De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard StarTrek Enterprise op dvd

    Las vandaag dat de serie op dvd komt.Fans die hierop wachten.??????


    bron:
    We've been hearing more rumblings about Enterprise sets in the past few weeks, but we were asked to hold off on posting anything by the studio as an official announcement should be coming soon. We've decided to go ahead and post what we know since information is turning up elsewhere, and we don't want to appear behind.

    Paramount is readying Enterprise for release in early 2005, though we don't know how many sets they plan to release next year. This is the first time we'll see season sets for a Star Trek show that's currently in production. The show has always aired in widescreen, so there's no doubt the DVDs will feature an anamorphic widescreen picture, along with Dolby Digital 5.1 audio. Thanks to reader Tom Bunker, we also know that there will be extras (not a surprise) on the sets; a recent StarTrek.com production report mentions:

    Most notably, though, was Toolbox Production's Don Beck - the producer of special features for most of the Star Trek DVDs - who was on set with a camera crew to conduct interviews and shoot behind-the-scenes footage for a future Star Trek: Enterprise DVD set.

  2. #2

    Standaard

    Kuch....Kuch Proest

    Ik vind Star Trek Enterprise een niet zo goede serie. Vooral de eerste twee seizoenen zijn gewoon slecht.

    Nu er een lopende draad door het verhaal zit met de Xindi vind ik het wel weer wat beter worden. Een gastrolletje van Brent Spiner maakt natuurlijk ook een hoop goed

    Neuh... Ik zal dus echt niet de DVD seizoenen box kopen wanneer dezen worden gereleased.

  3. #3

    Standaard

    nope liever Voyager
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  4. #4

    Standaard

    Van TNG vond ik de eerste twee seizoenen zowaar nog slechter, maar ook deze heb ik gekocht om de collectie compleet te houden.

    Voor Enterprise geldt dat de eerste twee seizoenen niet slecht waren, maar ook niet goed. Gewoon te veel een 'been there, done that' gehalte. Het derde seizoen vind ik erg goed, een enorme verbetering ten opzichte van de eerste twee.

    Conclusie: Ja, ook deze seizoensboxen zullen bij mij in de kast komen. En dan hopen dat de boxen in de stijl zijn van TNG, DS9 en VOY.

  5. #5

    Standaard

    Ik vind Enterprise de beste van de Star Trek reeks.
    Voyager staat op de tweede plek. De rest vind ik minder boeiend.

    Ik ga de boxen van Enterprise zeker aanschaffen.

  6. #6

    Standaard

    Enterpries ga ik nooit orgineel kopen, ik kopiee.... eeeh 'leen' ze wel.

    - Enterprise is een erg zwakke serie. Niet de moeite waard om orgine... eeeeehhh, te kopen
    - Voyager was niet zo sterk als TNG en DS9, maar had individuele afleveringen die erg goed waren, alleen de allerlaaste aflevering was minder.
    - TNG, zeer goeie crew en erg goede serie. Had langer mogen duren. Deze is inmiddels compleet aangeschaft op DVD.
    - DS9, het buitenbeetje in de Star Trek reeks. Wel naar mijn mening de beste van alle series. Box 6 en 7 moeten er nog bij.
    - TOS, NOSTALGIE!!!!!!! History in making.

  7. #7

    Standaard

    Volgens de releaselijst op dit forum;

    Star Trek Enterprise 1 & 2 REPACK release datum 8 mei 2008.

    Paramount kennende zal het nog wel een paar keer worden uitgesteld, maar toch....

    Misschien nou 's tegen een betaalbare prijs.

  8. #8

    Standaard

    Prijzen uiteenlopend van 35 - 45 euro.
    Seizoen 3 & 4 -release datum 10 juli - vertraagd EDIT: beschikbaar

    De UK edities hebben kennelijk geen Nederlandse ondertiteling; staat althans niet onder op de box (zelf geconstateerd in the UK), zoals gebruikelijk ban TNG en Voyager.

    Wachten op een aanbieding van V&D prijzencircus kan dus interessant zijn. Deze rekent normaal 39,99 voor een seizoen.
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 11-07-2008 om 10:54 Reden: beschikbaarheid

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht

    Wachten op een aanbieding van V&D prijzencircus kan dus interessant zijn. Deze rekent normaal 39,99 voor een seizoen.
    Ik ken de reeks niet maar ik kon de box op Amazon echt niet laten liggen. Wat het net iets minder maakt dan 40€ met een leuke verpakking.

  10. #10

    Standaard

    Pas het eerste seizoen gehaald en net de pilot gezien. Goede aflevering! Heb al wel eens afleveringen gezien op TV en ik ben blij met het seizoen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Pas het eerste seizoen gehaald en net de pilot gezien. Goede aflevering! Heb al wel eens afleveringen gezien op TV en ik ben blij met het seizoen.
    Dit is de star trek serie die ik nog mis in mijn verzameling, als ik deze ooit voor een leuk prijsje op de kop kan tikken dan zal ik dat niet laten liggen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Dit is de star trek serie die ik nog mis in mijn verzameling, als ik deze ooit voor een leuk prijsje op de kop kan tikken dan zal ik dat niet laten liggen...
    Ik heb de andere Star Treks nog nooit gezien maar vind dit wel een sterke serie!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Ik heb de andere Star Treks nog nooit gezien maar vind dit wel een sterke serie!
    Deep Space Nine is een van mijn favoriete series allertijden en naar mijn mening verreweg de beste Star Trek serie. Mocht Enterprise naar meer smaken zou ik Deep Space Nine zeker aanraden...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •