Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 115 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Friends superbox (seizoen 1 t/m 10).

    Heeft iemand toevallig de nieuwe Friends Superbox (seizoen 1 t/m 10) besteld?!? Deze komt morgen (15-11-2004) namelijk in Engeland uit. Ik ben erg benieuwd of er Nederlandse ondertitels bij alle afleveringen zitten en of er nog nieuwe extra's op deze DVD's staan. Deze box (als het dezelfde is?) komt namelijk pas op 22 december in Nederland uit en ik weet niet of ik zo lang wil wachten...



    Zie ook: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=28424

  2. #2

    Standaard

    Deze box bevat gewoon de losse R2uk seizoenen en heeft dan ook geen nl subs, zoals play ook al aangeeft
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  3. #3

    Standaard

    volgens mij zitten er wel degelijk NL subs op, want in de box zitten de nieuwe uitgaves van S1/10 en die zijn allemaal wel NL ondertiteld
    you can't have old sushi laying around..ugh

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BuffyLover
    volgens mij zitten er wel degelijk NL subs op, want in de box zitten de nieuwe uitgaves van S1/10 en die zijn allemaal wel NL ondertiteld
    Ow, nouja, dan kun je m'n opmerking als niet gemaakt opnemen
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij komt deze superbox ook in Nederland uit, ergens eind december - dit jaar. Dus seizoen 1 t/m 10. Heb het op de releaselijst van FRS gezien, uitgiftedatum 22-12-2004.
    pluk de dag

  6. #6

    Standaard

    ja maar die ziet er anders uit dan de uk box, vind die hier bovenaan het topic staat veel mooier en hij is eerder uit

    moet alleen cker weten of er nl subs bij zitten????

  7. #7

    Standaard

    volgens mij hebben de laatste paar series geen ondertiteling. De eerste paar series hebben wel ondertiteling. Niet alles is dus ondertiteld.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThaJaX
    ja maar die ziet er anders uit dan de uk box, vind die hier bovenaan het topic staat veel mooier en hij is eerder uit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    volgens mij hebben de laatste paar series geen ondertiteling. De eerste paar series hebben wel ondertiteling. Niet alles is dus ondertiteld.
    Hoe weten jullie dit?!?

  9. #9

    Standaard

    op bol.com staat deze box op 22-12-2004


    en bij amazone kan je deze box al bestellen vanaf afgelopen maandag dacht ik



    van die ondertitels wist ik niets dat vroeg ik me af

    maar als het inderdaad zo is als thijs zei bestel ik hem snel

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThaJaX
    op bol.com staat deze box op 22-12-2004
    en bij amazone kan je deze box al bestellen vanaf afgelopen maandag dacht ikvan die ondertitels wist ik niets dat vroeg ik me af maar als het inderdaad zo is als thijs zei bestel ik hem snel
    T onderste plaatje vind ik toch de mooiste. Als die in NL komt, dan ga k die toch egt wel kopen.

  11. #11

    Standaard

    Bij play kun je per serie (de losse discs) kijken of er ondertiteling op zit. Hierbij kun je zien welke ondertiteld zijn. Serie 1 tm 4 hebben ondertiteling. Daarna staat het er niet meer bij. Ik zou eerlijk gezegd de gok niet wagen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThaJaX
    op bol.com staat deze box op 22-12-2004
    Ik heb toch het idee dat de 'Nederlandse' box er anders uit gaat zien dan die op het bovenstaande plaatje te zien is. Op de site van Vlietman Trading staat namelijk dezelfde box afgebeeld maar daar staat bij dat de box er anders uit gaat zien. Ik zou ook niet inzien waarom de box anders pas op 22 december uit zou komen want die bovenstaande box is al jaren uit en serie 10 is ook al weer tijden uit!

    Er zit, vrees ik, maar een ding op... en dat is... geduldig afwachten...

  13. #13

    Standaard

    dat zou inderdaad relax zijn als die ook in nl was

    er was in nl al wel een box met seizoenen 1-9 en ruimte voor 10 te koop waarschijnlijk is dat dit plaatje dan


    denk dat ik dan maar ga afwachten of die nl versie ook eruit zie als de uk versie dan koop ik liever de nl versie

  14. #14
    mars8nl
    Guest

    Standaard

    Ik heb laatst seizoen 10 ontvangen van play en daar staan nederlandse subs op.
    DIt is de uitvoering zoals hij in de box zit volgens mij.

    Er staat inderdaad op de site zelf niets over 'dutch subs', maar ze staan er dus wel degelijk op.

  15. #15

    Standaard

    Ik heb ook de serie 10 bij play besteld en het is een soepzooitje met de ondertitels,inderdaad staat op de hoes dat er nl. subs bij zitten maar ............. op disc 2 de b-kant staan überhaubt geen ondertitels whatsoever, wel vermeld dus op de hoes maar zitten er niet op, de a-kant heeft daarentegen wel weer nl en engelse subs, de kartonnen insteekhoes vermeld dat er 8 verschillende subs bij zitten´maar helaas ook niet. Wat een dvd .....echt een chaos, het zal wel maandagmorgen geweest zijn toen ze die dvd's in elkaar hebben gedraaid
    Life would be boring without movies!!!

  16. #16

    Standaard

    Hij is nu leverbaar bij de FRS (199,99)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    Hij is nu leverbaar bij de FRS (199,99)
    En het is dus gewoon die normale Central Perk box, alleen nu helemaal gevuld tot en met seizoen 10.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    Hij is nu leverbaar bij de FRS (199,99)
    En het is dus gewoon die normale Central Perk box, alleen nu helemaal gevuld tot en met seizoen 10.
    Erg jammer inderdaad, maar ben toch aan het twijfelen of ik dan toch deze koop in plaats van die stylie zwarte box.

    Iemand die weet of deze Nederlandse box snappers of van die dunne keepcases heeft?
    Die zwarte heeft dacht ik van die dunnen keepcases en dat valt me toch wat tegen, dan heb ik nog liever snappers.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    Hij is nu leverbaar bij de FRS (199,99)
    En het is dus gewoon die normale Central Perk box, alleen nu helemaal gevuld tot en met seizoen 10.
    Erg jammer inderdaad, maar ben toch aan het twijfelen of ik dan toch deze koop in plaats van die stylie zwarte box.

    Iemand die weet of deze Nederlandse box snappers of van die dunne keepcases heeft?
    Die zwarte heeft dacht ik van die dunnen keepcases en dat valt me toch wat tegen, dan heb ik nog liever snappers.
    De NL uitgave heeft snappers

  20. #20

    Standaard

    Is die eigenlijk LE die nieuwe superbox?
    Coldplay:
    Parachutes | A Rush Of Blood To The Head | Coldplay live 2003 dvd

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coldplay
    Is die eigenlijk LE die nieuwe superbox?
    volgens mij niet

  22. #22

    Standaard

    Heeft er ondertussen iemand die 'engelstalige' superbox? Dus deze met de mooie verpakking
    Zijn de dvds dan met nederlandse subs of niet?

    Alvast bedankt.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beckero
    Heeft er ondertussen iemand die 'engelstalige' superbox? Dus deze met de mooie verpakking
    Zijn de dvds dan met nederlandse subs of niet?

    Alvast bedankt.
    Is volgens mij al eens positief beantwoord deze vraag
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #24

    Standaard

    weet iemand wat deze bij de mm (zwolle) kost wil hem namelijk wel gaan halen

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kever53/bas
    weet iemand wat deze bij de mm (zwolle) kost wil hem namelijk wel gaan halen
    038 4263000, ohw wat is het leven toch makkelijk

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •