Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Pixies: eindelijk op dvd!

    Ok...

    Dit jaar eindelijk een release waar ik echt op zit te wachten
    (gedeelde plek met kill bill )

    THE PIXIES!

    Bij play.com te pre-orderen voor maar 9.95 pond!

  2. #2

    Standaard

    die ga ik dan gelijk maar kopen...

    samen met de reunie en deze dvd release word het weer een oud en vertrouwd pixies jaar!

  3. #3

    Standaard Elfje

    Dat is wel erg cool ja! Wel jammer dat ik hun Doolittle-nummers het best vindt, en die speelden ze toen nog niet natuurlijk

    Zou er van hun reünietour ook nog een DVD te verwachten zijn?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #4

    Standaard

    Hmz... ik denk ut wel...
    Het is een hele happening volgens mij!

    En doolittle nummers zijn idd zo vet:
    Here Comes Your Man

  5. #5

    Standaard

    Ah, meteen maar even pre-orderen dan, 'k zat er al op te wachten!

  6. #6

    Standaard

    zalige muziek !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #7

    Standaard

    Ziet er goed uit:

    http://www.4ad.com/artists/catalogue/pixies/


    PIXIES - DVD - VAD 2407DVD


    Simply entitled "Pixies", the DVD is over two and a half hours of archive action. There are four programs in total, which are -


    LIVE – this is the complete Pixies set filmed in 1988 when the band supported Throwing Muses at London's Town And Country Club. It has a choice of a stereo or 5.1 soundtrack.


    VIDEOS – All eight of the rarely seen promotional videos - Monkey Gone to Heaven, Here Comes Your Man, Velouria, Dig for Fire/Allison, Head On, Alec Eiffel, Debaser


    ON THE ROAD – an intimate assembly of footage filmed behind-the-scenes, mostly on Pixies 1989 European tour.


    GOUGE – A documentary tracing the Pixies' story featuring interviews with Bono, David Bowie, Thom Yorke and Jonny Greenwood (Radiohead), Graham Coxon and Alex James (Blur), Fran Healy (Travis), P J Harvey, Tim Wheeler (Ash) and Damon Gough aka Badly Drawn Boy.


    05 Feb 2004

  8. #8

    Standaard

    Geweldig! Kim Deal heeft de meest sexy vrouwenstem uit rockland imho.
    (tot je haar ziet natuurlijk...)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Geweldig! Kim Deal heeft de meest sexy vrouwenstem uit rockland imho.
    (tot je haar ziet natuurlijk...)
    Inderdaad! Heb je die VPRO-docu ooit gezien? Echt een zooi was het bij haar thuis. En Kelly is al net zo vies...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Geweldig! Kim Deal heeft de meest sexy vrouwenstem uit rockland imho.
    (tot je haar ziet natuurlijk...)
    Inderdaad! Heb je die VPRO-docu ooit gezien? Echt een zooi was het bij haar thuis. En Kelly is al net zo vies...
    Idd. De hele setting leek wel op die "poor white trash" - foto's aan het einde van Von Trier's DogVille

  11. #11

    Standaard

    Daarom hou ik het maar liever bij de cd's. Prettig in het oog liggen geen van de bandleden.

  12. #12

    Standaard

    Cool zeg Gauge away was het eerste nummer wat ik op bas geleerd heb.
    Hoop dat het een beetje goede kwaliteit is
    Saffy - 'I thought they didn't let people with drug convictions into America.'
    Patsy - 'It's not so much a conviction, darling. It's more of a strong belief.'

  13. #13

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    En hij is verstuurd bij play

  16. #16

    Standaard

    En hij is binnen

    Geweldige dvd man...
    De videoclips zijn cool, live gedeelte ook erg strak!
    Er staat een 5.1 track op, maar verwacht er niet veel van... Maar ondanks alles klinkt t best ok hoor!

    Het leukste vind ik `Gouge`.. Met interviews van o.a. Bono, Thom Yourke, David Bowie en bandleden zelf...

    Enjoy it!

  17. #17

    Standaard

    Grappig trouwens dat ie in zo'n 'oude' Universal hoes zit (kan even niet op de naam komen...). Eigenlijk vind ik dat nog steeds de mooiste dvdhoesjes, jammer dat ze allemaal vervangen zijn door keepcases.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Grappig trouwens dat ie in zo'n 'oude' Universal hoes zit (kan even niet op de naam komen...). Eigenlijk vind ik dat nog steeds de mooiste dvdhoesjes, jammer dat ze allemaal vervangen zijn door keepcases.
    M`n buurjongen heeft een DJ Tiesto dvd (als ik me niet vergis in de dj-naam, kben niet zo`n popi ) en die heeft ook zo`n hoesje..

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier W.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Grappig trouwens dat ie in zo'n 'oude' Universal hoes zit (kan even niet op de naam komen...). Eigenlijk vind ik dat nog steeds de mooiste dvdhoesjes, jammer dat ze allemaal vervangen zijn door keepcases.
    M`n buurjongen heeft een DJ Tiesto dvd (als ik me niet vergis in de dj-naam, kben niet zo`n popi ) en die heeft ook zo`n hoesje..
    Nee, ik sla Tiesto ook liever over
    Maar volgens mij heten die dingen jewel cases.

    Heb net Gouge gezien, gaaf om al die artiesten over de Pixies te horen. Ik heb toch het idee dat zo'n beetje al die artiesten bekender zijn dan de Pixies maar dat ze allemaal nog niet half zo goed zijn

  20. #20

    Standaard

    Mjah...

    Pixies zijn gewoon een legende voor de rockmuziek.... de hergeboorte van de Beatles

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier W.
    Mjah...

    Pixies zijn gewoon een legende voor de rockmuziek.... de hergeboorte van de Beatles
    De Pixies zijn toch wat meer underground. Iedereen kent bijvoorbeeld Nirvana, de Pixies is toch wat meer cult heb ik het idee...

  22. #22

    Standaard

    Nou daar ben ik t helemaal niet met je eens, de grunge en verdere alternatieve rockgenres zijn enorm beinvloedt door de Pixies,... en jij hebt over mensen die pixies niet kennen maar ik had het over `een legende voor de rockmuziek`, en niet een legende voor de beginnende rockluisteraars, of andere popi-muziek richtingen.... Als je een rocker bent, ken je de pixies, punt uit! :P

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier W.
    Nou daar ben ik t helemaal niet met je eens, de grunge en verdere alternatieve rockgenres zijn enorm beinvloedt door de Pixies,... en jij hebt over mensen die pixies niet kennen maar ik had het over `een legende voor de rockmuziek`, en niet een legende voor de beginnende rockluisteraars, of andere popi-muziek richtingen.... Als je een rocker bent, ken je de pixies, punt uit! :P
    Niet-rockers kennen Nirvana ook, dat bedoelde ik te zeggen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh

    Niet-rockers kennen Nirvana ook, dat bedoelde ik te zeggen.

    Zo lezen is ook een kunst Sorry,

  25. #25

    Standaard

    No problem, ik ben het met je eens dat alle rockers de Pixies (zouden moeten) kennen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •