Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard pirates of the caraibben deel 2 en 3!!!

    ja hoor, je leest goed, in een live webcast van de aandeelhouders vergadering van Disney in Philadelphia, werd net bekend gemaakt dat Pirates 2 uitkomt in zomer 2006. Ok, da's niet veel nieuws - we wisten dat er een sequel kwam MAAR er
    komt ook een derde!!! Ze gaan 2 en 3 samen filmen (a la LOTR) en deel 2 komt
    dus zomer 2006 uit, met deel 3 tegen kerst 2006. Dit lijkt me een heel leuke
    trilogie te worden ))
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    Hee Skank weet je nog meer over die hele vergadering? Bijvoorbeeld of Eisner wordt wegestemd?
    Mijn beginende en vooral Disney collectie:
    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...alias=christvs NL
    P.S check ook mijn website over Disney
    www.disneyanimation.tk

  3. #3

    Standaard

    Nu maar hopen dat het ook echt leuke vervolgen gaan worden
    Je kan wel leuke dingen uitwerken zo. We wachten rustig af

  4. #4
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christvs NL
    Hee Skank weet je nog meer over die hele vergadering? Bijvoorbeeld of Eisner wordt wegestemd?
    hij is niet weggestemd, maar doet wel een (kleine) stap terug. Hij is nu niet meer de voorzitter van de Raad van Bestuur.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  5. #5

    Standaard

    Hopenlijk kunnen ze het niveau van deel 1 handhaven en zullen ze dus echt Johnny Depp moeten contracteren. Persoonlijk vind ik dat hij de film draagt, het verhaal opzich vond ik nl. niet echt heel erg sterk en spannend. De 2de keer dat ik deze film zag vond ik hem toch vele malen minder dan de eerste (behalve het acteer werk van Depp). Het is dus geen film zoals LOTR, Matrix (deel 1).
    Ach ja dat is erg persoonlijk. Hopen op een sterk deel 2 en 3!!!

  6. #6

    Standaard

    kan er ook nog een film gemaakt worden in 1 deel?????????????

    R

  7. #7

    Standaard

    Waarom kunnen mensen nou niet met originele ideeën komen? Nu krijgen we nog meer standaard Hollywoodtroep voor onze kiezen (Johnny Depp en Geoffrey Rush dragen de volledige eerste film).

  8. #8

    Standaard

    Hoe fout kun je Caribbean spellen?

    Sequel lijkt me niet echt nuttig, maar dat is al bij zoveel films zo. Star Wars (ok, dat zijn prequels), Analyze That, Alien, Scream, Matrix en gazomaardoor. Uitzondering is Terminator 2, die vond ik beter als de eerste, maar de derde was weer helemaal niet nodig.
    DE Koen

  9. #9
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    ... bij Disney is het dus zover gekomen dat elk origineel idee tot op de draad uitgemolken wordt.

    er zegt hier iemand dat Eisner niet meer de voorzitter is van de raad van bestuur ... kort gezegd hij is de baas niet meer ... wie dan wel ?

    daarbovenop stoppen ze dan ook nog eens met 2D animatie

    Ik hoop dat Roy Disney een eigen bedrijf start. Wel spijtig dat al die klassieke Walt Disney tekenfilms zo in de vergetelheid zullen raken

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ricochan
    kan er ook nog een film gemaakt worden in 1 deel?????????????

    R
    Ik vraag het mij ook af. Tegenwoordig wanneer een film een beetje succesvol is wordt er onmiddellijk een sequel gepland. In principe heb ik daar niks tegen, maar de meest sequels worden gemaakt zonder de originele regisseur en acteurs en is het verhaal een flauw afkooksel van de eerste film.

  11. #11

    Standaard

    Het gevaar is nu dat het nooit als trilogie is geschreven, iets wat The Matrix wel was (en LOTR natuurlijk ook maar da's 1 verhaal).
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  12. #12

    Standaard

    Kan misschien ook voordelen hebben.
    Denkt christiaan heel positief :P

  13. #13

    Standaard

    dus een deel 2 en 3, wel dat zal mooi staan tussen de back to the future box en de Indiana jones films

    Ook ik ben positief, ik heb me buitengewoon vermaakt met deel 1 en als deel twee en/of drie niet goed mogen uitvallen, geen probleem dan koop ik ze dus niet.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Laten we inderdaad hopen dat ze het huidige nivo (deel 1 dus) kunnen handhaven en niet alleen maar een snel dollars verdienen denken.

  15. #15

    Standaard

    Vind het wel een goed idee vond deel 1 goed, hoop alleen niet dat ze zo'n stomme titel nemen als pirates of the Caribbean 2, heb lever Pirates of the Caribbean - (titel van het 2de deel)

  16. #16

    Standaard

    Ik heb POTC al 4 keer gekeken, en de film wordt er niet slechter op.
    Dus laat maar komen die vervolgen!!

  17. #17

    Standaard

    Ik denk niet at ik ooit genoeg kan krijgen van Johnny Depp als Captain Jack Sparrow [spoiler:01c14fc257]But why's the rum gone?[/spoiler:01c14fc257]

    Maar ik dacht dat deel 2 volgend jaar al uit kwam

  18. #18

    Standaard

    Ik heb gehoord en gelezen dat Pirates of the Caribbean 2 misschien al in 2005 in de bioscopen is te bewonderen.
    En ik vind het hartstikke vet dat Johnny Depp weer Captain Jack Sparrow wordt [spoiler:7f64a5f72d]Paleloeloe, Palasnip, Palani, Pavaler??
    Yeah Pavaler, that´s the one[/spoiler:7f64a5f72d]

  19. #19

    Standaard

    Ze hebben Depp alang gecontracteerd voor het vervolg evenals Orlando Bloom.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  20. #20

    Standaard

    Op zich sta ik wel positief tegenover dit nieuws, alhoewel het altijd afwachten is of de kwaliteit van sequels niet ondermaats is. Gelukkig duurt het nog ruim 2 jaar, dus hebben ze in ieder geval de tijd om het project goed voor te bereiden.

  21. #21

    Standaard

    nu nog dat lekkere meiske en het is visueel voor man en vrouw weer helemaal top!!!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  22. #22

    Standaard

    Volgens IMDB komt deel 2 volgend jaar uit, maar als ze gelijk een 3e gaan maken zou het natuurlijk later kunnen worden.

    En het lijkt me dat je er vanuit kan gaan dat Keira Knightley, gelukkig, ook weer van e partij is.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Het gevaar is nu dat het nooit als trilogie is geschreven, iets wat The Matrix wel was (en LOTR natuurlijk ook maar da's 1 verhaal).
    Back to the Future was oorspronkelijk ook niet bedoeld als trilogie.
    En uiteraard moet Disney dit ook weer volledig uitmelken, en na twee vervolgen komt er ook een zelfde soort film maar dan met Vikingen, ik ben de titel alleen vergeten.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #24
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    The Matrix is een goed voorbeeld, deel 1 was vernieuwend en orgineel en deel 2 & 3 waren eigenlijke een trieste poging om geld uit de zakken te kloppen. Wat zou POTC 2 & 3 kunnen zijn het gevaar op een zelfde lot.
    Ik las net dat Disney ook dacht aan een sequel voor Bambi (andere site in de nieuwsafdeling gemodereert door ene Desiree).

    Dus hoezo is Disney eigenlijk failliet in de orginaliteit.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  25. #25

    Standaard

    deel 2 kan ik nog mee leven , maar ik denk dat een deel 3 teveel van het goede is

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •