Bekijk uitslag poll: Medische Centrum West moet op DVD verschijnen

Stemmers
172. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    56 32,56%
  • Nee

    116 67,44%
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 96 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Medisch Centrum West

    Weet iemand van jullie of Medisch Centrum West al op DVD verschenen is? Zo nee, wanneer kunnen we die verwachten?

    groet,
    joost

  2. #2

    Standaard

    Dit zou mijn vriendin geweldig vinden, dus ik vote `JA` !

  3. #3
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zelf houd ik het maar op een "nee".

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ja laat maar komen,vond het een leuke serie.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Natuurlijk, waarom niet.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #7

    Standaard

    Vond het vroeger een toffe serie. Zou hem zo kopen op dvd, maar ik denk niet dat hij uitkomt. Een paar jaar geleden hebben ze oude afleveringen herhaald, maar ze zijn toen gestopt omdat de herhalingen te weinig kijkers trokken. Dus reken maar niet op een dvd release
    I am a freak, and I am proud of it:)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Vond het vroeger een toffe serie. Zou hem zo kopen op dvd, maar ik denk niet dat hij uitkomt. Een paar jaar geleden hebben ze oude afleveringen herhaald, maar ze zijn toen gestopt omdat de herhalingen te weinig kijkers trokken. Dus reken maar niet op een dvd release
    Balen. Misschien dat Bridge ze eens voor een habbekrats op de kop tiks - dat doen ze wel vaker
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  9. #9

    Standaard

    Ik heb ooit eens één aflevering gezien van MCW. Het bleek de laatste van een seizoen te zijn. Zelden zo'n slappe bagger gezien. Ik vond het zo slecht dat het weer humor had. Zoiets hoeft voor mij dus nooit op DVD te verschijnen, net zoals alle andere zeepseries nooit op DVD hoeven te verschijnen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Ik zou hem nooit kopen maar waarom zou ik niet willen dat hij op DVD verschijnt?! Zijn andere mensen ook weer blij. Dus 'ja' dan maar...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrPink
    Ik zou hem nooit kopen maar waarom zou ik niet willen dat hij op DVD verschijnt?! Zijn andere mensen ook weer blij. Dus 'ja' dan maar...
    Precies, waarom niet? .. de vraag kan beter zijn: zou jij Medisch Centrum West op dvd kopen?

    Mijn antwoord is dan: nee.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  12. #12

    Standaard

    BRRRR!

    Mark Klein Essink in 5.1

    Ik moet er niet aan denken!
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  13. #13

    Standaard

    Spaar me! Nee dus.

    Ik zag er een tijdje geleden nog een stukje van en deze serie is echt slecht verouderd. Vergeleken met MCW is GTST haast Shakespeare.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Spaar me! Nee dus.

    Ik zag er een tijdje geleden nog een stukje van en deze serie is echt slecht verouderd. Vergeleken met MCW is GTST haast Shakespeare.
    Dit kijk je toch ook als een stukje jeugd sentiment,ik zie dit 1000 keer liever dan het zonnetje in huis ofzo
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #15

    Standaard

    Het komt er dan toch van volgens dit bericht :

    DVD-Home heeft van House Of Knowledge een leuke nieuwtje gehoord welke we je niet mogen onthouden!
    In april gaat House Of Knowledge namelijk het eerste seizoen van Medisch Centrum West op DVD uit brengen. Zij doen dit middels twee luxe dubbel disc's verpakt in een mooie slipcase.
    Buiten het feit dat de afleveringen er natuurlijk allemaal op staan zullen er ook een aantal interessante extra's bij komen welke we je helaas nog niet mogen melden, maar we kunnen je verzekeren, dat wordt leuk!!

    Even wat achtergrond informatie over Medisch Centrum West:
    Medisch Centrum West of MCW was van 1988-1994 een populaire soapserie welke door de Tros werd uitgezonden. Medische Centrum West is een ziekenhuisserie welke opgenomen werd op een lege etage van het toenmalige Zuiderzeeziekenhuis in Lelystad. Rob Strating is de persoon die de titelsong Melodie d'Amour componeerde. In 1992 won de serie een Gouden Televizier-ring.

    Net als de Amerikaanse Serie E.R. zijn de verhalen gebaseerd op realistische medische gebeurtenissen en worden ze opgeluisterd door allerlei romances en intriges tussen de dokters en verpleegsters. In de serie staan natuurlijk ook de patiënten die opgenomen worden in het ziekenhuis centraal.

    De cast bestaat uit:
    Marc Klein Essink - Jan van de Wouden (1988-1993)
    Rob van Hulst - Eric Koning (1988-1994)
    Margreet Blanken - Reini van Lennep-Hermans (1988-1994)
    Klaas Hofstra - Dick van Lennep (1988-1994)
    Eric van Ingen - Paul van der Voort
    Annemieke Verdoorn - Ingrid van de Wouden-Van der Linden (1988-1994)
    Marianne Vloetgraven - Nelleke Terborg (1988-1991)

    Bron:dvd-home
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #16

    Standaard

    vond t vroeger wel een vermakelijke serie, maar of dat nu nog zo is en of ik m op dvd zou kopen weet ik zo net nog niet. Eerst maar eens kijken of t uberhaupt verscijnt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #17

    Standaard

    Tja, heb ook 'nee' gestemd. Laat ik maar zeggen dat ik geen fan ben van deze serie.

  18. #18

    Standaard

    Ben ook geen fan, maar ben wel benieuwd naar de uitgave en extra's.

  19. #19

    Standaard

    men heeft mij gehoord!

    Medisch Centrum West op DVD!


    DVD-Home heeft van House Of Knowledge een leuke nieuwtje gehoord welke we je niet mogen onthouden!
    In april gaat House Of Knowledge namelijk het eerste seizoen van Medisch Centrum West op DVD uit brengen. Zij doen dit middels twee luxe dubbel disc's verpakt in een mooie slipcase.
    Buiten het feit dat de afleveringen er natuurlijk allemaal op staan zullen er ook een aantal interessante extra's bij komen welke we je helaas nog niet mogen melden, maar we kunnen je verzekeren, dat wordt leuk!!

    Even wat achtergrond informatie over Medisch Centrum West:
    Medisch Centrum West of MCW was van 1988-1994 een populaire soapserie welke door de Tros werd uitgezonden. Medische Centrum West is een ziekenhuisserie welke opgenomen werd op een lege etage van het toenmalige Zuiderzeeziekenhuis in Lelystad. Rob Strating is de persoon die de titelsong Melodie d'Amour componeerde. In 1992 won de serie een Gouden Televizier-ring.

    Net als de Amerikaanse Serie E.R. zijn de verhalen gebaseerd op realistische medische gebeurtenissen en worden ze opgeluisterd door allerlei romances en intriges tussen de dokters en verpleegsters. In de serie staan natuurlijk ook de patiënten die opgenomen worden in het ziekenhuis centraal.

    De cast bestaat uit:
    Marc Klein Essink - Jan van de Wouden (1988-1993)
    Rob van Hulst - Eric Koning (1988-1994)
    Margreet Blanken - Reini van Lennep-Hermans (1988-1994)
    Klaas Hofstra - Dick van Lennep (1988-1994)
    Eric van Ingen - Paul van der Voort
    Annemieke Verdoorn - Ingrid van de Wouden-Van der Linden (1988-1994)
    Marianne Vloetgraven - Nelleke Terborg (1988-1991)

    Zodra we meer weten laten we je dat meteen via deze plaats weten!!

    Bron: House Of Knowledge
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost van Hoek
    men heeft mij gehoord!

    Medisch Centrum West op DVD!


    DVD-Home heeft van House Of Knowledge een leuke nieuwtje gehoord welke we je niet mogen onthouden!
    In april gaat House Of Knowledge namelijk het eerste seizoen van Medisch Centrum West op DVD uit brengen. Zij doen dit middels twee luxe dubbel disc's verpakt in een mooie slipcase.
    Buiten het feit dat de afleveringen er natuurlijk allemaal op staan zullen er ook een aantal interessante extra's bij komen welke we je helaas nog niet mogen melden, maar we kunnen je verzekeren, dat wordt leuk!!

    Even wat achtergrond informatie over Medisch Centrum West:
    Medisch Centrum West of MCW was van 1988-1994 een populaire soapserie welke door de Tros werd uitgezonden. Medische Centrum West is een ziekenhuisserie welke opgenomen werd op een lege etage van het toenmalige Zuiderzeeziekenhuis in Lelystad. Rob Strating is de persoon die de titelsong Melodie d'Amour componeerde. In 1992 won de serie een Gouden Televizier-ring.

    Net als de Amerikaanse Serie E.R. zijn de verhalen gebaseerd op realistische medische gebeurtenissen en worden ze opgeluisterd door allerlei romances en intriges tussen de dokters en verpleegsters. In de serie staan natuurlijk ook de patiënten die opgenomen worden in het ziekenhuis centraal.

    De cast bestaat uit:
    Marc Klein Essink - Jan van de Wouden (1988-1993)
    Rob van Hulst - Eric Koning (1988-1994)
    Margreet Blanken - Reini van Lennep-Hermans (1988-1994)
    Klaas Hofstra - Dick van Lennep (1988-1994)
    Eric van Ingen - Paul van der Voort
    Annemieke Verdoorn - Ingrid van de Wouden-Van der Linden (1988-1994)
    Marianne Vloetgraven - Nelleke Terborg (1988-1991)

    Zodra we meer weten laten we je dat meteen via deze plaats weten!!

    Bron: House Of Knowledge
    Dit hele verhaal stond al een paar posts terug. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #21

    Standaard

    cool!

    zal me ma leuk vinden als ik deze aanschaf!
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  22. #22

    Standaard

    Ja, en ook Spijkerhoek
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  23. #23

    Standaard

    Wat denk je van De kleine waarheid en Het wassende water als die uitkomen worden heel wat moeders blij.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #24

    Standaard

    Ik geef helemaal niks om Medisch Centrum West dus mijn vote: "nee"
    Four-Star Trader (236)

  25. #25

    Standaard

    Sneller dan gepland:

    15-01-2005 Medisch Centrum West - Seizoen 1 - deel 1 (2 disc's)
    15-01-2005 Medisch Centrum West - Seizoen 1 - deel 2 (2 disc's)

    Bronvd-home
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •