Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: Veer voor Reet

  1. #1

    Standaard Veer voor Reet

    Beste mensen,

    Dit is mijn 1000e berichtje op dvd.nl! Ik heb al een aantal weken (ik zag het aankomen) nagedacht over waar ik het over zou moeten hebben. Ik kwam tot de enige juiste inhoud: een vette veer in de kont van alle beheerders van dvd.nl!!!

    Eric, Coen, Rein, Alex, Nathan, Ronald, en noem ze maar op! Jullie zorgen ervoor dat ik met grote regelmaat jullie website bezoek en daar met veel plezier verpoos! In eerste instantie voornamelijk voor de recensies. Later meer vanwege het forum.

    Ik heb best nog wel puntjes, maar daar ga ik, in deze jubileum-post, geen woorden aan vuil maken!

    Ik weet ook dat jullie soms bergen kritiek en gezeik over jullie heen krijgen vanwege beslissingen die jullie nemen of vanwege dingen die jullie juist wel of juist niet doen!

    Maar, heren, voor jullie past (op dit moment) slechts één ding. Een hele grote:


    !!!! HULDE !!!!

    Regards,
    Robin...

  2. #2

    Standaard

    Eh, *bloos*, dank je wel!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  3. #3

    Standaard

    Ook namens mij hartelijk dank! We doen het uiteraard met liefde, ook als wordt dat niet altijd helemaal zo begrepen.
    Eric van Ballegoie

  4. #4

    Standaard

    Ondanks dat ik Koen liever met een K zie, heel hartelijk bedankt!

  5. #5

    Standaard

    Hij bedoelde uiteraard Koen Koene
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    In dat geval namens Koen Koene bedankt

  7. #7

    Standaard

    ik zal er geen nieuwe thread voor openen, anders zijn er straks 50
    ik wil ook graag de dvd.nl crew bedanken! kom hier elke dag

  8. #8

    Standaard

    Dan doe ik mee
    Ook van mijn kant bedankt voor het zo mooi houden van dvd.nl en dvd.nl/forum

  9. #9

    Standaard

    rkrijger heeft zijn 1000ste post beet, DVD.nl heeft bijna 600.000 berichtjes. Wat een feeststemming

    EDIT: ms kan er iets speciaals worden gedaan voor de 600.000 poster :wink:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox

    ms kan er iets speciaals worden gedaan voor de 600.000 poster :wink:
    dan ga jij zeker rond die 600.000 spammen als een gek om die prijs of wat het speciaals dan ook is te krijgen

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox

    ms kan er iets speciaals worden gedaan voor de 600.000 poster :wink:
    dan ga jij zeker rond die 600.000 spammen als een gek om die prijs of wat het speciaals dan ook is te krijgen
    You've got it 8)

  12. #12

    Standaard

    Dankjewel rkrijger, complimentjes zijn altijd leuk om te krijgen natuurlijk.

    Natuurlijk maken onze leden het mede zo gezellig en interessant. Dus bij deze ook bedankt aan iedereen die dit forum heeft gemaakt tot wat het nu is.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Dankjewel rkrijger, complimentjes zijn altijd leuk om te krijgen natuurlijk.

    Natuurlijk maken onze leden het mede zo gezellig en interessant. Dus bij deze ook bedankt aan iedereen die dit forum heeft gemaakt tot wat het nu is.
    Graag gedaan! :P

  14. #14

    Standaard

    Uiteraard bedankt, deze site geeft veel ontspanning na een drukke werkdag! Dus Coen, Erik, Nathan Stric enz.. bedankt
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  15. #15

    Standaard

    dvd.nl is inderdaad een geweldige site om te bezoeken. Niet alleen om de laatste nieuwtjes in film- en dvd-land te weten te komen, maar mede ook dankzij de vriendschappelijke en respectvolle omgang tussen de leden onderling en met de crew. Just keep on rollin'!

  16. #16

    Standaard

    Het wordt wel een beetje klef zo hè?!?

  17. #17

    Standaard

    Het kan niet klef genoeg zijn hoor, laat de lofuitingen maar komen hehe.
    Bedankt ook en het is zeker een leuke site om te komen en lekker te babbelen met gelijkgezinden. Zeg het voort zou ik zeggen.

  18. #18
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Inderdaad mooie draad dit .

    Kudos for all :P.

  19. #19

    Standaard

    Ook al heb ik niet zo`n hoog reply-gehalte, ik ben hier elke dag minstens een uur... zo interessant alles!!

    En eerlijk gezegd zou ik niet meer weten wat ik zonder dit forum moest!?! (de andere welbekende dvd fora zijn natuurlijk geen @!#% aan!)

    Congratz!

  20. #20

    Standaard

    Allemaal hartelijk dank. Dit is natuurlijk altijd erg leuk om te lezen!

    Allen veel plezier op de website en het forum.

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Okay, mooi zo allemaal...

    Mogen we nu weer gewoon lekker hakken?!?

  23. #23

    Standaard

    Topsite idd. Hoeveel geld ik dankzij hier al niet kwijt ben geraakt! Maar het is het wel waard!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Ja,allemaal mijn complimenten verdiend,zeer nette site en wordt veel bezocht! :wink:

    Ook door mij

    Leuk plaatje,scarface 2002.

    Wie ben jij op de foto? :wink:

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •