Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1
    memphisflash
    Guest

    Standaard Star Trek original series 1

    Heeft iemand deze al zien liggen in de winkel ?

    Peter

  2. #2

    Standaard Re: Star Trek original series 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Heeft iemand deze al zien liggen in de winkel ?

    Peter
    Ik heb mijn leveringen gisteren ontvangen, dus ik vermoed de andere winkels ook.

  3. #3

    Standaard Re: Star Trek original series 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Heeft iemand deze al zien liggen in de winkel ?

    Peter
    Ik heb mijn leveringen gisteren ontvangen, dus ik vermoed de andere winkels ook.
    en een eerste indruk??
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  4. #4

    Standaard

    Persoonlijk vind ik de verpakking van de vorige Star Trek reeksen wel beter.

    Van de inhoud kan ik nog niets zeggen, want ik ben voorlopig nog maar bezig met de boxen van Deep Space 9 te bekijken. Ik begin deze week aan Box 4. Ik heb dus nog een redelijke kijkachterstand.

  5. #5

    Standaard

    Jawel, bij FRS kon ik hem zelfs dinsdag al bekijken, ze hadden 'm achter de toonbank. Hij gaat 89,95 euro kosten , trek je knip maar open. Het is een knalgele kunststof cassette. Hij ziet er wel leuk uit, maar om nou uit mijn dak te gaan,... nee.
    pluk de dag

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manon kuik
    Jawel, bij FRS kon ik hem zelfs dinsdag al bekijken, ze hadden 'm achter de toonbank. Hij gaat 89,95 euro kosten , trek je knip maar open. Het is een knalgele kunststof cassette. Hij ziet er wel leuk uit, maar om nou uit mijn dak te gaan,... nee.
    Das weer een tegenvaller... Heb de box ook al gezien. en idd ziet er erug trekkie uit. Maar was eigenlijk benieuwd naar de beeldkwaliteit van de episodes.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  7. #7

    Standaard

    En betekent, dat dan, dat de box deze week al in de winkel ligt of is het toch wachten tot maandag.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    En betekent, dat dan, dat de box deze week al in de winkel ligt of is het toch wachten tot maandag.
    Officieel morgen.... Maar met een beetje mazzel krijg je hem vandaag al mee...

    Ik heb zojuist de eerste aflevering bekeken en moet zeggen dat de kwaliteit best o.k. is.
    Het beeld is niet gerestaureerd, wat te zien is aan de filmspetters die opduiken, maar het lijkt er wel op dat er een filter is losgelaten op de filmgrain... dat is namelijk zo goed als verdwenen.

    Ik vind het (zoals sommige anderen) absoluut geen tegenvaller! De box ziet er "sixties" uit en de schijven zitten in eenzelfde soort binnenverpakking als bij de andere ST-boxen. Ook zijn is er een redelijke hoeveelheid extra's te bekijken.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    En betekent, dat dan, dat de box deze week al in de winkel ligt of is het toch wachten tot maandag.
    Officieel morgen.... Maar met een beetje mazzel krijg je hem vandaag al mee...

    Ik heb zojuist de eerste aflevering bekeken en moet zeggen dat de kwaliteit best o.k. is.
    Het beeld is niet gerestaureerd, wat te zien is aan de filmspetters die opduiken, maar het lijkt er wel op dat er een filter is losgelaten op de filmgrain... dat is namelijk zo goed als verdwenen.

    Ik vind het (zoals sommige anderen) absoluut geen tegenvaller! De box ziet er "sixties" uit en de schijven zitten in eenzelfde soort binnenverpakking als bij de andere ST-boxen. Ook zijn is er een redelijke hoeveelheid extra's te bekijken.
    Ikzelf vind die sfeer wel goed dan. Niet altijd vind ik het bij die oude films / series boeiend of het helemaal gerestaureerd is. Het voegt zelfs iets toe, zal wel nostalgie zijn gok ik.

    Ik wacht ff, kijk wel wat MM ervoor gaat ragen, 90 euro is echt veel te veel, maar FRS komt altijd met die belachelijk hoge prijzen.
    I find your lack of faith disturbing

  10. #10
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    En betekent, dat dan, dat de box deze week al in de winkel ligt of is het toch wachten tot maandag.
    Officieel morgen.... Maar met een beetje mazzel krijg je hem vandaag al mee... ;)

    Ik heb zojuist de eerste aflevering bekeken en moet zeggen dat de kwaliteit best o.k. is.
    Het beeld is niet gerestaureerd, wat te zien is aan de filmspetters die opduiken, maar het lijkt er wel op dat er een filter is losgelaten op de filmgrain... dat is namelijk zo goed als verdwenen. :)

    Ik vind het (zoals sommige anderen) absoluut geen tegenvaller! De box ziet er "sixties" uit en de schijven zitten in eenzelfde soort binnenverpakking als bij de andere ST-boxen. Ook zijn is er een redelijke hoeveelheid extra's te bekijken.
    Ikzelf vind die sfeer wel goed dan. Niet altijd vind ik het bij die oude films / series boeiend of het helemaal gerestaureerd is. Het voegt zelfs iets toe, zal wel nostalgie zijn gok ik.

    Ik wacht ff, kijk wel wat MM ervoor gaat ragen, 90 euro is echt veel te veel, maar FRS komt altijd met die belachelijk hoge prijzen.
    Ik heb'm zonet bij de mediamarkt gehaald, daar koste 'ie 75 euro.
    Ik vindt 'm er wel leuk uitzien, erg 60's

    Peter

  11. #11

    Standaard

    Rennen naar MM Megastores Rotterdam, daar ligt ie voor 69,95 euro.
    Scheelt weer 20 euro met FRS.
    pluk de dag

  12. #12
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Ben toch een beetje teleurgesteld in de set eerlijk gezegd. Dan heb ik het trouwens nog niet over de verpakking gehad. Waarom moet die nu weer buiten formaat ?

    Had men niet gewoon in dezelfde stijl als TNG / VOY / DS9 kunnen voortdoen ? Nu is de continuiteit om zeep, bovendien vind ik ze er nog eens oerlelijk uit zien ook, net een grote blok kaas :-S

  13. #13

    Standaard

    Ik vind het een mooi boxje. Ik heb zelf alleen maar de Star Trek S.E.'s en verder geen series, dus die continuïteit, daar heb ik geen last van.

    Daarstraks al wat afleveringen bekeken. Ik had overigens geen zin om naar de MM te gaan en ben gewoon naar Van Leest gegaan. Met de Wild Card krijg je daar 9 Euro korting en dan is het verschil met de MM nog maar 10 Euro.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  14. #14

    Standaard

    Ik sta nog in twijfel of ik deze boxset moet aanschaffen. Ik heb ooit eens een aantal afleveringen op TV gezien en vond het wel grappig om te zien hoe de achtergrond voorbij trok.
    Maar als echte trekkie zal ik deze ook wel aanschaffen, al was het alleen maar om alle series compleet te hebben.
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

  15. #15

    Standaard

    Wie heeft er een zinnig antwoord op de volgende vraag:

    Waarom staan alle afleveringen door elkaar op DVD?
    Episode 2 op disc 1, episode 3 weer op 4 (geloof ik). Alleen de laatste staat op de goede plek (de laatste disk).
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  16. #16
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    De afleveringen staan in de juiste uitzendvolgorde op de schijven. De nummers die je er ziet bijstaan is de productievolgorde en dat is vaak niet de chronologische volgorde van het geheel in de tijdslijn van de serie.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Wie heeft er een zinnig antwoord op de volgende vraag:

    Waarom staan alle afleveringen door elkaar op DVD?
    Episode 2 op disc 1, episode 3 weer op 4 (geloof ik). Alleen de laatste staat op de goede plek (de laatste disk).
    Dit is bij alle Star Trek series zo...
    Ze staan in de volgorde van uitzending op de schijf, maar dat is niet persé de volgorde (nummering) waarin de afleveringen zijn gemaakt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    De afleveringen staan in de juiste uitzendvolgorde op de schijven. De nummers die je er ziet bijstaan is de productievolgorde en dat is vaak niet de chronologische volgorde van het geheel in de tijdslijn van de serie.
    Dat bedoel ik...

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik las net iets grappigs in deze thread:

    Als echte trekkie zal ik deze serie (ST OST) ook wel aanschaffen.

    Deze persoon snapt het niet helemaal deze serie is Star Trek, hier begon het allemaal het fenomeen en zo. Als je niet van deze serie houdt ben je helemaal geen Trekkie maar een meelopertje.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de latere series vaker slechte kopien vond van deze hoogst orginele en nog leuk geschreven serie die rollen gaf aan Russen, zwarte vrouwen in de jaren '60 en sci fi was wat helemaal onpopulair was in die tijd.
    Martin L. King heeft Michelle Nichols ooit nog gesproken over haar rol en dat zij een voorbeeldfunktie had in haar rol van lt. Uhura.

    Ha een trekkie willen zijn of zijn, dat zijn 2 verschillende dingen. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  19. #19
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Als je niet van deze serie houdt ben je helemaal geen Trekkie maar een meelopertje.


    Dat is ook weer eens GEEN waarheid als een koe.

  20. #20
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Ik las net iets grappigs in deze thread:

    Als echte trekkie zal ik deze serie (ST OST) ook wel aanschaffen. :shock:

    Deze persoon snapt het niet helemaal deze serie is Star Trek, hier begon het allemaal het fenomeen en zo. Als je niet van deze serie houdt ben je helemaal geen Trekkie maar een meelopertje.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de latere series vaker slechte kopien vond van deze hoogst orginele en nog leuk geschreven serie die rollen gaf aan Russen, zwarte vrouwen in de jaren '60 en sci fi was wat helemaal onpopulair was in die tijd.
    Martin L. King heeft Michelle Nichols ooit nog gesproken over haar rol en dat zij een voorbeeldfunktie had in haar rol van lt. Uhura.

    Ha een trekkie willen zijn of zijn, dat zijn 2 verschillende dingen. 8)
    Ha, wel mee eens, het is zelfs zo dat de nieuwe series me niet eens meer kunnen boeien, ik vond TNG nog wel aardig, maar al die andere, slechte kopieen van al het voorafgaande ... leuk om een keer te zien, maar zeker niet om aan te schaffen ...

    Peter

  21. #21

    Standaard

    Gekocht in de FRS voor 79,95 EUR, maar stond wel 10 EUR méér geprijsd.

  22. #22

    Standaard

    Gisteren (vrijdag) bij MM Den Haag gekocht. €64,99
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  23. #23
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Gisteren (vrijdag) bij MM Den Haag gekocht. €64,99
    Ongeloofelijk, wat een verschil - bij de MM in Groningen kost deze €74,99. Dat ze die prijzen niet landelijk gelijk trekken ...

    Peter

  24. #24

    Standaard

    ^^Tsja, dat heb ik altijd een raadsel gevonden bij de MM filialen. Wat vreemder is, is dat prijzen fluctueren in de filialen zelf. Producten worden in een week tijd niet alleen goedkoper maar vaak ook duurder!
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Gisteren (vrijdag) bij MM Den Haag gekocht. €64,99
    Dan heb nog veel betaald! MM Rijswijk heeft 'm voor 59,99. En daardoor kreeg ik 'm in R'dam Alexandrium ook voor die prijs mee.

    Leuke box trouwens, iets anders dan de eerdere boxen, maar voor The Original Series heel toepasselijk!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •