Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 78 worden weergegeven.

Discussie: Taken

  1. #1

    Standaard Taken

    ik weet niet of iemand deze ken maar als je hem nog niet ken dan moet je hem echt eens gaan kijken.
    want het is echt een van de betere dvd box sets die er nu is van s f films en als je van een goed verhaal en goed special effects hou dan is dit zeker een aanrader.


    ben benieuwd of iemand anders hem al gezien heb en er van vond?
    http://www.play.com/play247.asp?page...9&p=57&c=&g=72




    wat je wat het is ik denk te veel

  2. #2

    Standaard

    waanzinnige serie iets te lang maar wel boeiend
    i'm not a bitch but i'm no angel to.

  3. #3

    Standaard

    Deze is toch nog niet R2 te koop?
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  4. #4

    Standaard

    R2 wel, maar niet nl ondertiteld. Is te bestellen bij play.com en bij Free Record zie ik hem ook nog wel geregeld liggen. Zeer de moeite waard...
    Blanke bolster, Ruwe Pit

  5. #5

    Standaard

    Ah, schitterende serie. Destijds op de BBC gevolgd. Zeker de moeite waard, ook al is het jammer dat er geen Ned. ondertiteling bij zit.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb deze box onlangs binnen gekregen. Ik ben nu bij aflevering 2. Goede serie, maar het kabbelt wel allemaal een beetje voort. Anderhalf uur per aflevering vind ik toch net iets te lang. Had liever 10 afleveringen van een uur gezien.

    Voor diegenen die deze box ook willen hebben. Zodra ik alle afleveringen heb gezien gaat ie voor een schappelijk prijsje in de verkoop!

  7. #7

    Standaard

    Ik heb 'em toendertijd bij Play gekocht maar nooit helemaal afgekeken. Ik vond de serie erg tegenvallen moet ik zeggen. Jammer
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #8

    Standaard

    Hij was een paar maanden geleden bij Ro-disc in de aanbieding voor 50 euro. 'Keb m'n kans gegrepen en heb de serie in 3 dagen bekeken. Helemaal geen spijt van gehad.

    Serie duurt lang, klopt. Maar ik denk dat 't op sommige punten anders weer veels te ingewikkeld zou worden. En ja...'tis Spielberg, niet?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    En ja...'tis Spielberg, niet?
    Productie....niet regie.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  10. #10

    Standaard

    Is er al een versie verkrijgbaar met Nederlandse ondertitels?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kesh
    Is er al een versie verkrijgbaar met Nederlandse ondertitels?
    Nee, helaas niet en er is er ook geen aangekondigd.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb deze serie gekeken toen de BBC hem uitzond en heb er zeker van genoten. Wanneer worden die nederlandse zenders eens wakker en gaan ze deze serie ook eens uitzenden?
    Blanke bolster, Ruwe Pit

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spacemann Spiff
    Ik heb deze serie gekeken toen de BBC hem uitzond en heb er zeker van genoten. Wanneer worden die nederlandse zenders eens wakker en gaan ze deze serie ook eens uitzenden?
    hij is op canal+ uitgezonden, nu de n.l. uitgave op dvd please

  14. #14

    Standaard

    In Frankrijk verschijnt Taken binnenkort op DVD. Deze heeft Nederlandse ondertitels, dus wellicht kunnen we 'm in Nederland binnenkort ook verwachten.

    http://www.dvdfr.com/dvd/dvd.php?id=12287

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    In Frankrijk verschijnt Taken binnenkort op DVD. Deze heeft Nederlandse ondertitels, dus wellicht kunnen we 'm in Nederland binnenkort ook verwachten.

    http://www.dvdfr.com/dvd/dvd.php?id=12287
    Good news ! Hoorde van mijn collega dat dit een prachtserie moest zijn.

  16. #16

    Standaard

    Is het ook, heb al geruime tijd de UK versie en deze moet je gewoon zien !
    Ik zou de serie omschrijven als 'X-Files meets Contact'
    Wel jammer van de wel zeer beperkte extra's.

    En voor de mensen die er na episode 3 of zo mee willen kappen, vanaf episode 6 begint de serie pas echt op gang te komen en wil je steeds meer en lijkt dat anderhalf uur opeens wel gerechtvaardigd.

  17. #17

    Standaard

    Menushots van de Franse release (die dus ook Nederlandse ondertiteling heeft).











    Bron: www.dvdrama.com

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Menushots van de Franse release (die dus ook Nederlandse ondertiteling heeft).
    De vraag is echter of 'ie in Nederland ook kunnen aan te schaffen is of dat men de Franse versie zal moeten aanschaffen, compleet met de Franse cover.

    Ach, ik ben blij met m'n UK versie, zou het alleen lullig vinden als deze box na verloop van tijd voor € 30,- te koop is terwijl ik er € 50,- voor heb betaald.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    De vraag is echter of 'ie in Nederland ook kunnen aan te schaffen is of dat men de Franse versie zal moeten aanschaffen, compleet met de Franse cover.
    Het is inderdaad nog de vraag of Taken ook in Nederland uit wordt gebracht, maar als ze de DVD in Frankrijk Nederlandse ondertiteling meegeven lijkt mij dat ze bij Universal van plan zijn om de DVD op termijn ook in Nederland uit te brengen.

  20. #20

    Standaard

    ik wil alleen even kwijt dat ik die "actrice" Heather Donahue (uit de Blair Witch Project, enorme pruts-film :x ), die mee speelt vanaf afl.6, ook hier weer o zo slecht is. ongelooflijk dat iemand de capaciteit heeft, alle scènes te verprutsen waar ze in speelt. snap niet dat ze haar hebben gecast voor deze rol. ik erger me kapot aan haar, zodanig dat het afleidt van de vrij onderhoudende serie. can somebody just........ ok , laat maar. zie mijn onderschrift......
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  21. #21

    Standaard

    Dus weet iemand al of er van Taken ook een gewone NL versie komt (met NLO dus), zo ja wanneer?
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Dus weet iemand al of er van Taken ook een gewone NL versie komt (met NLO dus), zo ja wanneer?
    Staat niets bij DVD-home.nl en bij de webshops is ook alleen de UK versie te vinden, dus denk dat je hier lang op kan wachten. Hij is hier ook niet op tv geweest dus bijna niemand kent de serie. Vraag me af of ie hier nog ooit word uitgebracht

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Ach, ik ben blij met m'n UK versie, zou het alleen lullig vinden als deze box na verloop van tijd voor € 30,- te koop is terwijl ik er € 50,- voor heb betaald.
    Heb al mail gekregen van de FRS dat de dvd verzonden is. Kan dus Taken gaan ophalen voor € 12,99 Sorry Michelle :wink:
    Four-Star Trader (236)

  24. #24

    Standaard

    Hoe heb je dat gedaan? Ik heb hem bij frs voor 18 euro
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door makkabeer
    Hoe heb je dat gedaan? Ik heb hem bij frs voor 18 euro
    Taken zat eerst in de Internet Toppers en was € 19,99 geprijst. Na de Free-ID korting en PJR korting eraf bleef er nog maar € 12,99 over. Koopje voor een 6 dvd box lijkt me! 8)
    Four-Star Trader (236)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •