Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars DVD (Box)

  1. #1

    Standaard Star Wars DVD (Box)

    Hoe zal Star Wars uiteindelijk worden uitgebracht, is dat al bekend? Komt er na Episode 3, 1 grote Box of komen alle delen los, of allebei?

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat als deel 2 en 3 uitzijn, er een totale box komt met alle 6 de delen!!

    Misschien ook wel deel 1,2 en 3 bijelkaar als box zijnde!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  3. #3
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Volgens geruchten heeft Lucas aangekondigd dat Episodes 2
    en 3 nog uitkomen als apparte DVD's en dat zodra alle 6 de
    delen geremastered zijn dat er dan 1 box uitkomt bestaand
    uit weet ik veel hoeveel DVD's.

  4. #4

    Standaard

    Jammer, dan koop je nu de eesrte 3 delen los en dan kun je daarna de box nog eens kopen. Ik denk niet dat dat het plan van Georgie Boy is. Ik denk, de eerste 3 delen los en 4,5 & 6 in een box. Dit hoop ik tenminste

  5. #5
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Me 2, anders alles dubbelop

  6. #6

    Standaard

    Ik denk niet dat ze dat in eerste instantie van plan zijn. Ze zullen misschien later alles nog een keer als 1 box uitbrengen, maar nu nog niet

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik denk niet dat ze dat in eerste instantie van plan zijn. Ze zullen misschien later alles nog een keer als 1 box uitbrengen, maar nu nog niet
    Zou toch knap zijn als ze die box nu al uitbrengen aangezien deel 2 en 3 nog niet eens in de bios zijn geweest!

    Zijn delen 4,5 en 6 eigenlijk al op DVD te krijgen?
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  8. #8

    Standaard

    Nee, ik bedoel dat ze, wanneer deel 1,2 en 3 uit zijn dat ze dan een box in totaal uitbrengen, dus met 1,2,3,4,5 en 6

  9. #9

    Standaard

    Maar ik denk dat ze eerst een box van 4,5 en 6 uitbrengen, omdat de echte fans 1,2 en 3 al los hebben gekocht.

  10. #10
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Zou toch knap zijn als ze die box nu al uitbrengen aangezien deel 2 en 3 nog niet eens in de bios zijn geweest!

    Zijn delen 4,5 en 6 eigenlijk al op DVD te krijgen?
    Deze delen zijn nog niet via de legale weg op dvd te krijgen !

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Turboman
    Deze delen zijn nog niet via de legale weg op dvd te krijgen !
    Had al zo'n vermoeden, kon ze nergens op internet vinden! Heb ze wel op video band!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  12. #12

    Standaard

    Het schijnt dat Lucas speciaal voor de DVD trilogy release, nieuwe scenes gaat toevoegen namelijk Empire en Return.
    Goh, zijn deze films nooit af

  13. #13

    Standaard

    Denk dat ik Star Wars maar blijf huren en/of bij vrienden blijf kijken tot dat die box uit komt, want ik ga echt niks meer dubbel kopen.

    En de Star Wars serie is nu echt zo'n serie om, vroeg of laat, alle delen in 1 Box uit te brengen.

  14. #14

    Standaard

    idd er is in een vorige thread al over gesproken, en Georgie Lucas ziet gewoon $$$ en €€€ want ik durf te wedden dat eerst de delen los te koop zullen zijn en vervolgens , dus nadat ze alle los verschenen zijn een box gaat uitbrengen....
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Idd da's 't nadeel van Lucas die denkt teveel aan geld en zal dus na de 'losse' delen wel een box uitbrengen inder 't motto van : "De echte fan koopt dat toch wel; al is 't alleen al om de verzameling kompeet te houden." Want geef nou zelf toe hoeveel fans/verzamelaars zijn er wel niet van Starwars.....
    StarTrader

  16. #16

    Standaard

    een heleboel....je wil ze echt niet de kost geven..
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  17. #17

    Standaard

    Ik denk niet dat dat gebeurt, misschien in de toekomst. Maar eerst zal hij na de eerste 3 delen een box van 4, 5 en 6 uitbrengen.

  18. #18
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik denk dat ik mezelf wel zo'n gek kan noemen die het dan
    dubbelop gaat aanschaffen... *zucht* je zou het maar leuk
    vinden

  19. #19

    Standaard

    Ach ja ik ga ook eerst alle delen van LOTR kopen en daarna waarschijnlijk ook de box, dat heb je met fans, die kopen alles

  20. #20

    Standaard Star Wars

    Volgens berichten die ik heb gelezen komen in 2005 alle dvd's uit.
    Er werdt niet gezegd hoe die eruit komen te zien. Dus we moeten nog ff wachten.

  21. #21

    Standaard

    2004 komen als het goed is IV, V & VI uit op DVD. Misschien een box zoals Indiana Jones of alle delen los.
    Die moet dus aangeschaft gaan worden. Episode I en II boeien me veel minder maar ik wil toch echt de orginele trilogie hebben op DVD.

  22. #22

    Standaard

    http://slashdot.org/article.pl?sid=03/11/06/2351207

    September 2004 is de dvd release datum van Star Wars IV, V en VI volgens officiele Lucas bron!?!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #23

    Standaard

    Zal het dan een box worden of alleen de losse delen?

  24. #24

    Standaard

    http://www.theforce.net/holonet/index.shtml#22966 staat ook een stukje:

    BIG NEWS: Classic SW DVD Details
    Fri, Jan 23, 04 01:29:26 AM EST


    We're hearing rumblings this week about the Classic Trilogy DVDs coming next fall. Here's some details floating around the net these days:
    In November 2004 we'll see the Original Trilogy on DVD! There probably won't be any added scenes, simply the 3 Special Edition films along with with a bonus 4th disk. Basically they're going to take the Indy trilogy to use as a model.
    Also included will be Episode 3 teaser material!

    The Indy boxed set just became the best selling boxed set ever. They expect SW to take that title, later this year. No news of any 6 DVD boxed sets or the classic versions of the film.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #25

    Standaard

    Weet meteen weer iets te vragen met kerst!!!
    Haha, das makkelijk

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •