De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard friends seizoen 10 r2 uk disc 2 kant b ondertitel probleem

    Hallo,

    ik heb een vraag. Ik heb seizoen 10 van friends bij play.com kom besteld. Nu heb ik alleen gemerkt, dat er overal NL subs bij zitten, behalve bij kant B van disc 2 (aflevering13 t/m 16)

    Hebben jullie dat ook, of ben ik de enige?

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #2

    Standaard

    Hoi Coen,
    Ik heb ook de serie 10 bij play besteld en het is een soepzooitje met de ondertitels,inderdaad staat op de hoes dat er nl. subs bij zitten maar ............. op disc 2 de b-kant staan überhaubt geen ondertitels whatsoever, wel vermeld dus op de hoes maar zitten er niet op, de a-kant heeft daarentegen wel weer nl en engelse subs, de kartonnen insteekhoes vermeld dat er 8 verschillende subs bij zitten´maar helaas ook niet. Wat een dvd .....echt een chaos, het zal wel maandagmorgen geweest zijn toen ze die dvd's in elkaar hebben gedraaid


    Gr. Alette
    Life would be boring without movies!!!

  3. #3

    Standaard

    damn...dan is het dus een algemene productiefout...

    er zullen dus wel geen goede exemplaren zijn, en om hem nu terug te sturen en bij de frs de veel duurdere box te kopen heb ik geen zin in

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Je hebt gelijk Coen, gelukkig is het maar op één kant dat er geen ondertitels bij zitten, maar toch....


    Alet
    Life would be boring without movies!!!

  5. #5

    Standaard

    Friends is toch alleen cool zonder subs of met Engelse subs, anders worden grappen al op voorhand leesbaar of uit hun verband getrokken... (te vrij vertaald)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •