Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 94 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard waar borden/dvd-standaards te koop?

    Hoi,
    ik zag op een aantal foto's dat jullie bordenstandaards gebruiken om dvd's op te zetten.
    Nu heb ik al gekeken bij de Blokker, maar daar zijn ze al drie weken niet op voorraad.
    Heeft er iemand misschien nog andere adresjes? Online-shops mag ook!

    bedankt!
    Jeroen

  2. #2

    Standaard

    Gewoon vragen bij de Blokker, ze kunnen ze bestellen en ze hebben ze dan in dezelfde week weer binnen.
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  3. #3

    Standaard

    Ok, ik zal het morgen eens proberen. Zijn er trouwens nog verchillende formaten of is het 1 standaardmaat?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Ok, ik zal het morgen eens proberen. Zijn er trouwens nog verchillende formaten of is het 1 standaardmaat?
    Je hebt 2 verschillende maten en 2 verschillende kleuren namelijk zwart en doorzichtig.
    Four-Star Trader (236)

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Ik ga er morgen weer een stuk of 6 halen, m'n moeder had er laten bestellen bij de blokker .

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    En hoe duur zijn ze ongeveer?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Ok, ik zal het morgen eens proberen. Zijn er trouwens nog verchillende formaten of is het 1 standaardmaat?
    Je hebt 2 verschillende maten en 2 verschillende kleuren namelijk zwart en doorzichtig.
    En welke maat is het meest geschikt?
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    En welke maat is het meest geschikt?
    Volgens mij de grootste maat. Ik had ook toevallig een dvd bij toen ik die dingen ging kopen dus kon mooi even uittesten...
    Four-Star Trader (236)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    En welke maat is het meest geschikt?
    Volgens mij de grootste maat. Ik had ook toevallig een dvd bij toen ik die dingen ging kopen dus kon mooi even uittesten...
    THANX man 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  11. #11
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    kosten toch 1,29 per stuk ongeveer?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    kosten toch 1,29 per stuk ongeveer?
    Yep helemaal goed!
    Four-Star Trader (236)

  13. #13

  14. #14
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    kosten toch 1,29 per stuk ongeveer?
    Yep helemaal goed!

    *voelt zich helemaal vereerd* heeft ook een keer iets goed hier op het forum! * begin al een beetje part of the family te worden :wink:

  15. #15

    Standaard

    Ok bedankt voor de info!!

  16. #16

    Standaard

    Bij ons waren de bordenhouders uitverkocht. Ik ben toen naar de boekhandel gegaan en heb daar een paar houders meegekregen waar ze altijd de boeken op uitstallen. Ziet er best mooi uit al zeg ik het zelf.
    En goedkope oplossing, al zeiden ze er wel bij dat die dingen normaal €5 per stuk kosten

  17. #17

    Standaard

    Ik zet mijn dvd's gewoon tegen de kast zelf aan en dan leunen ze gewoon.Maar morgen hoor ik of ik slaag,en ik krijg dan een nieuwe kast en dan zal ik mooi alles wat meer uitstallen.

    Gelukkig hebben we nog wel een Blokker hier :wink: .

  18. #18

    Standaard

    ik zoek dvdstandaards / bordenstandaards voor mijn regio disney treasures...zijn die van de Blokker van E1,29 daar groot genoeg voor?

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    ik zoek dvdstandaards / bordenstandaards voor mijn regio disney treasures...zijn die van de Blokker van E1,29 daar groot genoeg voor?

    gr Coen
    Als het goed is wel. Ik weet niet hoe groot die treasures zijn maar een BTTF boxset past er bijvoorbeeld ook op. En anders koop je er eerst eentje voor die € 1,29 en probeer je het uit, kan nooit geen kwaad toch? :wink:
    Four-Star Trader (236)

  20. #20

    Standaard

    hey Scott, niet te bijdehand worden he

    weet je wel hoe ver de blokker lopen is (toch wel 2 minuten) en E1,29 uitgeven en dan er achter komen dat ie te klein is is absoluut onoverkomelijk...


    hehe, ik kan het wel proberen maar heb liever ff zekerheid!

    Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    hehe, ik kan het wel proberen maar heb liever ff zekerheid!

    Coen
    Je hebt in ieder geval 2 verschillende maten. De grootste moet je hebben :wink:
    En als je echt zekerheid wilt hebben neem je een treasure de Blokker mee in om over bijdehand doen gesproken!
    Four-Star Trader (236)

  22. #22

    Standaard

    Wel iets duurder, maar wel stukken mooier dan die standaardjes voor borden:



    Volgens mij zijn er diverse forummers die deze ook reeds hebben, waaronder ikzelf. Op dvdforum zit ene raymen die het heeft ontworpen en heeft gemaakt. Volgens mij is ie ook te vinden op de htforum. Daar passen bijvoorbeeld ook gewoon de LOTR boxen op.
    De groeten, Robert
    Mijn DVD-collectie

  23. #23

    Standaard

    ja die heb ik al eens gezien op internet!
    enig idee waar deze te bestellen zijn??

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ja die heb ik al eens gezien op internet!
    enig idee waar deze te bestellen zijn??
    Ik weet niet of je een account het op die andere forum, http://www.dvdforum.nl/forum/, dan je zou hem een pb-tje kunnen sturen. Ik weet niet of hij hier een account heeft.
    Ik zal wel eens kijken of ik zijn email-adres kan vinden.
    De groeten, Robert
    Mijn DVD-collectie

  25. #25

    Standaard

    Sicco,
    ik heb je een pb-tje gestuurd met email-adres van de maker van die standaards.
    De groeten, Robert
    Mijn DVD-collectie

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •