Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 104 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars als tv-serie?

    George Lucas heeft aangegeven dat er, wellicht in de toekomst, een tv-serie komt van Star Wars... dit is al erg genoeg... MAAR... hij is eventueel van plan, om dit idee uit handen te geven... met andere woorden... ANDERE regiseurs mogen dit verwezenlijken...
    Nu is mijn vraag: wat vinden wij hiervan?

    Ik ben van mening, dat George Lucas (ik heb hem heel hoog zitten) dit niet kan maken. Star Wars hoort op het witte doek en niet elke zondagavond als tv-serie...

    Ik houd het in de gaten en mocht deze nachtmerrie werkelijkheid worden, dan schrijf ik Master Lucas een echte Sith letter.
    Jake La Motta

  2. #2
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    Een tv-serie van Star Wars zou idd niet echt welkom zijn nee. Ik ben een fan van de films, maar een serie...
    Verder is het 'uit handen geven van de regie wellicht geen slecht idee, gezien de lauwe waardering voor de prequels, en het feit dat Star Wars Episode V The Empire Strikes Back naar mijn mening de beste Star Wars film is, en die is geregisseerd door Irvin Kershner. Dat neemt overigens niet weg dat George Lucas een goede regisseur is (Star Wars Episode IV A New Hope is een meesterwerk), want dat is hij wel degelijk.

  3. #3

    Standaard Re: Star Wars als tv-serie?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    MAAR... hij is eventueel van plan, om dit idee uit handen te geven... met andere woorden... ANDERE regiseurs mogen dit verwezenlijken...
    Da's toch niet zo bijzonder? Van de eerste drie films (nog altijd de beste) waren er ook 2 door anderen geregiseerd. Het is zelfs misschien eerder een kwaliteitswaarborg om het NIET door Lucas zelf te laten regiseren.

  4. #4

    Standaard

    GL mag van mij zijn gang zijn. Het hele SW gebeuren is zijn ding, als het je niet bevalt kijk je gewoon niet. Van mij mag het hele SW universum lekker uitgebreid worden, een groot deel van de boeken schijnen goed te zijn (volgens de fans), een deel van de games ook (Jedi Knight, Knights of the Old Rupublic), de laatste tekenfilmserie (Clone Wars) zat gewoon goed in elkaar dus waarom stoppen? Zolang de uitvoer maar goed is, dan kan je niet spreken van een nachtmerrie.

    Het allerliefst had ik gewoon nog 3 delen gezien die na de orginele trilogy afspelen, maar nogmaals het is GL wat 'ie met SW doet.

  5. #5

    Standaard

    Serie van SW, het kan leuk worden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    een groot deel van de boeken schijnen goed te zijn
    Ik heb een hele serie van die SW boeken en ja het voegt toch iets extra's toe. Ik heb er in ieder geval geen spijt van gehad dat ik ze aangeschaft en gelezen heb.

  6. #6

    Standaard Re: Star Wars als tv-serie?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    MAAR... hij is eventueel van plan, om dit idee uit handen te geven... met andere woorden... ANDERE regiseurs mogen dit verwezenlijken...
    Da's toch niet zo bijzonder? Van de eerste drie films (nog altijd de beste) waren er ook 2 door anderen geregiseerd. Het is zelfs misschien eerder een kwaliteitswaarborg om het NIET door Lucas zelf te laten regiseren.
    Ik wil me hierbij aansluiten.... Ik heb George Lucas persoonlijk ook hoger zitten als, zeg maar, storyteller.... anderen mogen de regie doen...
    Wat ik eigenlijk wil zeggen: George Lucas is Star Wars en Star Wars is George Lucas... G.Lucas mag NOOIT de rechten van Star Wars aan anderen vekopen of wat dan ook... ook in deel IV en V had George Lucas een behoorlijke vinger in de pap.... aan de andere kant... we hoeven niet te kijken... daar is ook weer wat voor te zeggen... de (oude) delen zullen voor altijd in mijn hoofd blijven rondspoken en daar kan geen tv-serie meer wat aan doen...
    Jake La Motta

  7. #7

    Standaard

    Het gerucht gaat dat Kevin Smith de regie in handen gaat krijgen en dat Mark Hamill cameo-appearences gaat maken!

  8. #8

    Standaard

    TV series over het SW universum lijken mij juist een goed idee! Ideaal om de talloze korte verhalen die zijn geschreven te verfilmen.
    Van mij mag het zo komen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Laat maar komen die serie, dan laat ik mij achteraf wel uit over het feit of het nu wel of niet nodig geweest was. 8)

    Sjors kan bij mij weinig fout doen........

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    TV series over het SW universum lijken mij juist een goed idee! Ideaal om de talloze korte verhalen die zijn geschreven te verfilmen.
    Van mij mag het zo komen

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Clone Wars is een cartoon... de tv-serie waar het in deze topic over gaat is een live action serie...

  13. #13

    Standaard

    Ik vind dit een goede zaak. George Lucas is echt een overschat regisseur.

    En zoals gezegd: de twee beste Star Wars delen zijn niet eens door hem geregisseerd.

    Dus laat maar komen die regisseurs... misschien komt er dan eens een keer een écht talent bovendrijven die het Star Wars universum weer leuk maakt.

  14. #14

    Standaard

    De geruchten gaan inderdaad dat Kevin Smith (Clerks, Dogma, Jay & Silent Bob strike back) gevraagd is. Hij is hier zelf al mee geconfronteerd en wilde niet inhoudelijk reageren hij kwam met de volgende opmerking:
    'Nope - not even you are gonna trick this one out of me.'
    Dit komt van Kevin's eigen website!

    Het volgende komt van www.jedinet.com:

    Kevin Smith and Mark Hamill are doing the pilot for a new weekly Star Wars series. It'll feature Hamill as [Luke] Skywalker in a 'pop up now and then' role, but mostly, it's new characters, set in the same world as the films. Lots of talk about it here, but don't expect anything until Episode III is out. Its a go project, but I don't think there's much on it yet.

  15. #15

    Standaard

    Dit zie ik wel zitten hoor. Ben een SW fan sinds ik de trailer op een video 8 projector heb gezien bij mijn tante in de late jaren 70 als 7 of 8 jarige snotneus. Deel 2 heb ik toen in de bios gezien en deel 1 later in de videosectie van het golfslagbad toendertijd.

    Het speelgoed hadden we toen al volgens mij!

    Een serie is niet inferieur aan het witte doek en ze kunnen er zeker tegenwoordig een hoop moois van maken. Gezien alle verhalen die er al geschreven zijn is er een hoop potentie!

    Kommaarrrrrrop!
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  16. #16

    Standaard

    ff proberen als ie goed is blijf ik het volgen (of koop ze per seizoen als ze uitkomen op dvd) is het niks (Young Indiana Jones) jammer dan....

  17. #17

    Standaard

    Ik vond de films goed (I en II al weer wat minder). Maar een serie!! Hier zit ik dus niet echt op te wachten. Zeker niet als ie geregisseerd wordt door een ander.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik vind dit een goede zaak. George Lucas is echt een overschat regisseur.

    En zoals gezegd: de twee beste Star Wars delen zijn niet eens door hem geregisseerd.

    Dus laat maar komen die regisseurs... misschien komt er dan eens een keer een écht talent bovendrijven die het Star Wars universum weer leuk maakt.
    Nou nou... een overschat regisseur vind ik wel erg ver gaan... maar ik snap, denk ik, wel wat je bedoelt.... ook ik heb G.Lucas als storyteller hoger zitten... maar ik vind ook, dat je van sommige films GEEN tv-serie maakt... en daar hoort Star Wars ook bij... Star Wars is een film-cyclus van George (ook al zijn deel V en VI door anderen geregisseerd; George had echt wel een dikke vinger in de pap)... ik hoop dat hij het hierbij houdt...
    Jake La Motta

  19. #19

    Standaard

    Volgens Anthony Daniels (C-3PO) is er nog niet veel over de serie besloten.

    Bron: http://www.theforce.net/episode3/sto...ries_88483.asp

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert van de Werfhorst
    Volgens Anthony Daniels (C-3PO) is er nog niet veel over de serie besloten.

    Bron: http://www.theforce.net/episode3/sto...ries_88483.asp
    Afwachten maar... ik hoop dat Master Lucas zijn Jedi-verstand gebruikt en het hele idee in a galaxy far far away............. :wink:
    Jake La Motta

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Ik heb deze topic aangemaakt... en ik ben inmiddels een klein beetje veranderd van mening...

    Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een nieuwe filmreeks van Star Wars. Maar het ziet er naar uit, dat de serie van Star Wars gewoon gaat komen...

    Als er dan toch een serie komt, dan zie ik liever, dat er een mini-serie <10 afleveringen?> gemaakt wordt... van kwalitatief hoog niveau ala Band of Broters...

    Hoe denken anderen hierover
    Jake La Motta

  23. #23

    Standaard

    Er is nog steeds niet al te veel bekend hierover, wel heeft Lucas gezegd dat het zijn bedoeling is dat hij eerst aale afleveringen gaat schrijven en er dan pas gefilmd gaat worden.
    Verder lijkt het nu vrij zeker dat het zich gaat afspelen in de periode tussen RotS & ANH.

  24. #24

    Standaard

    Hoe ik erover denk? Na het zien van RotS besefte ik mij dat dit het was. Ik wil meer. Veel meer Star Wars. Maar een serie? Ik ben wel een voorstander voor het tegenover gestelde; Een film van een serie.

    Het zou een enorm budget moeten hebben, om hetzelfde niveau SFX te kunnen behouden. En dat is toch een belangrijk deel van SW. Wil men zich wel schikken in 'mindere' kwaliteit SFX.

    Een goed voorbeeld vind ik Stargate. Dit vind ik een leuke serie, niet zo gelikt als de film, maar zeker waardig eraan.

    Ik zou het dus niet erg vinden, zolang er maar niet teveel aan kwaliteit wordt ingeleverd en de casting goed is.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  25. #25

    Standaard

    Deze serie gaat zich afspelen tussen Episodes III en IV. Ik ben echt benieuwd 8) Hoe dat rebellen verzet, in de ogen van de keizer natuurlijk terroristen, wordt opgericht. Wat goed is is afhankelijk van je standpunt :P Misschien het opgroeien van Leia, Luke èn Han met zijn mentor Bey**?? :wink: (**Die goede oude tijd, jaren 80, toen strips nog betaalbaar waren, ook voor kinderen :wink: ) Het ontstaan van de levensschuld van Chewbacca aan een jonge Han Solo? Ik kan niet wachten 8)


    Hmm, Boba Fett zit er waarschijnlijk ook in

    http://starwarrior.theforce.net/late...cter_93226.asp


    Overige interessante sites:


    http://www.kirotv.com/entertainment/...ntheside=story

    http://www.starwars.com/eu/lit/comics/news20011015.html

    http://www.newsarama.com/forums/show...threadid=34118

    http://www.wizards.com/default.asp?x...040129zeltros5

    http://www.starwarscomics.5u.com/about.html

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •