Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verschil? back to the future... dvd trilogy

    Sorry... maar mijn search werkt niet dus kan niet zoeken naar eerdere topics hierover... maar wil deze vraag even beantwoord hebben..

    Ik hoor nu dus over 2 verschillende versies van back to the future.. een kartonnen versie en een plastic versie..
    ten eerste ... heeft iemand plaatjes van beide? (Grote plaatjes)

    Ook zie ik op FRS deze link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=123552
    Nu zie je daaronder een plaatje van de kartonnen versie (toch?)... maar in de plaatselijke winkel van FRS heb ik alleen een glimp opgevangen van de plastic versie...

    Is dit dus op deze link ook de plastic versie of toch de kartonnen?
    En zit er veel verschil tussen beide?

    Alvast bedankt...
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Normaal gezien zijn de plastic box en kartonnen uitvoering gelijk aan elkaar op de verpakking na natuurlijk. Volgens mij is nu enkel nog de plastic doos uitvoering verkrijgbaar of je winkel zou nog een kartonne versie op stock moeten hebben. De kartonne versie was als eerste op de markt en is nadien vervangen door de plastic box dus naar alle waarschijnlijkheid zul je de plastic doos versie krijgen als je hem besteld bij FRS.

  3. #3

    Standaard

    Je krijgt inderdaad als je bij Van Leest of FRS besteld een plastic box. De inhoud is hetzelfde, alleen de doos is dus anders.

  4. #4

    Standaard

    Ok bedankt...

    Ik zal dadelijk wel eens rondkijken...

    (snap zowiezo niet dat ze de kartonnen hebben vervangen voor de plastic versie)
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    Ok bedankt...

    Ik zal dadelijk wel eens rondkijken...

    (snap zowiezo niet dat ze de kartonnen hebben vervangen voor de plastic versie)
    Kartonnen versie gaat misschien iets sneller kapot en plastic is goedkoper .

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    Ok bedankt...

    Ik zal dadelijk wel eens rondkijken...

    (snap zowiezo niet dat ze de kartonnen hebben vervangen voor de plastic versie)
    Kartonnen versie gaat misschien iets sneller kapot en plastic is goedkoper .
    het zal vooral het laatste zijn denk ik. De kartonnen versie (die ik heb) is namelijk toch wel een stukie mooier.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    Ok bedankt...

    Ik zal dadelijk wel eens rondkijken...

    (snap zowiezo niet dat ze de kartonnen hebben vervangen voor de plastic versie)
    Kartonnen versie gaat misschien iets sneller kapot en plastic is goedkoper .
    het zal vooral het laatste zijn denk ik. De kartonnen versie (die ik heb) is namelijk toch wel een stukie mooier.
    Ja, dat weet ik wel zeker. Ik heb zelf de plastic versie maar ik vind zelf de kartonnen versie ook wel een stukkie mooier. Maja je kan niet alles hebben .

  8. #8

    Standaard

    De Regio 1 is qua verpakking t coolst...ook de meste extraaz....alleen geen DTS

  9. #9

    Standaard

    Heb de plastic versie maar aangeschaft... die kartonnen hadden ze nergens meer hier...
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    Ok bedankt...

    Ik zal dadelijk wel eens rondkijken...

    (snap zowiezo niet dat ze de kartonnen hebben vervangen voor de plastic versie)
    Kartonnen versie gaat misschien iets sneller kapot en plastic is goedkoper .
    De kartonnen doosjes schijnen voor een maatschappij goedkoper te zijn.
    Is ooit wel eens een thread over geweest op het forum.
    Kan het zelf ook niet voorstellen maargoed en in hoeverre dit ook daadwerkelijk klopt weet ik ook niet.
    Wat BTTF betreft was alleen de eerste partij in een kartonnen hoes/doosje.
    De tweede partij zat al in de plastic doosjes.
    Wat hiervoor de reden was is mij ook niet bekend.
    Toch kom je de kartonnen nog regelmatig tegen in diverse winkels.

  11. #11

    Standaard

    Ik snap niet dat mensen liever een kartonnen doosje hebben Gaat veel sneller kapot, en persoonlijk vind ik de plastic doos veel mooier.

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hillebrinkie
    Ik snap niet dat mensen liever een kartonnen doosje hebben Gaat veel sneller kapot, en persoonlijk vind ik de plastic doos veel mooier.
    Bij een normale behandeling zal het kartonnen doosje niet sneller kapot gaan.
    Wat je wel kan hebben is dat de puntjes van de verpakking iets kaal worden maar echt kapot, nee.
    Overigens vind ikzelf de kartonnen ook mooier maar dat is een persoonlijke smaak.

  13. #13

    Standaard

    bevat de plastic versie niet de juiste cut van back to the future?
    de eerste persing had last van misframing en naderhand kon een ieder zijn schijfjes omwisselen voor de goede.
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  14. #14

    Standaard

    Die van mij heeft nog steeds de foute discs erin zitten... Achterop het hoesje staat ook 2002 en ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat de slechte versie is...

    Ook heb ik het even gechecked in de film zelf en mijn plastic versie is nog steeds de foute...
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    Die van mij heeft nog steeds de foute discs erin zitten... Achterop het hoesje staat ook 2002 en ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat de slechte versie is...
    De juiste discs kun je herkennen aan het jaar 2000 dat onderaan op disc zelf staat. Verder loopt de afbeelding op de disc bij de nieuwe discs niet door tot aan het midden. Aan de hoes van de DVD kun je niet zien of je de goede versie hebt. Sterker nog, alle exemplaren die nog in de winkel te koop zijn hebben de foute discs.

    Meer info en discussie:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...+to+the+future

  16. #16

    Standaard

    Dit is een berichtje dat de handelaars ontvangen hebben:

    "De Back To The Future-trilogy is voorlopig niet meer beschikbaar op dvd"

    Dit meldt Universal PB.

    Is dit goed nieuws? Misschien komen de goede versies binnenkort uit?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Is dit goed nieuws? Misschien komen de goede versies binnenkort uit?
    Geen idee of dit goed nieuws is of dat de goede versies binnenkort ook in de winkel komen te liggen. Het kan goed zijn dat de Back to the Future-trilogie pas over een paar jaar weer wordt uitgebracht.

  18. #18

    Standaard

    ik heb gelezen dat er ergens op de achterkant een uiduiding van v2 moet staan, dan betreft het een goede versie.
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    ik heb gelezen dat er ergens op de achterkant een uiduiding van v2 moet staan, dan betreft het een goede versie.
    Daar heb ik zo lang het al bekend is dat de discs fout waren (inmiddels al weer bijna twee jaar) nooit iets over gelezen. Ik heb alleen gelezen dat je een e-mail naar Universal kon sturen om de juiste discs in je bezit te krijgen.

  20. #20

    Standaard

    Ik heb m nog niet aangeschaft, maar ik heb dus ook liever de kartonnen versie. vind ik veel mooier, en zo snel gaat ie, bij mij iig, toch echt niet kapot
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #21

    Standaard

    heb de kartonnen versie al sinds dat hij net uitkwam en er zit nog geen krasje op. hij is inderdaad veel mooier dan die plastic hoes vooral als hij opengeklapt is! hij is trouwens nog tekoop bij de meeste blokkers voor rond de 30 euro. in ieder geval wel de blokker op zuidplein Rotterdam en Rotterdam centrum lag hij vorige week ook nog
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    Ok bedankt...

    Ik zal dadelijk wel eens rondkijken...

    (snap zowiezo niet dat ze de kartonnen hebben vervangen voor de plastic versie)
    Kartonnen versie gaat misschien iets sneller kapot en plastic is goedkoper .
    het zal vooral het laatste zijn denk ik. De kartonnen versie (die ik heb) is namelijk toch wel een stukie mooier.
    Ja, dat weet ik wel zeker. Ik heb zelf de plastic versie maar ik vind zelf de kartonnen versie ook wel een stukkie mooier. Maja je kan niet alles hebben .
    Maar de inhoud is het belangrijkste,ik heb ook de kartonnen doos,want heb die gelijk gekocht toen ie uitkwam en is ook mooier,maar mij gat het meer om de inhoud,en een mooie hoes is altijd meegenomen.

    :wink: :wink:

  23. #23
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Maar de inhoud is het belangrijkste,ik heb ook de kartonnen doos,want heb die gelijk gekocht toen ie uitkwam en is ook mooier,maar mij gat het meer om de inhoud,en een mooie hoes is altijd meegenomen.

    :wink: :wink:
    In iedere serieuze dvd collectie van een serieuze verzamelaar is ook de hoes van enig belang.
    Sommigen personen hechten hier uiteraard meer waarde aan de een ander persoon.
    Zelf vind ik een mooie hoes ook niet geheel onbelangrijk.
    Kortom, het gaat om het totaal product.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Maar de inhoud is het belangrijkste,ik heb ook de kartonnen doos,want heb die gelijk gekocht toen ie uitkwam en is ook mooier,maar mij gat het meer om de inhoud,en een mooie hoes is altijd meegenomen.

    :wink: :wink:
    In iedere serieuze dvd collectie van een serieuze verzamelaar is ook de hoes van enig belang.
    Sommigen personen hechten hier uiteraard meer waarde aan de een ander persoon.
    Zelf vind ik een mooie hoes ook niet geheel onbelangrijk.
    Kortom, het gaat om het totaal product.
    Ok, ben ik zeker gedeeltelijk met je eens.
    voor de echte verzamelaar zijn er toch de SE en limited editions?! :wink:

    Ik persoonlijk vind het belangrijk dat zowel beeld als geluid goed moeten zijn. nu kun je nog wel zo'n mooie hoes hebben, als ze de film hebben verknoeid(komt helaas nog wel eens voor) koop je daar natuurlijk niet zoveel voor. :wink:

  25. #25

    Standaard

    Ook gelijk in
    Maar je zal vaak merken dat mensen als ze de kans hebben toch net even voor de R1 oid gaan als die verpakking mooier is. Momenteel heb ik de R2 versie van Mystic River in huis. Alleen uit het folie gehaald. Nog niet gekeken. Maar probeer wel via een ruil aan de R1 te komen die gewoon mooier is. En daar ben ik geen uitzondering mee

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •