Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard BBC's Bottom op DVD (Rik Mayall & Ade Edmundson)

    Zeer geachte crew (of iemand anders) van DVD.nl

    Zijn jullie met jullie connecties en kennis in staat mij te vertellen of de Serie Bottom van de BBC nog eens op DVD gaat verschijnen??

    De live optredens 1 2 3 en 4 zijn wel te koop in de UK, maar de serie zelf is nog steeds alleen op VHS verkrijgbaar (en die heb ik natuurlijk al)...

    Ik wil deze dvd's als ze er ooit komen nl erg graag hebben, maar kan er gloeiende gloeiende nergens info over vinden over plannen of whatever....

    En mijn lijden wordt nu nog weer verergerd doordat BNN ze op tv uitzend..

    Iedereen met info hierover is meer dan welkom
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  2. #2

    Standaard

    De theatershows zijn ook te krijgen in de Nederlandse winkels. Ze liggen in de import-bakken (dus geen ondertitels).

    Het wachten blijft echter op de serie en op Bottom Fluff. Deze laatste bestaat uit een collage van bloopers, aanvullende scenes en ongecensureerde versies van bepaalde scenes (zo is bijvoorbeeld te horen welke scheldwoorden Eddie en Richard gebruiken als ze aan het karretje van het reuzenrad hangen).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    fluff heb ik ook

    Ik heb alles op videoband (behalve het live optreden van 2001, die is op dvd) maar ik wil gewoon alles op dvd, en dan vooral de serie...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    fluff heb ik ook

    Ik heb alles op videoband (behalve het live optreden van 2001, die is op dvd) maar ik wil gewoon alles op dvd, en dan vooral de serie...
    Deze laatste show is wel extreem melig. Het is minder dan de vorige shows. Maar omdat het Bottom is, mag dat dan wel weer.

    Ik kijk regelmatig bij www.amazon.co.uk. Hier is een sectie over tv-comedy op dvd. Helaas nog niets te zien over een eventuele uitgave van de series of van Fluff.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Trouwens, hoe zit dat met The Young Ones op dvd?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #6

    Standaard Re: BBC's Bottom op DVD (Rik Mayall & Ade Edmundson)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    in staat mij te vertellen of de Serie Bottom van de BBC nog eens op DVD gaat verschijnen??
    Op www.bbcshop.com bieden ze voor 16 pound the very best of bottom aan, 2hr31 min.
    ~~
    Instant person, add coffee!
    ~~

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Trouwens, hoe zit dat met The Young Ones op dvd?
    Zie ook www.bbcshop.com, er is ook een very best of the young ones op dvd
    ~~
    Instant person, add coffee!
    ~~

  8. #8

    Standaard Re: Re: BBC's Bottom op DVD (Rik Mayall & Ade Edmundson)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeetje18


    Op www.bbcshop.com bieden ze voor 16 pound the very best of bottom aan, 2hr31 min.
    Dit is 'helaas' maar een compilatie. Zoiets is ook op video uitgebracht. Maar op video zijn ook de complete 3 seizoenen te koop. Deze wil ik op dvd!
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeetje18


    Zie ook www.bbcshop.com, er is ook een very best of the young ones op dvd
    Idem dito.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #10

    Standaard

    idd.
    Ik heb bbc de vraag maar gewoon gesteld. Antwoord zal ik in deze thread melden.
    ~~
    Instant person, add coffee!
    ~~

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeetje18
    idd.
    Ik heb bbc de vraag maar gewoon gesteld. Antwoord zal ik in deze thread melden.
    Goed bezig!!!!!
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Bij Boudisque verkopen ze 2 Bottom DVD's.

    http://www.cult.nl/cult/

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jew
    Bij Boudisque verkopen ze 2 Bottom DVD's.

    http://www.cult.nl/cult/
    Dit zijn twee van de bovengenoemde vier theatershows. Als je de serie goed vindt, moet je deze ook maar eens bekijken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #14

    Standaard

    Ze zijn zelfs alledrie daar te koop (maar niet echt goedkoop)..

    De liveoptredens zijn wat grover als de serie.. En de derde Hooligans Island is op vhs verreweg de beste..

    Maar mijn favoriet is nu toch cker Arse Oddity, van 2001.. Daar ben ik in november nl speciaal voor naar Londen gevlogen om die live te zien... was echt super !!!

    Maar leuk dat er nog meer fans zijn, ik zit vol verwachting te wachten op het antwoord van de BBC...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Maar mijn favoriet is nu toch cker Arse Oddity, van 2001.. Daar ben ik in november nl speciaal voor naar Londen gevlogen om die live te zien... was echt super !!!
    Vind je die het leukste omdat je hem live hebt gezien (ik ben erg, erg, heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jaloers!)? Het lijkt vaak beter als je het ziet en/of hoort in de bioscoop/het theater/de concerthal, maar dat heeft ook met de hele belevenis te maken.
    Ik vind de 4e show juist het zwakste. Vooral na de topper Hooligan's Island.

    Smaken verschillen...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t


    Vind je die het leukste omdat je hem live hebt gezien (ik ben erg, erg, heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jaloers!)? Het lijkt vaak beter als je het ziet en/of hoort in de bioscoop/het theater/de concerthal, maar dat heeft ook met de hele belevenis te maken.
    Ik vind de 4e show juist het zwakste. Vooral na de topper Hooligan's Island.

    Smaken verschillen...
    4e vind ik ook de zwakste op dvd... ze hebben ECHT een foute show uitgekozen om de dvd van te maken.. Maar het was gewoon ZO GAAF in het echt... Maar dat komt ook door de hele sfeer er om heen..

    Hooligans Island is zonder twijfel de beste dvd.. daarna 2 daarna 1 en daarna 4.... Tenminste dat vind ik..

    Volgens mij verschillend de smaken van Mayall/Edmondson fans niet zo
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  17. #17

    Standaard

    Ik denk inderdaad dat we allemaal een vergelijkbaar gebrek aan smaak hebben...

    Overigens is Fluff op dvd overbodig. Voeg de bloopers en deleted scenes gewoon als extra's toe aan de series. En dan graag ACTORS' commentary (de DIRECTOR's commentary bij Fawlty Towers viel tegen). En een ludieke making of.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #18

    Standaard BBC Reply

    Thank you for your enquiry.

    Unfortunately there are no current plans at this time to release The Young Ones
    onto DVD, however I can confirm that Bottom will be available from the 17th
    june02.
    It is available to pre-order on the BBCShop and can be found at the following
    link-
    http://www.bbcshop.com/bbc_shop/sear...J7462SGB27DRU6

    Kind regards,
    Stuart Elliott

    Customer service
    BBC Online Shop.

    http://www.bbcshop.com

    Telephone: +44 (0)870 241 5490
    Lines are open from 9:00am to 5:30pm
    Monday to Friday
    ~~
    Instant person, add coffee!
    ~~

  19. #19

    Standaard

    Da's alvast goed nieuws! Nu nog een paar leuke extra's en het wordt een van de dvd's waar ik dit jaar het meeste naar ga (uit)kijken.

    Bedankt Jeetje18.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #20

    Standaard Re: BBC Reply

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeetje18
    Als ik op die link klik krijg ik alleen een overzichtje van de 10 populairste artikelen... Zijn er meer mensen die daar last van hebben ??
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  21. #21

    Standaard Re: Re: BBC Reply

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Als ik op die link klik krijg ik alleen een overzichtje van de 10 populairste artikelen... Zijn er meer mensen die daar last van hebben ??
    Dat heb ik dus ook

  22. #22

    Standaard *zucht*

    idd, had um nog niet nagekeken. Ga ik die lieve dame maar weer es mailen...
    ~~
    Instant person, add coffee!
    ~~

  23. #23

    Standaard

    Ik had voor de zekerheid ook maar een email gestuurd:

    Dear sir/madam,

    Would you be able to inform me if there is going to be a release of:

    BBC's BOTTOM complete series 1 through 3 on DVD ??

    And if so, when this release is going to be, and if there is a chance of
    pre-ordering.

    Thank you for your time,

    Regards
    Edwin


    Waar ik tot mijn groot verdriet deze reactie op kreeg... Dus nou weet ik het ook niet meer hoor


    Dear Mr Zwaard

    Thank you for your email.

    Unfortunately the BBC doesn't release all broadcasts and at this
    time there is no plan to make the programme you are enquiring about commercially available. As a reference the BBC Shop does range all currently available BBC programmes.

    My apologies that I could not be of more assistance.

    Regards,
    Stuart Elliott

    Customer Service Representative
    http://www.bbcshop.com
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  24. #24

    Standaard

    Onderstaand bericht kreeg ik:
    --
    Thank you for for reply. I am sorry that I sent you the wrong link, if you try
    the following link you will find the best of Bottom on dvd.
    http://www.bbcshop.com/bbc_shop/sear...V8V33JE2KD2P0E

    This should be the correct one, I have just been on the site.

    If I can be of anymore assistance please do not hesitate to contact me.
    --
    De 'nieuwe'link laat me weer de top10 zien. Bovendien hebben ze het over the best of bottom, en dat wisten we al. Gezien de reply op Edwin's vraag concludeer ik dat ze bijde bbc uitstekende humor hebben.....


    ~~
    Instant person, add coffee!
    ~~

  25. #25

    Standaard

    Voor de liefhebbers van Rik & Ade:

    http://www.dvdplanet.com/product_lis...745&format=DVD

    Lekker hoor, NU bottom nog !!!
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •