De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.

Discussie: spooks

  1. #1

    Standaard spooks

    hee mensen, zag al een hele tijd geleden de serie spooks bij de fame in amsterdam staan. weet iemand hier iets van? tis de engelse tegenhanger van 24 hoorde k...
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Alleen veel beter.

    Spooks is thans in zijn derde serie bezig op de BBC.

    De eerste twee series zijn een realistische blik in het huis van de spion, en is best heftig. Verwacht geen James Bond gedoe maar desondanks ingrijpende verhalen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  3. #3

    Standaard

    dus als k het goed begrijp, isie beter als 24?? die heb ik ook nog niet gezien, maar hoor er veel grote verhalen over, tschijnt een van de beste series ooit te zijn.

    maareh ik ga binnenkort weer naar amsterdam, dus dan schaf ik hem gewoon aan. we zien wel hahaha
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  4. #4

    Standaard

    he weet iemand of serie 2 of 3 ook op dvd uitkomen van spooks??
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ja hoor, maar of dat in Nederland is????

    2&3 zijn in R2UK wel al uit en als serie 4 die momenteel gemaakt wordt op tv geweest is komt ie vast ook uit.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    he weet iemand of serie 2 of 3 ook op dvd uitkomen van spooks??
    Volgens mij zijn ze nog niet in Nederland uit en ze staan ook nog niet op de planning. Heb seizoen 1 hier staan maar moet er nog steeds aan beginnen.
    Four-Star Trader (236)

  7. #7

    Standaard

    Hmm, misschien moet ik die ook maar kopen dan. Want voordat de KRO het volgende seizoen uitzendt...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Troy
    Hmm, misschien moet ik die ook maar kopen dan. Want voordat de KRO het volgende seizoen uitzendt...
    jep, exactly. de kro is langzaam in die dingen. ennuh tis echt wel een aanrader! elke aflevering is eigenlijk wel zeer sterk. maar ik meot dus w88 op de nederlandse uitgave, want die engelse zijn zeker best prijzig of zie k dat verkeerd??
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    elke aflevering is eigenlijk wel zeer sterk.
    Ben gisteren begonnen met deze serie en moet na het zien van 2 afleveringen zeggen dat de serie inderdaad erg sterk is. Vanavond weer wat afleveringen kijken hopelijk zijn die weer top!
    Four-Star Trader (236)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    elke aflevering is eigenlijk wel zeer sterk.
    Ben gisteren begonnen met deze serie en moet na het zien van 2 afleveringen zeggen dat de serie inderdaad erg sterk is. Vanavond weer wat afleveringen kijken hopelijk zijn die weer top!
    haha ok. ben blij dat je de serie leuk vindt. jammer dat het maar 6 afleveringen zijn, het eerste seizoen. [spoiler:218dec7c9b]wat vond ej trouwes van die martelscene in de tweede aflevering. daar viel mijn mond van open, toen ik het voor de eerste keer zag[/spoiler:218dec7c9b]
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    haha ok. ben blij dat je de serie leuk vindt. jammer dat het maar 6 afleveringen zijn, het eerste seizoen. [spoiler:b4f6670992]*knip*[/spoiler:b4f6670992]
    Het is inderdaad jammer dat het maar 6 afleveringen zijn. Ben nu op de helft dus heb er nog 3 om te kijken. Hopelijk komen in NL snel de volgende seizoenen op dvd.

    Bij die scene die jij bedoelt brak het zweet bij me letterlijk uit, wow!
    Four-Star Trader (236)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    haha ok. ben blij dat je de serie leuk vindt. jammer dat het maar 6 afleveringen zijn, het eerste seizoen. [spoiler:58d45c60e9]*knip*[/spoiler:58d45c60e9]
    Het is inderdaad jammer dat het maar 6 afleveringen zijn. Ben nu op de helft dus heb er nog 3 om te kijken. Hopelijk komen in NL snel de volgende seizoenen op dvd.

    Bij die scene die jij bedoelt brak het zweet bij me letterlijk uit, wow!
    hahah ja dat dacht ik al. echt gruwlijk. maar dus nog 3 te gaan. alle afleveringen zijn echt van een hoog niveau. wil spooks seizoen 2 hebben, kan hem krijgen voor 30 euro maar geen ned. ondertitels... moet nog maar even nadenken.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    wil spooks seizoen 2 hebben, kan hem krijgen voor 30 euro maar geen ned. ondertitels... moet nog maar even nadenken.
    Ik heb net even naar de uitgever Memphis Belle gemaild met de vraag of ze al weten wanneer ze de volgende seizoenen in NL releasen. Als ik antwoord krijg laat ik het hier wel even weten. :wink:
    Four-Star Trader (236)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    wil spooks seizoen 2 hebben, kan hem krijgen voor 30 euro maar geen ned. ondertitels... moet nog maar even nadenken.
    Ik heb net even naar de uitgever Memphis Belle gemaild met de vraag of ze al weten wanneer ze de volgende seizoenen in NL releasen. Als ik antwoord krijg laat ik het hier wel even weten. :wink:
    prima!!!!!! laat maar meteen even horen....
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    wil spooks seizoen 2 hebben, kan hem krijgen voor 30 euro maar geen ned. ondertitels... moet nog maar even nadenken.
    Ik heb net even naar de uitgever Memphis Belle gemaild met de vraag of ze al weten wanneer ze de volgende seizoenen in NL releasen. Als ik antwoord krijg laat ik het hier wel even weten. :wink:
    prima!!!!!! laat maar meteen even horen....
    Is alweer bijna een maand geleden dat ik heb gemailed maar nog steeds geen reactie terug gekregen!


    Iemand anders op de hoogte van de release datums van R2NL Seizoen 2 & 3?
    Four-Star Trader (236)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    wil spooks seizoen 2 hebben, kan hem krijgen voor 30 euro maar geen ned. ondertitels... moet nog maar even nadenken.
    Ik heb net even naar de uitgever Memphis Belle gemaild met de vraag of ze al weten wanneer ze de volgende seizoenen in NL releasen. Als ik antwoord krijg laat ik het hier wel even weten. :wink:
    prima!!!!!! laat maar meteen even horen....
    Is alweer bijna een maand geleden dat ik heb gemailed maar nog steeds geen reactie terug gekregen!


    Iemand anders op de hoogte van de release datums van R2NL Seizoen 2 & 3?
    damn ja zat al te w88 op een reactie van je hahaha. maar dus nog nix gehoord..schiet niet op
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  17. #17

    Standaard

    Iemand al met nieuws over seizoen 2 en 3 van Spooks: komen ze in Nederland uit? Ik volg het 2de seizoen op tv, ik vind het nog beter dan het eerste seizoen!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  18. #18

    Standaard

    deze topic nog maar eens omhoog halen, iemand ondertussen al nieuws?

    op Canvas zenden ze deze zomer weer Spooks-afleveringen uit, het 2e seizoen als ik me niet vergis (was dat trouwens al op TV geweest in België?).

    ik vind het ook een zeer sterke serie (24 blijft wel m'n favoriet ) maar zou wel liefst weten of ze de volgende seizoenen ook nog op R2NL gaan uitbrengen voor ik het eerste aanschaf (niets zo erg als een incomplete serie in je collectie ), ook al omdat het 1ste seizoen zo kort is.

  19. #19

    Standaard

    Heb van de week juist seizoen 1 besteld en binnen gekregen. Moet er nog aan beginnen. Heb 'm gekocht zonder ooit een aflevering op tv te hebben gezien, dus ben wel benieuwd.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redbulletje
    Heb van de week juist seizoen 1 besteld en binnen gekregen. Moet er nog aan beginnen. Heb 'm gekocht zonder ooit een aflevering op tv te hebben gezien, dus ben wel benieuwd.
    Gaat je zeker niet tegenvallen
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  21. #21

    Standaard

    Ik zit nu zelf seizoen 4 te bekijken, en de eerste 2 afleveringen zijn me ook niet tegengevallen.

    Alleen een tip, kijk de extra's pas nadat je het seizoen bekeken hebt . Althans, ik kreeg een paar momenten in de interviews voor de kiezen waarin toch genoeg beeldmateriaal uit de volgende afleveringen getoond werd, die zal ik dan ook niet meer kijken tot nadat ik de laatste aflevering heb gekeken.

    Ikzelf ben ook erg onder de indruk van deze serie, al vanaf het begin. En het begint ook weer spectaculair (verder zal ik niets verkllappen ).

    Adam is een goeie aanwinst voor het team (wel een Jack Bauer type op zich, maar toch niet helemaal).

    Over welke serie van de 2 nu beter is, ze zijn duidelijk wel anders. Spooks komt wat realistischer over, bij de meeste dingen heb je wel het idee dat het echt gekund zou hebben, niet te veel toevalligheden. 24 Vind ik zeker een goeie serie, maar deze serie heeft net dat ene meer .... het is alleen minder bekend, maar ja, het draait ook bij de KRO en niet op Talpa of zo ... ik ben over het algemeen meer te spreken over Engelse serie's.

    Ik kijk best veel detectives, en de Engelse series zijn gewoon wat slimmer, wat minder 'go go go'. De meeste detective-achtige series uit de US vind ik net iets te simpel, maar dat is mijn smaak denk ik. Amerikaanse series zijn meer actie-georienteerd, met her-en-der wat echt denkwerk, en bij de UK series is het vaak precies omgekeerd. En de plots zijn over het algemeen logisch, en realistisch, minder te maken met de welbekende toevalligheden, ze zijn er wel, maar bij Amerikaanse series zijn je vaak op het eind ineens dat het pakken van de bad-guy ineens lukt doordat toevallig ' val maar in'.

    Spooks blijft wel fris, terwijl ik seizoen 4 van 24 te makkelijk vond .... voorspelbaar .... meer 'weer hetzelfde trukje', wel nog steeds boeiend, daar niet van, maar bij Spooks werd en wordt ik verrast, dat houdt een serie fris.

    Dit was Brandpunt, goedenavond .
    I find your lack of faith disturbing

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •