De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Ren & Stimpy topic

  1. #1

    Standaard Ren & Stimpy topic

    Ik heb vandaag de Ren & Stimpy dvd set besteld die bestaat uit de eerste twee seizoenen. Dat wordt weer ouderwets genieten Zijn er nog meer mensen die deze box hebben aageschaft of dit nog van plan zijn?

    Ik had vroeger 2 videobanden vol met Ren & Stimpy (opgenomen van Alles Kits) maar die zijn nu letterlijk kapot gedraaid. Ik ben benieuwd of er nog een 2e box uit zal komen, hoewel ik de laatste afleveringen echt heel erg slecht vind.

    Off-topic:
    Ik ben erg benieuwd naar "Ren & Stimpy - Adult Party Cartoon". Heeft iemand al een van deze nieuwe afleveringen van Ren & Stimpy gezien, waarvoor John K. weer is aangenomen? Dit moesten Ren & Stimpy zijn zoals John K. het vanaf het begin al had willen hebben...

  2. #2

    Standaard

    waar is ie te krijgen??

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    Onder andere bij Amazon, de mijne heb ik via eBay besteld. Ik heb wel eerste de nodige veilingen bekeken, en na veel feedback bekeken te hebben ben ik gegaan voor de eBay Powerseller videochic. In totaal ben ik ongeveer 35 Euro kwijt, heel wat minder dan bij de Movie Store bij mij in de buurt volgens mij...


  4. #4
    killik
    Guest

    Standaard

    is deze r2, zo nee weet iemand wanneer die uitkomt?

  5. #5

    Standaard

    Dit is een regio 1 release, van een regio 2 release heb ik (nog) niets gehoord... Iemand anders...?

  6. #6

    Standaard

    Bij DVDSoon te koop voor maar 23,87
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Ok, maar met verzendkosten en verzekering ben ik dan nog niet veel goedkoper uit Ow dat zijn al Euro's... wat zou er dan nog bijkomen?

    Mijne kost rond de 30 dollar plus 14 dollar aan verzekering en verzendkosten... 45 dollar dus ongeveer 35 euro... Nou heel netjes lijkt me...

    EPISODES:
    * Stimpy's Big Day
    * The Big Shot
    * Stimpy's Storybook Land: Robin Hoek
    * Nurse Stimpy
    * Space Madness
    * The Boy Who Cried 'Rat!'
    * Fire Dogs
    * Stimpy's Storybook Land: The Littlest Giant
    * Marooned
    * Untamed World
    * Black Hole
    * Stimpy's Invention
    * In the Army
    * Powdered Toastman
    * Ren's Toothache
    * Big House Blues
    * Out West
    * Rubber Nipple Salesmen
    * Sven Hoek
    * Mad Dog Hoek
    * Haunted House
    * Big Baby Scam
    * Dog Show
    * Son of Stimpy
    * Monkey See, Monkey Don't
    * Fake Dad
    * The Great Outdoors
    * The Cat That Laid The Golden Hairball
    * Stimpy's Fan Club
    * A Visit to Anthony
    * The Royal Canadian Kilted Yaksmen

    FEATURES:
    * Commentary by the original Spumco team on six episodes
    * 32 episodes from the 1991-93 seasons in their uncut versions (4 were aired edited)
    * The banned episode "Man's Best Friend"
    * "In the Beginning" featurette
    * Storyboards
    * Image gallery and penci tests
    * Number of discs: 3

  8. #8

    Standaard

    Ik heb deze set al een tijdje liggen. Ik kende de serie nog van vroegah op de tv, maar nu zie ik dat het echt briljant is. Toegegeven het moet even op gang komen en de "tussenstukjes" worden vervelend door eindeloze herhaling, maar verder is het veruit superieur ten opzichte van die suffe Disney\Looney Tunes cartoons.
    Favoriete moment tot nu toe, na 2 van de 3 dvd's bekeken te hebben, in de aflevering In the Army als Stimpy een hele lading traangas binnenkrijgt (maar zoiets is natuurlijk alleen leuk als je het ziet).

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hillebrinkie
    Ok, maar met verzendkosten en verzekering ben ik dan nog niet veel goedkoper uit Ow dat zijn al Euro's... wat zou er dan nog bijkomen?

    Mijne kost rond de 30 dollar plus 14 dollar aan verzekering en verzendkosten... 45 dollar dus ongeveer 35 euro... Nou heel netjes lijkt me...
    Ik wil je niet deprimeren, maar DVDSoon rekent geen verzendkosten, kost dus €23,87. Het enige wat er nog kan bijkomen is als ie onderschept wordt door de douane (invoerrechten/BTW) betalen. Maar dat geldt ook bij Amazon.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Nou ja jammer dan, volgende keer beter... Tegen de tijd dat Batman the Animated Series Volume 2 uitkomt mag je me uitleggen hoe die site precies werkt als je wilt Of kun je me pm-en? Bijvoorbeeld of je altijd via die site bestelt enz?

    Kheb mijn comics ook weer voor de dag gehaald, blijft ook leuk leesvoer

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •