Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.

Discussie: Allo Allo

  1. #1

    Standaard Allo Allo

    Hoi,ik ben Ken.Ik ben een grote fan van de TV-Serie Allo Allo.Weet iemand of er nu of binnekort een andere Box van de serie dan the best of op DVD verschijnd?Of weet soms iemand of de serie op een of andere zender nog eens wordt uitgezonden?

  2. #2

    Standaard

    In Engeland is Allo Allo wel per seizoen te koop, en relatief goedkoop. Seizoen 1&2 heeft geen ondersteunende Engelse ondertitels, de dvd van seizoen 3&4 heeft wel Engelse ondertitels....

  3. #3

    Standaard

    //schop

    Enfin... duidelijk dat er twee DVD boxen zijn, ik heb ze, van de seizoenen 1 en 2 en van de seizoenen 3 en 4, maar zijn er mensen die weten wanneer er een volgende box aankomt?

    Ik heb al geprobeerd om playback te e-mailen, maar helaas het e-mailadres wat op de website van www.universal-playback.com staat werkt helaas niet.
    JP

    "You know... for kids"

  4. #4

    Standaard

    KWalitatief zijn deze boxen wel zeer minderwaardi aan de best-of box. Weet iemand of warner van plan is om de serie helemaal hier uit te brengen?
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  5. #5

    Standaard

    Echt super zijn ze niet, maar alles wat erop moet staan staat er in princiepe op.
    Overigens heb ik geen idee wanneer ze in Nederland zullen uitkomen. Is voor mij toch ook niet meer interessant daar ik de eerste twee uit de UK heb
    JP

    "You know... for kids"

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JP_S
    Echt super zijn ze niet, maar alles wat erop moet staan staat er in princiepe op.
    Overigens heb ik geen idee wanneer ze in Nederland zullen uitkomen. Is voor mij toch ook niet meer interessant daar ik de eerste twee uit de UK heb
    Klopt het dat de pilot aflevering niet toegevoegd is in de UK boxen?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JP_S
    Echt super zijn ze niet, maar alles wat erop moet staan staat er in princiepe op.
    Overigens heb ik geen idee wanneer ze in Nederland zullen uitkomen. Is voor mij toch ook niet meer interessant daar ik de eerste twee uit de UK heb
    Klopt het dat de pilot aflevering niet toegevoegd is in de UK boxen?

  8. #8

    Standaard

    De pilot welke ook "The British Are Coming" heet staat op de eerste box. Ook de speciale kerstafleveringen, welke ook buiten de seizoenen vallen staan erop.

    Dus dat klopt niet
    JP

    "You know... for kids"

  9. #9

    Standaard

    Heb beide boxen en deze zijn gewoon goed in orde. Geen Extra's, maar voor zo'n geweldige serie met zijn unieke humor hoeft dat dus ook helemaal geen probleem te zijn.

    GoodMeurning 8)
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  10. #10

    Standaard

    Listen very carefully, I shall say this only once :wink:
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  11. #11

    Standaard

    Als je alles wil hebben van "allo "allo moet je wel voor de engelse boxen gaan. Deze zijn compleet en geen compilatie, zoals de nederlandse uitgave. De specials staan er ook op. :wink:

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc1978
    Listen very carefully, I shall say this only once :wink:
    Come again.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Stadman
    Als je alles wil hebben van "allo "allo moet je wel voor de engelse boxen gaan. Deze zijn compleet en geen compilatie, zoals de nederlandse uitgave. De specials staan er ook op. :wink:
    I already said that
    JP

    "You know... for kids"

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JP_S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Stadman
    Als je alles wil hebben van "allo "allo moet je wel voor de engelse boxen gaan. Deze zijn compleet en geen compilatie, zoals de nederlandse uitgave. De specials staan er ook op. :wink:
    I already said that
    But i said it only once!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Stadman
    Als je alles wil hebben van "allo "allo moet je wel voor de engelse boxen gaan. Deze zijn compleet en geen compilatie, zoals de nederlandse uitgave. De specials staan er ook op. :wink:
    Nou ja, alles....alles van de eerste 4 series dan:wink:
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  16. #16

    Standaard

    ik ben zowel in het bezit van de NL als de UK uitgaven

    de NL uitgave blijkt niet eens een compliatie te zijn, maar 12 afleveringen, bestaande uit de allereerste aflevering (PILOT) en daarnaast een reeks van 11 afleveringen

    vergeleken met de UK uitgaves:

    Series 1 & 2:
    DVD 1: 1e aflevering staat op de NL edities
    DVD 2: geen afleveringen
    DVD 3: 2e t/m 5e aflevering van de 5

    Series 3 & 4:
    DVD 4: Alle 4 de afleveringen
    DVD 5: 1e t/m 3e aflevering van de 5
    DVD 6: geen afleveringen

  17. #17

    Standaard

    Zit nu wel te wachten op de rest van de Series, die mogen van mij wel snel uitkomen!

  18. #18

    Standaard

    Heeft die regio 2 uitgave van best of Allo Allo wel een goede beeldkwaliteit, want ben er over aan het denken om deze dan ook te halen

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    Heeft die regio 2 uitgave van best of Allo Allo wel een goede beeldkwaliteit, want ben er over aan het denken om deze dan ook te halen
    Ik snap effe niet waarom je een compilatie wilt hebben terwijl de engelse versies de hele series bevatten. Het engels is dusdanig goed te volgen dat je volgens mij echt geen ondertiteling nodig hebt. :wink:

  20. #20

    Standaard

    Voor de liefhebber om het te weten zijn er in totaal 9 seizoenen.

    Ik zelf heb ook de eerste 4 seizoenen uit de UK gehaald. Enige minpuntje is dat de beide verpakkingen verschillend aan elkaar zijn. Zijn niet beide hetzelfde in grootte.

    Op naar seizoen 5 & 6
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    Heeft die regio 2 uitgave van best of Allo Allo wel een goede beeldkwaliteit, want ben er over aan het denken om deze dan ook te halen
    Ik snap effe niet waarom je een compilatie wilt hebben terwijl de engelse versies de hele series bevatten. Het engels is dusdanig goed te volgen dat je volgens mij echt geen ondertiteling nodig hebt. :wink:
    Hmm daar heb je inderdaad gelijk in, toch maar eens kijken of ik dan de hele serie zal gaan aanschaffen

  22. #22

    Standaard

    Gisteren in Comedy Connections ( erg leuk programma trouwens ) kwam Allo Allo aan bod. Mooi om al de castleden na zoveel jaar terug te zien ( René zonder snor bijvoorbeeld ) en wat extra informatie te krijgen over de serie. Zo was mij niet bekend dat Gordon ' René Artois ' Kay een zwaar ongeluk kreeg toen de serie nog liep en op de IC terecht kwam in vrij kritieke toestand. Een half jaar later was hij weer terug op de set met dat grote litteken op zijn voorhoofd. De kapitein met het brilletje stapte op een gegeven moment uit de serie, metname omdat hij bang was voor type-casting. Toch speelde hij in 1993 de rol van Hitler ( nog wel Duits gesproken ). Ze kijken ( oprecht ) met veel plezier terug op de serie en konden heel goed met elkaar overweg, ondanks dat ze elkaar ontzettend veel zagen ( zeker nadat ze met z'n allen op theater-tour gingen met de serie ). Zelfs de Duitsers waren verrukt over de serie, vooral omdat de Duitsers in de serie ook een grote rol hadden in de humor en niet alleen maar dienden als zondebokken of kapstok voor grappen. De Fransen synchroniseerden de serie precies andersom na: slecht Frans werd slecht Engels. Ze lieten er een stukje van zien en dat was erg vermakelijk.
    Kortom: leuk om eens terug te zien!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JP_S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Stadman
    Als je alles wil hebben van "allo "allo moet je wel voor de engelse boxen gaan. Deze zijn compleet en geen compilatie, zoals de nederlandse uitgave. De specials staan er ook op. :wink:
    I already said that
    ("listen very carefully, I shall say this only once" :wink: )
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Wordt wel een rare collectie op deze manier. Seizoen 5 wordt als deel 1 en 2 uitgebracht Heb je eerst seizoen 1 & 2 in een box daarna seizoen 3&4 in een box die kleiner is en dan nu 2 boxen van seizoen 5. Nou ja het gaat om de serie en niet om de verpakking maar toch

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •