De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Simpsons seizoen 5 dvd box

    net gelezen dat de die-hard Simpsons freaks een mooi presentje kunnen toevoegen op hun verlanglijstje voor de kerstman. Als alles goed gaat komt de box namelijk op 21-12-04 uit. Art-work is http://www.kijkmijeens.com/log/archives/00000126.htm hier te vinden.

  2. #2

    Standaard

    Dat is waarschijnlijk de regio 1-versie, niet?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Dat is waarschijnlijk de regio 1-versie, niet?
    Dat moet haast wel... Er staat bij die link; "de langverwachte dvd-box van The Simpsons (seizoen 5)"... Hier is seizoen 4 pas kort uit, zodat seizoen 5 nog maar kort kan worden verwacht

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Dat is waarschijnlijk de regio 1-versie, niet?
    Je zou het haast zeggen...hoop het niet. Seizoentje 4 ligt al vanaf 04 augustus in de schappen, van mij mag seizoen 5 dus snel volgen

  5. #5

    Standaard

    Heeft alleen de R2/4 versie geen digipack meer of heeft elke regio deze verpakking?


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Heeft alleen de R2/4 versie geen digipack meer of heeft elke regio deze verpakking?
    Bij cdwow besteld? Ik had ook the simpsons s4 r2/4 gekocht bij cdwow en ik kreeg ook twee gewone keepcases in een box. Dit is alleen zo bij de Australische uitgave denk ik. Geen digipack dus spijtig genoeg, maar ze zijn wel goed koper dan de Amerikaanse en de Britse uitgaves.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •