijkbaar vindt Paramount het belangrijker om andere series zoals Star Trek voorrang te geven.
    Dat is niet helemaal waar, Paramount kan ze dankzij een rechtenkwestie (met Spelling als ik het goed heb) niet uitgeven tot minimaal 2005. Jammer maar helaas.

  14. #14

    Standaard

    And another twist in the tale:

    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/225702 volgens onze Australische vrienden dus 14 april en op een Engels messageboard wordt gesproken over een 7 april release date voor de UK. Nog 3 maanden wachten op mijn Buffy fix

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chocovla
    And another twist in the tale:

    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/225702 volgens onze Australische vrienden dus 14 april en op een Engels messageboard wordt gesproken over een 7 april release date voor de UK. Nog 3 maanden wachten op mijn Buffy fix
    Ik hoop nu ook echt dat deze releasedatum ook definitief doorgaat
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  16. #16

    Standaard

    Hoe is seizoen 7 eigenlijk? Ik heb de serie altijd trouw gevolgt tot in het midden van S6. Kvond t zo ***gaan dat seizoen dat ik maar gestopt ben met kijken.
    Is de rest van S6 aan te raden en hoe is S7 ten opzichte van 6? Beter of minder?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Hoe is seizoen 7 eigenlijk? Ik heb de serie altijd trouw gevolgt tot in het midden van S6. Kvond t zo *** dat seizoen dat ik maar gestopt ben met kijken.
    Is de rest van S6 aan te raden en hoe is S7 ten opzichte van 6? Beter of minder?
    Moeilijk om te spoilen. Maar ik zal het proberen.
    S6 is zonder twijfel de donkstere seizoen. Vooral op het einde zal er flinke veranderingen komen (mbt de cast).

    S7 gaat terug naar de basis (aldus Joss). Behalve Caleb vind ik de S7 bad guy een slappe hap. Buffy krijgt eigenlijk een andere rol. Spike is "anders" en een paar oude bekenden komen terug. Enfin het is totaal anders dan S6, en het is zeker niet de beste seizoen. Conversations with Dead People vind ik de beste ep.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chocovla
    And another twist in the tale:

    Nog 3 maanden wachten op mijn Buffy fix
    same here

  19. #19

    Standaard

    Hoe zijn die buffy dvd's eigenlijk? Hoe is de beeldkwaliteit en ook niet het minste, zijn ze in 5.1??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Nee geen 5.1 alleen 2.0. Dat vind ik ook een zeer groot nadeel van deze boxen. Bij series als Star Trek is dit prachtig gedaan maar bij Buffy weer niet *hmf*. De 2.0 klinkt heel goed hoor maar een 2.0 + een 5.1 was beter geweest. Ze hebben zat goeie afleveringen die een 5.1 waard zijn. Graduation Day, The Gift, Becoming etc. maja helaas.

    Het beeld is 4:3. Geen widescreen helaas. Het beeld is goed genoeg vind ik zelf.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ze hebben zat goeie afleveringen die een 5.1 waard zijn. Graduation Day, The Gift, Becoming etc. maja helaas.
    Ook zeer geschikt voor een DD 5.1 track -> Once More, With Feeling.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Het beeld is 4:3. Geen widescreen helaas. Het beeld is goed genoeg vind ik zelf.
    Vanaf seizoen 4 is het 1.78:1 anamorphic widescreen.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  22. #22

    Standaard

    Ow egt waar! Das wel een hele verbetering dan! Ik heb alleen 1 tm 3 vandaar Ik koop ze ook niet meer.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ow egt waar!
    Yep.

    Tussen haakjes.
    DVD.nl review van seizoen 6. Kan je het verschil zien tussen de 1.33:1 en 1.78:1.

    Trouwens Regio 1 seizoen 4 en 5 heeft een beeldformaat van 1.33:1.
    Joss heeft 1.33:1 als de orginele beeldformaat van Buffy beschouwd. Zelfde principe als James Cameron zeg maar.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  24. #24

    Standaard Angel season 4 set for March release.

    Oud nieuws, maar toch

    Fox's PR have confirmed that "Angel" season 4 will be released 1st of March. We understand that the Australian release of "Buffy" Season 7 is set for 14th April, so expect news of a U.K release for around the same time.

    Bron: The R2 project
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  25. #25

    Standaard Re: Angel season 4 set for March release.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Oud nieuws, maar toch

    Fox's PR have confirmed that "Angel" season 4 will be released 1st of March. We understand that the Australian release of "Buffy" Season 7 is set for 14th April, so expect news of a U.K release for around the same time.

    Bron: The R2 project
    Ik hou het ook maar op april
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •