De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1
    memphisflash
    Guest

    Standaard Smallville S3 - US uitgave is regiovrij ?

    Bij het bekijken van Smallville S3, de US uitgave, viel me op dat ik hierbij geen regio hoefde in te stellen - dus m.i.z is deze, net als S2, regiovrij ... mischien een tip voor degene die de serie graag wil hebben maar geen regiovrije player heeft ?

    Peter

  2. #2

    Standaard

    Heb je 'm al binnen? Ik ben jaloers!!! Ik kijk er echt naar uit (pas 2 dagen geleden verstuurd, dus dat duurt nog wel even). Is het weer net zo goed als de vorige seizoenen?

  3. #3

    Standaard

    Bij het bekijken van Smallville S3, de US uitgave, viel me op dat ik hierbij geen regio hoefde in te stellen - dus m.i.z is deze, net als S2, regiovrij ... mischien een tip voor degene die de serie graag wil hebben maar geen regiovrije player heeft ?

    Peter

    Dat is wel tof dan en als het toch zo is dan heb ik er belang bij als je hem verkoopt of misschien later dan toch nog 1 bestelt zeg maar.
    What ?

  4. #4
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Heb je 'm al binnen? Ik ben jaloers!!! Ik kijk er echt naar uit (pas 2 dagen geleden verstuurd, dus dat duurt nog wel even). Is het weer net zo goed als de vorige seizoenen?
    Ja, hij was op de 16e verstuurd [DVD-soon] en ik had'm 2 dagen later binnen. En direct de eerste aflevering gekeken om te zien hoe 't met Lex afliep ;-) ... BTW Rutger Hauer speelt in de 1e twee afl. een gastrol ...

    Enne, als er nog iemand de S1-US uitgave wil ruilen tegen de UK-Seizoen 1 [nl ondertiteld] hou ik me aanbevolen ...

    Peter

  5. #5

    Standaard

    Hmm, net klaar met kijken. Heel seizoen 3 gechecked. Fantastisch.
    Nu wachten op seizoen 4

    Simon

  6. #6

    Standaard

    ik neem aan dat deze us release geen nl subs heeft?? Iemand die toevallig weet wanneer de r2 uitgave in nl komt?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •