De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Scrubs

  1. #1

    Standaard Scrubs

    Weet iemand of de seizoenen van Scrubs ook op DVD zijn uitgebracht? Ik vind het echt een superserie!

  2. #2

    Standaard

    Availability: NOT YET RELEASED: The studio is currently not producing this title on DVD, but to be notified when it is available, enter your e-mail address at right. You'll also be voting for this release; we'll let the studio know how many customers are waiting for this title.
    Aldus Amazon.com
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #3

    Standaard

    nog niet, maar ik denk dat het niet lang meer duurt. Er was ergens al een petition aan de gang op SCRUBS op dvd te krijgen

    Ik gok op mid/eind 2005 uiterlijk

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij wilde ze Scrubs pas op DVD uitbrengen nadat Garden State eenmaal was uitgebracht. Maar goed, dat hoeft dus niet zo te zijn.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    Via tvshowsondvd:

    The good news from the studio is that there ARE plans to put Scrubs on DVD in the late Spring 2005 timeframe. Internet rumors had mentioned "May" as a tentative month, and Disney confirmed that this is the direction their thoughts were going. Everything's subject to change, of course, and official announcements won't be made until after the first of the new year.

    Voor het hele artikel
    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=2477

  6. #6

    Standaard

    Dat is goed nieuws! Geweldige serie


  7. #7

    Standaard

    Goed nieuws, ik vond het een erg leuke serie.

  8. #8

    Standaard

    Vanavond eindelijk het nieuwe seizoen (6e) op de Amerikaanse televisie. Iemand overigens een idee wanneer seizoen 5 gaat uitkomen (de R2/R4 versie)?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Vanavond eindelijk het nieuwe seizoen (6e) op de Amerikaanse televisie. Iemand overigens een idee wanneer seizoen 5 gaat uitkomen (de R2/R4 versie)?
    Zal wel weer ergens in mei worden.

  10. #10

    Standaard

    Eerste aflevering was meteen weer een hele sterke!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •