Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Green Mile - Special Edition

    Volgens MichaelDVD schijnt er op 1 september 2004 een Special Edition van The Green Mile uit te komen (regio 4). Goed nieuws uiteraard !

    Maar is er iemand die wat meer info heeft over deze release ? Het schijnt dat er een commentary track op de DVD komt te staan.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #2

    Standaard

    Leuk voor de grote fans van deze film, maar ik houd het lekker bij mijn gewone uitgave, die al beschikt over een prima beeld en geluid.

  3. #3

    Standaard

    Het kan altijd beter
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    Cool, als er een beetje leuke extra's bij zitten dan ga ik deze wel aanschaffen.
    Komen een paar leuke SE van Warner dit jaar dan.
    Heat, Goodfellas, Green Mile en wie weet nog meer
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Cool,Komen een paar leuke SE van Warner dit jaar dan. Heat, Goodfellas, Green Mile en wie weet nog meer
    ff off topic: waar staat dat van Heat??? Dat is wel goed nieuws!!

  6. #6

    Standaard

    Ik denk ik het ook gewoon bij mijn oude Warner snappertje hou. Of de verpakking moet subliem zijn (lees = giftset) of de dvd moet echt een ontzettend veel beter beeld en geluid hebben. Dan ga ik er wel over denken. Alleen een andere verpakking en een paar kleine extra's ga ik dit keer niet voor

  7. #7

    Standaard

    Ik heb hem nog niet dus komt goed uit. Heb een hekel aan snappers .

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Ik denk ik het ook gewoon bij mijn oude Warner snappertje hou. Of de verpakking moet subliem zijn (lees = giftset)...
    Verwend joch :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Cool,Komen een paar leuke SE van Warner dit jaar dan. Heat, Goodfellas, Green Mile en wie weet nog meer
    ff off topic: waar staat dat van Heat??? Dat is wel goed nieuws!!
    18-07-2004 Heat Actie Warner Home Entertainment op dvd-home.nl :wink:
    Mijn DVD's
    StarTrader

  11. #11

    Standaard

    ik hou het ook gewoon bij de normale versie, die is goed genoeg

  12. #12
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    ik hou het ook gewoon bij de normale versie, die is goed genoeg
    dts track meekrijgt, ik wacht nog wel ff met het aanschaffen van deze film.

    edit, zat ff aan shawshank redemption te denken , foutjes zijn al weg-ge-edit

  13. #13

    Standaard

    Ik denk ook dat ik het bij oude versie houdt, ......... of het moet echt een bijzondere versie zijn.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb toevallig vandaag de oude versie aangschaft zonder snapper hoesje maar in een "gewoon" hoesje! 8)
    Ik had de DVD nooit gekocht omdat ik Snapper haat dus dit was un mooie kans!
    Gewoon bij de Albert Heijn... Nog gesealed ook!
    Voor maar €5,- als je met 500 Airmiles betaald!
    Find the Adventure...
    Or the Adventure will find you...

  15. #15

    Standaard

    Prettig nieuws. Ik had de eerste uitgave niet gekocht omdat ik de extra's wat mager vond. Is dus een goede beslissing geweest.

  16. #16

    Standaard

    Eerst maar eens afwachten hoe ´special´ deze editie wordt. Als er weer alleen maar oninteressante extra´s opstaan (lees: gekwijl van regisseur en acteurs hoe goed ze elkaar wel niet vinden) hou ik het lekker bij mijn oude uitgave

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn W.
    Ik heb toevallig vandaag de oude versie aangschaft zonder snapper hoesje maar in een "gewoon" hoesje! 8)
    Ik had de DVD nooit gekocht omdat ik Snapper haat dus dit was un mooie kans!
    Gewoon bij de Albert Heijn... Nog gesealed ook!
    Voor maar €5,- als je met 500 Airmiles betaald!
    Dat is dus eigenlijk voor maar €5,- én €500,- aan Airmiles..
    sorry.. heel flauw..

    on topic: het was mn eerste dvd'tje, dus die vervang ik uit principe niet
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  18. #18
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Iki ben allang blij dat Warner van die irritante klote snappers af zijn!

    ik heb de dvd gehad, maar hij zal zeerzeker weer een keer in mijn collectie verschijnen, aangezien in special edition freak ben. zal het wel de special edition worden

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn W.
    Ik heb toevallig vandaag de oude versie aangschaft zonder snapper hoesje maar in een "gewoon" hoesje! 8)
    Ik had de DVD nooit gekocht omdat ik Snapper haat dus dit was un mooie kans!
    Gewoon bij de Albert Heijn... Nog gesealed ook!
    Voor maar €5,- als je met 500 Airmiles betaald!
    Dat is dus eigenlijk voor maar €5,- én €500,- aan Airmiles..
    sorry.. heel flauw..

    on topic: het was mn eerste dvd'tje, dus die vervang ik uit principe niet
    Ja, het was ook mijn eerste DVD, maar als het beter is koop je toch al snel de nieuwe versie. Ik in ieder geval wel.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #20
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Ik zal deze (indien ik dan geld heb ) ook wel kopen maar houd de oude ook, die levert toch nauwelijks wat op .

  21. #21

    Standaard

    als deze nieuwe editie uitkomt geef ik die oude gewoon weg Ik háát die snappers, maar omdat Warner de dvd's van Friends ook zo verpakt heb ik er toch een stuk of 30 van die rot dingen
    I am a freak, and I am proud of it:)

  22. #22

    Standaard

    Warner Home Video has announced a brand new two-disc special edition of The Green Mile which stars Tom Hanks, Michael Clarke Duncan, and David Morse. The disc will be available to own from the 14th November, and should retail at around $20.97. The film itself will be presented in 1.85:1 anamorphic widescreen, along with both English and French Dolby Digital 5.1 tracks. Extras will include an audio commentary by director Frank Darabont, additional scenes, a Walking the Mile: Making of The Green Mile documentary, a six-part documentary gallery (Stephen King: Storyteller, The Art of Adaptation, Acting on the Mile, Designing the Mile, The Magic of the Mile, The Tail of Mr Jingles), some Tom Hanks makeup tests, a Michael Clarke Duncan screet test, and The Teaser Trailer: A Case Study. The artwork is attached below:


    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  23. #23

    Standaard

    Hmmm... Het artwork ziet er erg gelikt uit 8) , 't is volgens mij een reliëfcover of niet..?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #24

    Standaard

    Reliëfcover in een keepcase? Heb ik nog niet vaak gezien geloof ik...

    Ik pleit voor een digipack

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limmel
    Ik pleit voor een digipack
    ik ook
    ziet er goed uit, maar heb de 1 disc versie al. denk niet dat ik `m ga upgraden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •