Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.

Discussie: 24 Seizoen 4

  1. #1

    Standaard 24 Seizoen 4

    Gaat nog een heeeeeeele tijd duren voordat ie op dvd komt maar in januari begint alweer seizoen 4 van 24 in Amerika. Hier alvast een teasertrailer om jullie (en mij) lekker te maken:


    http://homepage.mac.com/csdesigns/24/S4trailer.html

    Enjoy!
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  2. #2

    Standaard

    Ben benieuwd! 24 is zonder twijfel mijn favoriete serie, ik heb seizoen 3 nu bijna afgerond. 8)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    damn man, het duurt nog minstens een jaar voordat ie hier op dvd is

  4. #4

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    durf die trailer niet eens te kijken..... duurt het alleen maar langer

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korpz
    durf die trailer niet eens te kijken..... duurt het alleen maar langer
    Hehe... me neither! Eerst maar eens sparen voor seizoen 3 op dvd!
    Four-Star Trader (236)

  8. #8

    Standaard

    ik zie weinig van CTu terug in de trailer. Ik zag 1 persoon die er werkt/werkte, maar dat was het dan ook....
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    ik zie weinig van CTu terug in de trailer. Ik zag 1 persoon die er werkt/werkte, maar dat was het dan ook....
    Dat komt omdat [spoiler:d4ddd04174]seizoen 4 enkel nog met Jack Bauer en Chloe is, dit zijn de enige acteurs van de voorgaande series[/spoiler:d4ddd04174]

  10. #10

    Standaard

    ik kijk de trailer ook niet :P
    zal vast weer een topper worden

  11. #11

    Standaard

    en dan te bedenken dat seizoen 3 al bijna twee maanden in de kast op me ligt te wachten ...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    en dan te bedenken dat seizoen 3 al bijna twee maanden in de kast op me ligt te wachten ...

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    en dan te bedenken dat seizoen 3 al bijna twee maanden in de kast op me ligt te wachten ...
    hoe heb je dat in godsnaam volgehouden :P

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    en dan te bedenken dat seizoen 3 al bijna twee maanden in de kast op me ligt te wachten ...
    hoe heb je dat in godsnaam volgehouden :P
    Tja, druk bezig met het kopen van een huis en het zoeken van leuke spulletjes die we er in willen hebben, tja daar gaat (te) veel tijd in zitten ...

  15. #15

    Standaard

    Aiaiai, die trailer heerst weer zwaar.

    Zitten alleen wel wat mini-spoilertjes in voor als je S3 nog niet helemaal gezien heeft.

    Trouwens, ik heb van de week deze CD gepre-orderd. Is wel meeste synthesizer muziek en niet met een orkest, maar een soundtrack van 24 kon ik toch niet laten liggen.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  16. #16

    Standaard

    Ik heb geen credit-card en kan die CD niet bestellen. Hopelijk gaat bol.com die CD verkopen, ze verkopen die Alias CD's wel al. En anders wordt het maar die Japanse versie, die is wel al te reserveren bij Bol.com.

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    ik zie weinig van CTu terug in de trailer. Ik zag 1 persoon die er werkt/werkte, maar dat was het dan ook....
    Dat komt omdat [spoiler:45aa4990cf]seizoen 4 enkel nog met Jack Bauer en Chloe is, dit zijn de enige acteurs van de voorgaande series[/spoiler:45aa4990cf]
    en [spoiler:45aa4990cf] de nieuwe president [/spoiler:45aa4990cf] flitst even langs, [spoiler:45aa4990cf] Palmer's uitdager [/spoiler:45aa4990cf] uit serie 3...

    Nieuwe trailers,
    nieuwe seizoen,
    nieuwe soundtrack... 24 blijft rulen!

  19. #19

    Standaard

    SPOILER-TAG GEBRUIKEN DAN THE MAN !!!Ik word hier zo kwaad om !!

  20. #20

    Standaard

    Mijn oprechte excuses,

    typte mijn bericht van een computer zonder javascript, dus emoticons en spoilertags heeft hij niet gepakt. Heb het bericht reeds aangepast.

  21. #21

    Standaard

    ARMIN VAN BUUREN IN AMERIKAANSE SERIE
    14 december 2004 - De Nederlandse dj heeft namelijk de muziek verzorgd voor de populaire dramaserie ‘24’. Eind januari wordt de remix wereldwijd uitgebracht. Ook komt er nog een videoclip met beelden van de op een na beste dj ter wereld.

    Geen Sean Callery dan meer? Benieuwd of Armin op die 24 soundrtrack komt. Wel leuk al die aandacht voor de nieuwe 24...

  22. #22

    Standaard

    moet 2 nog kijken... en 3 dus ook wacht tot alles op DVD redelijk betaalbaar te krijgen is (zoals S1 bij FRS Zweden... of was het Finland )

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man
    ARMIN VAN BUUREN IN AMERIKAANSE SERIE
    14 december 2004 - De Nederlandse dj heeft namelijk de muziek verzorgd voor de populaire dramaserie ‘24’. Eind januari wordt de remix wereldwijd uitgebracht. Ook komt er nog een videoclip met beelden van de op een na beste dj ter wereld.

    Geen Sean Callery dan meer? Benieuwd of Armin op die 24 soundrtrack komt. Wel leuk al die aandacht voor de nieuwe 24...
    Klopt niets van dat bericht. Sean Callery blijft de composer. Armin heeft een 24 remix gemaakt en die staat op de officiele Japanse soundtrack. Hij gaat waarschijnlijk 1 track doen voor seizoen 4.

    BTW.
    24 seizoen 4 begint met een 2 dagen / 4 uur premiere. Zondag 9 januari 2 afleveringen en maandag 10 januari weer 2 afleveringen. 8)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man
    ARMIN VAN BUUREN IN AMERIKAANSE SERIE
    14 december 2004 - De Nederlandse dj heeft namelijk de muziek verzorgd voor de populaire dramaserie ‘24’. Eind januari wordt de remix wereldwijd uitgebracht. Ook komt er nog een videoclip met beelden van de op een na beste dj ter wereld.

    Geen Sean Callery dan meer? Benieuwd of Armin op die 24 soundrtrack komt. Wel leuk al die aandacht voor de nieuwe 24...
    Sterker nog hij was bij rodisc maandje geleden hij vertelde zijn verhalen toen ie achter de schermen was bij de serie.Hij was bezig met afrekenen en ik stond vlak achter hem en toen hij de deur uit was zeiden ze dat het armin van buren was

  25. #25

    Standaard

    Mummy Star Vosloo to Terrorize 24
    Source: The Hollywood Reporter December 21, 2004


    Arnold Vosloo, best known for his role as villain Imhotep in the "Mummy" movies, has landed a recurring role on Fox's 24, playing the leader of a terrorist plot against the United States, says The Hollywood Reporter.

    Also recurring on 24 this coming season is Jonathan Ahdout. The actor, who played Shohreh Aghdashloo's son in last year's feature House of Sand and Fog, will once again play the actress' son on 24. On the show, Aghdashloo plays the wife of a Middle Eastern businessman (Nestor Serrano).

    The fourth season of starts on January 9 at 9 p.m. ET/PT with a two-hour episode that will be repeated the next day. It then begins its regular Monday night run January 17.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •