De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard drie titels van oude kinderseries gezocht....

    Wie kan mij helpen? ik zoek drie titels van jeugdseries die ik vroeger heb gezien op tv als kind (eind jaren 70 en jaren 80)
    1. Is volgens mij een duitse tvserie. weet niet echt meer waar het over gaat maar het openingsliedje was iets van: Unkel Heinie Unkel Heinie der cockel legt keine eieren.....
    Vaag hè?
    2. Is een engelse serie en gaat over een paar jongens (ws. broers) die weglopen van huis en in een bos zich verschuilen. Hun schuilplaats was een grote holle boom.
    3. een spaanse serie volgens mij bij de vara op tv.
    een groep kinderen die avonturen beleeft. Zij gingen altijd door een soort schutting heen aan het begin van de serie waar ze zich verzamelden.

    Zoals julie merken is dit allemaal heel lang geleden en weet ik er niet zo heel veel meer van. maar desondanks wie heeft er een beter geheugen?

  2. #2

    Standaard Re: drie titels van oude kinderseries gezocht....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yuri
    Wie kan mij helpen? ik zoek drie titels van jeugdseries die ik vroeger heb gezien op tv als kind (eind jaren 70 en jaren 80)
    Geen idee, maar probeer deze site eens: www.kindertv.net

  3. #3

    Standaard

    Die Duitse serie heet Neues aus Uhlenbusch
    http://www.amazon.de/exec/obidos/ASI...046710-7026435
    "Auh weia, auh weia, der Hahn legt keine Eier"

  4. #4

    Standaard

    Klopt dat is 'm. gelijk maar bestellen

  5. #5

    Standaard

    Hoi Yuri,
    Ik heb alleen antwoord op je tweede vraag. Het betreft "Het donkere bos van Brandon Chase". Superspannend vond ik dat altijd.
    Groetjes
    Anouck

  6. #6

    Standaard

    hehe, eindelijk heb ik die serie gevonden van die britse jongens.

    Bedankt, mensen.

    Kennen jullie Dossier Sapphire and Steel nog? en Augsburger Puppenkiste met o.a. Robbi Tobbi und das Fliwatüüt?

    Groetjes, Rob

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •