Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 45 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard toch tour of duty op dvd binnenkort?

    Het is helaas nog geen officiele bron, maar er zouden geruchten rondgaan dat TOD eindelijk op dvd komt .
    bron.

  2. #2

    Standaard

    Wow, zou mooi zijn. Die ga ik denk ik zeker wel toevoegen aan mijn collectie mocht het waar zijn.
    <> Safetrader!! en MegaStarTrader<>

    De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog :P

  3. #3

    Standaard

    Ik zou hem inderdaad ook per onmiddelijk kopen . Gewoon een topserie. Vandaar dat ik ook wel blij was toen ik dat bericht tegenkwam.

  4. #4

    Standaard

    Hier zit ik al zo lang op te wachten...fingers crossed!
    Arrivederci

  5. #5

    Standaard

    Aha, klint niet verkeerd. Misschien als het een goede uitgave wordt dat ik hem ook ga toevoegen aan mijn collectie. Maar voorlopig eerst maar hopen dat hij uit komt op DVD.

  6. #6

    Standaard

    Hmm.. dat ik dit nu net moet lezen

    Had het een week geleden over dat als Tour of Duty op dvd kwam, ik samen met nog andere mensen een marathon ging houden (2 kameraden zijn redelijk verzot op oorlogsfilms en series, maar hebben tour of duty nooit gezien)

    Ik ben in ieder geval benieuwd.

  7. #7

    Standaard

    Goeie serie die net iets te lang is doorgelopen. Het eerste jaar was ijzersterk. Zal ik wel aanschaffen. We zijn wel verwend geraakt met Band of Brothers, hoop niet dat het daardoor zal tegenvallen.
    In de jaren 80 zat ik iig elke week voor de TV voor deze serie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Ik heb nog in vietnam gevochten (bijnaam kruipt door de modder met blij gezicht) en deze serie is vooral het eerste jaar heel waarheids getrouw.
    Elke keer als ik de begin tune hoor tijger ik door de huiskamer.

    groeten Bas

  9. #9

    Standaard

    de laatste seizoen was wat minnetjes, maar de eerste 2 seizoenen zou ik meteen kopen

  10. #10

    Standaard

    hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk van gemaakt ?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk van gemaakt ?
    Ik geloof 3..

    ff checken

    --edit-- ja 3 seizoenen, 59 afleveringen

    http://www.tvtome.com/TourofDuty/eplist.html

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Alleen al de muziek die in de serie wordt gebruikt is geweldig, en maakt de serie uniek.
    Mijn DVD-collectie:
    http://home.planet.nl/~i4ict

  14. #14

    Standaard

    Wie weet welk seizoen van Tour of Duty het is wanneer Zeke en Myron er alleen voor komen te staan in de jungle van vietnam? Kan me nog herinneren dat zij moesten vluchten voor heel wat vietnamesen. Misschien een beetje te weinig info, maar iemand van jullie weet het vast wel.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  15. #15

    Standaard

    Als deze serie om dvd uitkomt voeg ik hem ook gelijk toe aan de collectie.
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Wie weet welk seizoen van Tour of Duty het is wanneer Zeke en Myron er alleen voor komen te staan in de jungle van vietnam? Kan me nog herinneren dat zij moesten vluchten voor heel wat vietnamesen. Misschien een beetje te weinig info, maar iemand van jullie weet het vast wel.

    Was Myron niet verblind in die aflevering?

    anders is hij hier wel te vinden:

    http://todfanpage.tripod.com/epguide.html

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Wie weet welk seizoen van Tour of Duty het is wanneer Zeke en Myron er alleen voor komen te staan in de jungle van vietnam? Kan me nog herinneren dat zij moesten vluchten voor heel wat vietnamesen. Misschien een beetje te weinig info, maar iemand van jullie weet het vast wel.

    Was Myron niet verblind in die aflevering?

    anders is hij hier wel te vinden:

    http://todfanpage.tripod.com/epguide.html
    Heb hem al gevonden. Seizoen 2, bedankt!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  18. #18

    Standaard

    Ik ben aan het duimen dat deze serie op dvd uitkomt! Wacht er al een hele tijd op...
    Four-Star Trader (236)

  19. #19

    Standaard

    ik zou deze serie ook direct aanschaffen, als puber niet alle afleveringen gezien

  20. #20

    Standaard

    Lijkt erop dat tour of duty idd komt binnenkort.

    Zie deze link: http://www.justplay.nl/index.php?itemid=2993



  21. #21

    Standaard

    Oh My God..

    Als dat waar is.. 8)

    Helaas vind ik die boxset er iets te cheap-ass uitzien.
    dvdprofiler
    Co-StarTrader

  22. #22

    Standaard

    Dat waren de series die niet ze geschikt werden bevonden door mn ouders. Ik was een jaar of 11 en er was best een portie geweld. Ook rond die leeftijd Platoon gezien en dan gaat het je alleen maar om het schieten en niet de geschiedenis van de Vietnam oorlog. Als ik Platoon nu nog terug zie dan vin dik dat veel aangrijpender, dus zou Tour of Duty toch ook zeker nog wel weer een keer willen zien.

  23. #23

    Standaard

    Toch wel zeer gaaf dat het nu echt gaat gebeuren 8)
    De prijs valt ook reuze mee. 50 dollar...

  24. #24

    Standaard

    Nog even wachten op een iets betere koers en wachten of er info beschikbaar komt zoals wanneer de box beschikbaar wordt als regio 2 nlo. Duurt dat lang, dan bestel ik de amerikaanse ook wel
    dvdprofiler
    Co-StarTrader

  25. #25

    Standaard

    Dit zou te gek zijn!!!
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •