De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Deep Space Nine probleem

    Ik heb een groots probleem. Ik wil met seizoen 4 beginnen van DS9(WORF!) maar...de dvd pakt hem niet. Met Paramount kom ik niet tot een overeenkomst...nu vroeg ik me af of iemand me kan helpen om deze 4 afleveringen toch te zien(de andere schijven al getest, doen het wel). Kan iemand me helpen op een manier?

  2. #2

    Standaard Re: Deep Space Nine probleem

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Ik heb een groots probleem. Ik wil met seizoen 4 beginnen van DS9(WORF!) maar...de dvd pakt hem niet. Met Paramount kom ik niet tot een overeenkomst...nu vroeg ik me af of iemand me kan helpen om deze 4 afleveringen toch te zien(de andere schijven al getest, doen het wel). Kan iemand me helpen op een manier?
    Je zal bedoelen dat je DVD speler de DVD niet leest. :wink:

    Volgens mij moet je bij de winkel zijn waar je de set hebt gekocht. Als de schijf echt problemen geeft (en het probleem dus niet bij de speler zit), dan zal omruilen voor een goed exemplaar geen enkel probleem geven.

    En wat voor soort hulp zoek je eigenlijk?

  3. #3

    Standaard Re: Deep Space Nine probleem

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Ik heb een groots probleem. Ik wil met seizoen 4 beginnen van DS9(WORF!) maar...de dvd pakt hem niet. Met Paramount kom ik niet tot een overeenkomst...nu vroeg ik me af of iemand me kan helpen om deze 4 afleveringen toch te zien(de andere schijven al getest, doen het wel). Kan iemand me helpen op een manier?
    Met Paramount kom je niet tot een overeenkomst? Dit vind ik wat apart moet ik eerlijk zeggen... Het probleem bij Star Trek dvd's is mij niet onbekend, ik heb meerdere keren (minimaal 3 keer) een defecte dvd richting Paramount gestuurd en zeer spoedig een vervangend exemplaar ontvangen. Elke keer waren ze erg vriendelijk en ik hoefde niet eens een kopie van de kassabon mee te sturen...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •