Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 62 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 24: day 3 vanaf 6 oktober in de winkels?

    volgens bol.com , freerecordshop.nl & van leest .nl staat dat 24 day 3 6 oktober in de winkels ligt...

    de serie moet nog op tv komen...kan dit wel???

    weet iemand hier meer van?

  2. #2

    Standaard

    Ik mag het hopen van wel... Zit de dagen al af te tellen; maar vrees dat de release wordt verschoven.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #3

    Standaard

    mmmmm hoop het ook

    lekker begin van de maand

    wel raar dat tie niet op dvd-home en dvd.nl staat...

    ff afwachten maar

  4. #4

    Standaard

    Dat kan..hoop het wel iig!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Ik hoop het ook dan weet ik wat ik voor kerst ga vragen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    waarom deze topic eigenlijk ? er is immers al lang een topic over dag 3 van 24 ...

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ht=24+season+3 (pas op, er zitten hier wel spoiles in ...)

    deze lijkt me echt rijp voor een hangslotje ...


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    waarom deze topic eigenlijk ? er is immers al lang een topic over dag 3 van 24 ...

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ht=24+season+3 (pas op, er zitten hier wel spoiles in ...)

    deze lijkt me echt rijp voor een hangslotje ...

    Soms is dat echt irritant van die mensen die steeds bezig zijn te zoeken naar threads waar naar hun mening een slotje op zou moeten.

    Dit is wel een interessante thread omdat die andere meer gaat over de inhoud van 24 terwijl dit gaat over een release datum. Laat ik het anders zeggen: ik ben bv niet geinteresseerd in het eerste thread maar wel in deze omdat ik ook graag wil weten wanneer hij uitkomt.

    Geen slotje dus!

  8. #8

    Standaard

    Het is toch zo dat een serie eerst hier op tv moet zijn geweest, voor het in de winkels ligt. Of is de import.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Subzer0
    Het is toch zo dat een serie eerst hier op tv moet zijn geweest, voor het in de winkels ligt. Of is de import.
    De import versie is al langer te koop. En volgens mij moet een serie niet persé eerst op tv te zien zijn geweest voordat die op dvd verschijnt. Misschien hebben ze de rechten wel niet kunnen verkopen omdat de prijs te hoog was ofzo en releasen ze de serie daarom al op dvd. Ik hoop iig dat die morgen in de winkels ligt!
    Four-Star Trader (236)

  10. #10

    Standaard

    ik weet nog wel vroeger dat er bijvoorbeeld afleveringen van the X files eerder op video kwamen, en een half jaar later pas op tv...dus het hoeft nier perse eerst op tv..

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    waarom deze topic eigenlijk ? er is immers al lang een topic over dag 3 van 24 ...

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ht=24+season+3 (pas op, er zitten hier wel spoiles in ...)

    deze lijkt me echt rijp voor een hangslotje ...

    Soms is dat echt irritant van die mensen die steeds bezig zijn te zoeken naar threads waar naar hun mening een slotje op zou moeten.

    Dit is wel een interessante thread omdat die andere meer gaat over de inhoud van 24 terwijl dit gaat over een release datum. Laat ik het anders zeggen: ik ben bv niet geinteresseerd in het eerste thread maar wel in deze omdat ik ook graag wil weten wanneer hij uitkomt.

    Geen slotje dus!
    dank je wel trouwens

  12. #12

    Standaard

    Als iemand hem spot, hier een seintje geven a.u.b.!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Neem aan dat het om de R2 versie gaat waar iedereen op zit te wachten... R1 heb ik al een maand ofzo in mijm bezit.. (maar nog steeds niet gezien )
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Neem aan dat het om de R2 versie gaat waar iedereen op zit te wachten... R1 heb ik al een maand ofzo in mijm bezit.. (maar nog steeds niet gezien )
    R1 komt pas eind dit jaar uit.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Neem aan dat het om de R2 versie gaat waar iedereen op zit te wachten... R1 heb ik al een maand ofzo in mijm bezit.. (maar nog steeds niet gezien )
    R1 komt pas eind dit jaar uit.
    geen idee wat ik dan thuis heb staan...excuses heb idd de Regio 2
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Neem aan dat het om de R2 versie gaat waar iedereen op zit te wachten... R1 heb ik al een maand ofzo in mijm bezit.. (maar nog steeds niet gezien )
    R1 komt pas eind dit jaar uit.
    geen idee wat ik dan thuis heb staan...excuses heb idd de Regio 2
    Je hebt de Engelse R2

  17. #17

    Standaard

    24 seizoen 3 is voor € 0,00 in het winkelwagentje te doen bij Ro-Disc!!! Wees er snel bij!!!

    8)
    Four-Star Trader (236)

  18. #18

    Standaard

    Gaan ze die dan ook echt voor 0,00 euri leveren ???

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door super_judge23
    Gaan ze die dan ook echt voor 0,00 euri leveren ???
    Zal wel niet aangezien ze zich al hebben ingedekt in hun voorwaarden...

    Prijzen

    Onze prijzen staan vermeld in euro's en zijn inclusief btw. De prijzen zijn onder voorbehoud. Hiermee moeten wij ons behoeden voor een verkeerde toetsaanslag. Ook de bevestiging die u per email ontvangt kan nog de verkeerde prijsopgaaf bevatten. Wij zien ons genoodzaakt het recht voor te behouden bij levering de prijzen aan te passen. Vanzelfsprekend heeft u in dat geval het volste recht de order alsnog te annuleren, dan wel de overeenkomst te ontbinden.
    Four-Star Trader (236)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door super_judge23
    Gaan ze die dan ook echt voor 0,00 euri leveren ???
    Zal wel niet aangezien ze zich al hebben ingedekt in hun voorwaarden...

    Prijzen

    Onze prijzen staan vermeld in euro's en zijn inclusief btw. De prijzen zijn onder voorbehoud. Hiermee moeten wij ons behoeden voor een verkeerde toetsaanslag. Ook de bevestiging die u per email ontvangt kan nog de verkeerde prijsopgaaf bevatten. Wij zien ons genoodzaakt het recht voor te behouden bij levering de prijzen aan te passen. Vanzelfsprekend heeft u in dat geval het volste recht de order alsnog te annuleren, dan wel de overeenkomst te ontbinden.




    Ik had het al gelezen ja, slimme regeltjes! Sorry voor de off-topic

  21. #21

    Standaard

    Voorgaande seizoenen waren toch wel eerst op TV?

    Ik heb bewust niet de R2 UK gekocht omdat ik toch de NL subs wel handig vind. Heb het seizoen al wel gezien overigens en het is weer top!

    Hoop dat ie inderdaad morgen al te koop is!

  22. #22

    Standaard

    Wanneer komt seizoen 3 dan hier op tv? Ik meende dat de serie eind september/begin oktober zou beginnen.....

    weet iemand meer?

  23. #23

    Standaard

    ik heb goede hoop. eerst stond er 06-10 op FRS.nl daarna 20-10 en nu weer 06-10 en nu kan je m ook pre-orderen. denk dat fox niet kon garanderen waarneer die nou werkelijk uit komt en misschien nog steeds niet kan, maar ziet er wel uit dat het deze maand is, kijk maar naar de andere webwinkels, staat 06-10 of 20-10.

    niemand die bij een dvd-winkel werkt die er mee vanaf weet??

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    ik heb goede hoop. eerst stond er 06-10 op FRS.nl daarna 20-10 en nu weer 06-10 en nu kan je m ook pre-orderen. denk dat fox niet kon garanderen waarneer die nou werkelijk uit komt en misschien nog steeds niet kan, maar ziet er wel uit dat het deze maand is, kijk maar naar de andere webwinkels, staat 06-10 of 20-10.

    niemand die bij een dvd-winkel werkt die er mee vanaf weet??
    Vanmiddag bij Van Leest navraag gedaan en hij komt dus 20-10
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    ik heb goede hoop. eerst stond er 06-10 op FRS.nl daarna 20-10 en nu weer 06-10 en nu kan je m ook pre-orderen. denk dat fox niet kon garanderen waarneer die nou werkelijk uit komt en misschien nog steeds niet kan, maar ziet er wel uit dat het deze maand is, kijk maar naar de andere webwinkels, staat 06-10 of 20-10.

    niemand die bij een dvd-winkel werkt die er mee vanaf weet??
    Vanmiddag bij Van Leest navraag gedaan en hij komt dus 20-10
    ook mooi, had m pas rond maart verwacht dus ben allang blij dat ie deze maand komt. en de 20e komt me goed uit, dan heb ik een week vakantie, was bij deel 2 ook al zo

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •