Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 158 worden weergegeven.

Discussie: Charmed op DVD!

  1. #1

    Standaard Charmed op DVD!

    Paramount pictures usa heeft bekend gemaakt dat ze in feb beginnen met seizoen 1 wanneer en of hij in nl komt weten we niet. Wel gaat er het gerucht dat ze een seizoen uit gaan geven om de drie maanden.

    BUMP even als je dit gelezen hebt.
    Kevin

  2. #2

    Standaard Re: Charmed op DVD!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door _Kevin_
    Paramount pictures usa heeft bekend gemaakt dat ze in feb beginnen met seizoen 1 wanneer en of hij in nl komt weten we niet. Wel gaat er het gerucht dat ze een seizoen uit gaan geven om de drie maanden.

    BUMP even als je dit gelezen hebt.
    Charmed

  3. #3

    Standaard

    EINDELIJK Hier zit ik al heel lang op te wachten :P
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  4. #4

    Standaard

    mijn vriendin springt ook een gat in de lucht :P
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #5

    Standaard Charmed

    ook toevallig, ik zei laatst nog tegen mn vriend,
    Dat ik het cool zou vinden als die serie op dvd kwam,

  6. #6

    Standaard

    Maar in België hebben ze net de hele reeks opnieuw uitgezonden en nu is jrg 6 bezig

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Maar in België hebben ze net de hele reeks opnieuw uitgezonden en nu is jrg 6 bezig
    Op dvd kan je ze lekker kijken wanneer je wil. :wink:

  8. #8

    Standaard

    Hele goede serie. Ben blij dat die eindelijk eens op DVD uit gaat komen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #9

    Standaard

    Hiep Hoi, dan ben ik eindelijk van de eindeloze discussies af met mijn dochter die dan nog even vóór het huiswerk de laatste Charmed wil zien. We zijn aan de herhaling bezig! Waar kan ik me opgeven? Dat scheelt een heleboel ge****. Yes!!!!
    pluk de dag

  10. #10

    Standaard

    Dat werd tijd, 1 februari in Amerika, nog een paar maandjes en dan is ie hier ook. Heb ik al zo lang op gewacht dus die paar maandjes wachten kunnen er ook nog wel bij .

  11. #11

    Standaard

    Komen deze DVD's ook naar NL???
    En ook in R2??
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  12. #12

    Standaard

    Laat maar komen. Mijn voorkeur gaat immers uit naar R1, dus is het wachten ook niet zo lang meer
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  13. #13

    Standaard

    Inderdaad ja... laat maar komen, kan ik die afleveringen die ik net gemist heb ook eens zien. En ik heb meteen een leuk cadeautje voor mijn vriendin

  14. #14

    Standaard

    Hier ook nog even een link :

    http://www.thecharmedones.com/

    Yep, het is official, eindelijk, heeft wel errrrrrrrruuug lang geduurd!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  15. #15

    Standaard

    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    seizoen 2,3,4,5 komen volgend jaar ook uit.
    seizoen 2 komt in mei uit ofzo
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  18. #18

    Standaard

    Ik heb nieuws! Charmed komt in medio 2005 uit in nederland (ondervoorbehoud) aldus paramount NL wel heeft 'ie vermoedelijk geen extra's (net als in de VS) maar wel dolby digital geluid. Meer info op zo ziet ie er in de VS uit waarschijnlijk zien alle seizoenen er zo uit:
    zelfde achtergrond; andere kleur. Een promo foto van dat jaar voor de cast en vanaf seizoen 4 foto's met rose mcgowan.
    Kevin

  19. #19

    Standaard

    Mogen ze hem wel stukkie goedkoper gaan maken als er geen extra's opzitten

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charmed again
    Mogen ze hem wel stukkie goedkoper gaan maken als er geen extra's opzitten
    Ik heb prijzen gehoord van de Regio 1 van 34.99 Dollar. Dus dat zou zo rond de 27 Euro zijn.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #21

    Standaard

    Maar voor de r2nl betaal je straks weer een portie meer. Zo een wilde gok ... ergens tussen de 45 en 60 euro. Gelukkig lukte het mij gister om onze main dvd-speler regiovrij te maken. Dan hoef ik tenmiste niet noodgedwongen boven te kijken.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Maar voor de r2nl betaal je straks weer een portie meer. Zo een wilde gok ... ergens tussen de 45 en 60 euro. Gelukkig lukte het mij gister om onze main dvd-speler regiovrij te maken. Dan hoef ik tenmiste niet noodgedwongen boven te kijken.
    Voor zulke prijzen ben ik inderdaad ook bang. Gelukkig zijn de prijzen van sommige series redelijk aan het dalen. Profiler S1 is rond de 25 Euro verkrijgbaar en Millenium S1 voor 35. The Shield S1 rond de 20 Euro en Shield S2 ook rond diezelfde prijs. Hopen dat die lijn wordt doorgetrokken met meer series (X-Files, Buffy, Angel en hopelijk ook Charmed.)
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #23

    Standaard

    Ik denk dat het wel mee zal vallen met de prijst.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Ik denk dat het wel mee zal vallen met de prijst.
    Dat denk ik ook altijd, totdat ik de prijssticker lees
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  25. #25

    Standaard

    Ik denk dat we toch zeker rond de 40 euro moeten rekenen. Misschien toch maar een regio 1 aanschaf..
    you can't have old sushi laying around..ugh

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •