De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sopranos seizoen 1 tot 4

    Dit heb gevonden op het net het is regio2 maar specs weet ik niet.



    ik zelf heb de 4 box al ga deze niet aanschaffen.[/url]

  2. #2

    Standaard

    lijkt me duidelijk dat hier gewoon de 4 losse seizoensboxen in zitten, raar dat deze komt omdat er uiteindelijk 6 seizoen zijn.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    lijkt me duidelijk dat hier gewoon de 4 losse seizoensboxen in zitten, raar dat deze komt omdat er uiteindelijk 6 seizoen zijn.
    Ja dit vind ik ook erg raar. Als je dan toch graag een box uit wil brengen zorg dan voor extra ruimte om later nog seizoen 5 & 6 bij te kunnen stoppen. Dit is gewoon niet interessant als je weet dat er nog seizoenen aan zitten te komen...
    Four-Star Trader (236)

  4. #4

    Standaard

    Achja, ze moeten zeker weer wat extra geld verdienen.

    Ik wacht wel tot alle 6 seizoenen uit zijn.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Achja, ze moeten zeker weer wat extra geld verdienen.

    Ik wacht wel tot alle 6 seizoenen uit zijn.
    Of gewoon losse delen kopen. Ik vind de digipacks er mooi uitzien. Zes delen in een box wordt nogal log vind ik. Dat heb ik nu al bij die 1-4box.

  6. #6

    Standaard

    Daarbij komt nog dat de 4 losse (MOOIE!) digipacks ook nog eens flink minder kosten dan deze logge, niet bijster mooie box.

    (Zie daarvoor maar eens in de pricewatch)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    lijkt me duidelijk dat hier gewoon de 4 losse seizoensboxen in zitten, raar dat deze komt omdat er uiteindelijk 6 seizoen zijn.
    Ja dit vind ik ook erg raar. Als je dan toch graag een box uit wil brengen zorg dan voor extra ruimte om later nog seizoen 5 & 6 bij te kunnen stoppen. Dit is gewoon niet interessant als je weet dat er nog seizoenen aan zitten te komen...
    door deze stomme box is volgens mij wel seizoen 5 verplaats naar januari :x

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    lijkt me duidelijk dat hier gewoon de 4 losse seizoensboxen in zitten, raar dat deze komt omdat er uiteindelijk 6 seizoen zijn.
    Ja dit vind ik ook erg raar. Als je dan toch graag een box uit wil brengen zorg dan voor extra ruimte om later nog seizoen 5 & 6 bij te kunnen stoppen. Dit is gewoon niet interessant als je weet dat er nog seizoenen aan zitten te komen...
    door deze stomme box is volgens mij wel seizoen 5 verplaats naar januari :x
    Lijkt mij geen goede marketing om seizoen 5 in januari uit te brengen ipv december of zelfs eerder. Had anders een mooi kerstkado geweest voor mezelf en voor meerdere mensen waarschijnlijk.
    Four-Star Trader (236)

  9. #9

    Standaard

    ach ja je kan het ook anders zien, er komt in januari niets interessants uit omdat dat allemaal in december gereleased is. en toch willen mensen graag een nieuw dvdtje kopen in januari.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    ach ja je kan het ook anders zien, er komt in januari niets interessants uit omdat dat allemaal in december gereleased is. en toch willen mensen graag een nieuw dvdtje kopen in januari.
    Daar heb je inderdaad ook weer een goed punt hehe... Kan je je dvd-bonnen die je voor de kerst heb gekregen weer goed aan besteden! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  11. #11

    Standaard

    Tja ik heb seizoen 1 tm 3 al, en ben ook van plan de rest gewoon los te kopen. Zo’n box is leuk als cadeau voor mensen die nog niets van The Sopranos hebben. Tenzij er leuke extra’s bij zitten :wink:

  12. #12

    Standaard

    Heeft iemand deze box???? Zitten de losse seizoenen hier apart verpakt in???
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  13. #13

    Standaard

    Heb em niet, heb em zien staan bij de FRS..De seizoenen zitten apart.. sterker nog, ze zitten in tig doosjes, allemaal van die kleine, dunne dvd-hoesjes. Per hoeveel afleveringen durf ik je niet te zeggen, misschien wel apart, maar dat weet ik niet zeker. Persoonlijk vind ik de boxen per seizoen toch mooier, had van deze grote box iets meer verwacht!
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  14. #14

    Standaard

    Je kan beter de seizoenen los kopen, veel mooier, wat moet je met een box van 4 seizoenen als er 6 zijn??!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Je kan beter de seizoenen los kopen, veel mooier, wat moet je met een box van 4 seizoenen als er 6 zijn??!
    Ben ik helemaal mee eens! Die losse delen zijn ook sowieso mooier...
    Four-Star Trader (236)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Je kan beter de seizoenen los kopen, veel mooier, wat moet je met een box van 4 seizoenen als er 6 zijn??!
    Ben ik helemaal mee eens! Die losse delen zijn ook sowieso mooier...
    True! :wink:

  17. #17

    Standaard

    Dus als ik het goed begrijp zitten hier de digipack boxen niet in? Kan iemand dat bevestigen? (met foto zou leuk zijn :P )
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  18. #18

    Standaard

    offtopic bij frs kost ie 129.99 euro

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k
    offtopic bij frs kost ie 129.99 euro
    bij dvdvalley 99,95 :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #20

    Standaard

    Ja ik wist dat ik hem ergens voor 100 eurie zag

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Dus als ik het goed begrijp zitten hier de digipack boxen niet in? Kan iemand dat bevestigen? (met foto zou leuk zijn :P )
    Ik heb 'm thuis staan, en het zijn slimline cases (4x4=16 stuks)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Dus als ik het goed begrijp zitten hier de digipack boxen niet in? Kan iemand dat bevestigen? (met foto zou leuk zijn :P )
    Ik heb 'm thuis staan, en het zijn slimline cases (4x4=16 stuks)
    Mooi, dan schrap ik die box van m'n wishlist
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •