De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: X-Files Digipacks

  1. #1

    Standaard X-Files Digipacks

    Momenteel zijn er X-Files Digipacks te verkrijgen op Play.com.
    Er staan er ook al enkele in de pre-order.
    Ik ga er vanuit dat ze dunner zijn dan de originele boxen...maar ze zijn ook goedkoper!
    Weet iemand of deze X-Files Digipacks ook in NL gaan uitkomen??
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij zijn alle seizoensboxen van The X-Files verkrijgbaar in Digi-Pack.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    alleen maar te verkrijgen in digipack zelfs


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    alleen maar te verkrijgen in digipack zelfs
    Nee hoor.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filosofem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    alleen maar te verkrijgen in digipack zelfs
    Nee hoor.
    vertel....


  6. #6

    Standaard

    De oorspronkelijke X-Files releases waren van die digipacks die je helemaal uit moest klappen. De nieuwe releases zijn een soort mega-keepcases waar ze 7 dvd's in gepropt hebben. Om de keepcase zit dan weer een kartonnen huls.

  7. #7

    Standaard

    Zoals 24 Season 2 en 3 bedoelen ze waarschijnlijk.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #8

    Standaard

    Zoiets als 24 denk ik ja.
    Maar de ouder verpakkingen worden in ieder geval vervangen!
    En ze worden een stuk goedkoper,,,
    maar niemand weet of ze in NL uitkomen?
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    De oorspronkelijke X-Files releases waren van die digipacks die je helemaal uit moest klappen. De nieuwe releases zijn een soort mega-keepcases waar ze 7 dvd's in gepropt hebben. Om de keepcase zit dan weer een kartonnen huls.
    Ow, die heb ik nog nooit gezien.....van 24 ook niet trouwens

    Als ze een stuk goedkoper zijn is het wel een goede zaak natuurlijk!


  10. #10

    Standaard

    Enig idee hoelang de digipacks nog te krijgen zullen zijn.

    Heb recent 2 en 3 gekocht en wil ze eigenlijk alle 9 in de digipack hebben maar ik koop er maar gemiddeld 1 per maand

    Moet ik nu diep adem halen en 4 t/m 9 snel bestellen (en maar gewoon een tijdje niet eten ofzo) of hebben we nog een aantal maanden
    You are free to do as we tell you!

  11. #11

    Standaard

    Wat een spraakverwarring hier.... :wink:

    De goedkoopste verpakkingen worden op Play digipacks genoemd. Maar zijn dat nu de oude of nieuwe verpakkingen? In mijn ogen is "onze" oude verpakking namelijk een digipack.

    Dit is volgens Play seizoen 4 in digipack:

    Dat ziet er bijna net zo uit als onze oude verpakkingen, maar dan zonder omhulsel. Of zullen de afbeeldingen hier weer niet kloppen??

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Dat ziet er bijna net zo uit als onze oude verpakkingen, maar dan zonder omhulsel. Of zullen de afbeeldingen hier weer niet kloppen??
    Dat vind ik dus ook

  13. #13

    Standaard

    De oude verpakking is de duurdere verpakking en de goedkopere verpakking zijn dus een soort dikke keepcases in karton.

  14. #14

    Standaard

    de nieuwe verpakking is normaal zoals de millennium seizoenen of Alien Quadrilogy box.
    StarTrader

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Enig idee hoelang de digipacks nog te krijgen zullen zijn.

    Heb recent 2 en 3 gekocht en wil ze eigenlijk alle 9 in de digipack hebben maar ik koop er maar gemiddeld 1 per maand

    Moet ik nu diep adem halen en 4 t/m 9 snel bestellen (en maar gewoon een tijdje niet eten ofzo) of hebben we nog een aantal maanden
    Dit wil ik ook graag weten, want ik heb alleen S1 en S2 nog maar en ik wil S3 t/m 9 ook in deze verpakking aanschaffen.
    Zodra ik loon heb bestel ik S3, S4 en S5 denk ik.

  16. #16

    Standaard

    Hmmm... ik vind dit niet echt een verbetering. Die uitklapboxen hebben wel stijl, zo op de manier waarop er op elke lege plaats nog wat artwork voorzien is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Inmiddels zijn alle seizoenen van de X-Files in de oude digi-pack verpakkingen te koop bij dvdzone2 voor wel bekende prijs van 49,99. Dan hoef je ook niet te wachten op de "goedkopere" UK uitvoering

  18. #18

    Standaard

    Voor de mensen die nog de 'oudere' digipack versie willen kopen:
    ik zou maar snel zijn: op dvdzone2.com staat te lezen: 'available for the last time in digipacks' En dit is tot einde voorraad.

    Op nl.bol.com kan je deze (nog niet alle seizoenen) pre-orderen: 57 euro per seizoen, verkrijgbaar vanaf 8.12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •