De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Office X-mas Special deel 1 + 2 dvd

    08-12-2004 Office, The - X-mas Special deel 1 + 2 TV film/serie Warner Home Entertainmen



    Hij komt er eindelijk aan aangezien deel 1 en 2 al op dvd zijn verschenen .
    Kan niet wachten.

  2. #2

    Standaard

    Wat is dit precies? Een film van the Office?

  3. #3

    Standaard

    2 additionele - en later opgenomen - kerstafleveringen, zie: http://www.bbcshop.com/invt/bbcdvd1374

    Ik heb ze al gezien en ze zijn (als bijna vanzelfsprekend) weer compleet hilarisch. Brent verkoopt schoonmaakproducten huis-aan-huis....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #4

    Standaard Re: The Office X-mas Special deel 1 + 2 dvd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k
    08-12-2004 Office, The - X-mas Special deel 1 + 2 TV film/serie <knip>
    Voor diegenen die hem eerder willen hebben en geen NLO hoeven, in de UK wordt hij op 25 oktober gereleased.

  5. #5

    Standaard

    Je betaalt dus voor twee afleveringen?

  6. #6

    Standaard

    De twee afleveringen duren samen anderhalf uur, dus ik zie het probleem niet.

    Ze zijn trouwens erg leuk. Ik heb ze op de BBC gezien aan elkaar geplakt als één aflevering.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DonnieD
    Je betaalt dus voor twee afleveringen?
    Yep, maar elke aflevering duurt wel ca 45 minuten, dus in verhouding tot de gemiddelde film is dit nog wel OK.

  8. #8

    Standaard

    Tja.. Op de seizoens DVD's staat 6x30=180 minuten en daarvoor betaal je 15 euro. Dan wacht ik toch even met de kersteditie..

  9. #9

    Standaard

    Ik heb deze nog nergens gezien. Ligt dat aan mij, of....?

  10. #10

    Standaard

    woensdag en donderdag is zijn de kerstspecials van the office op tv (22u45, ned 2 denk ik). Een week later worden ze nog eens uitgezonden op canvas.

  11. #11

    Standaard

    Om precies te zijn: woensdag en donderdag 22:48 uur op ned 3(!).
    Is een beetje een traditie van de BBC om van hun meest succesvolle series een kerst-editie te maken. Vooral bij The Royle Family was dat hilarisch, maar deze Office afleveringen mag je ook zeker niet te missen!!!
    Blanke bolster, Ruwe Pit

  12. #12

    Standaard

    Ik heb gisteren naar de eerste kerstmis special van the office gekeken. Hij kwam eerst wat traag op gang, maar daarna was hij hilarisch! Misschien toch kopen

  13. #13

    Standaard

    Ik weet dat er in Engeland een box met de beide seizoenen en deze kerstspecial te krijgen is, weet iemand of er ook plannen zijn voor een dergelijke Nederlandse box?

    In principe heb ik niet perse NL ondertitels nodig maar bij de versie op Play.com hebben ze het zelfs niet eens over Engelse subs, en die wil ik er toch wel graag bij hebben...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •