De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Buffy <-> Angel

  1. #1

    Standaard Buffy <-> Angel

    Wie kan mij vertellen waar ik t.o.v. Buffy moet starten met het kijken van Angel? En moet ik het daarna ongeveer gelijk op laten gaan? Of zijn ze compleet los van elkaar te bekijken?

  2. #2

    Standaard

    Seizoen 1 van Angel begint samen in de tijd wanneer Buffy Seizoen 4 begint. Om de tijd gaan personages van L.A naar Sunnydale of andersom en kloppen de afleveringen qua tijd wel volgens mij.

  3. #3

    Standaard

    Bedankt! Dan wacht ik nog even met t bekijken van Angel (heb ook alleen nog maar seizoen 1 vanwege de actie een tijdje terug bij Amazon :wink: ), ben nl. nu pas met seizoen 2 bezig van Buffy...

  4. #4

    Standaard

    Veel plezier ermee! is een geweldige serie! ik ben vandaag begonnen met s4 van angel, en ik ben ook pas weer opnieuw begonnen met s1 van Buffy
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  5. #5

    Standaard

    Buffy en Angel zijn geweldig

    Moest even...
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #6

    Standaard

    Ik zit ook te twijfelen om aan de angel seizoenen te beginnen.

    Zeker nu S1 - S3 voor 50 euro te krijgen is.

    Weet iemand hoe lang ze nog in de boekvorm zullen blijven?
    You are free to do as we tell you!

  7. #7

    Standaard

    Zijn alle R2 seizoenen van Buffy in boekvorm te krijgen? Ik heb nu s6 in de mooie boekvorm, maar seizoen 2 in 'normale' digipack-versie, s1 ook maar die heb ik R1. Als ik bij Play kijk, lijkt het ook dat de boekvorm nog niet bij s1 werd toegepast. Iemand uitsluitsel?
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Zijn alle R2 seizoenen van Buffy in boekvorm te krijgen? Ik heb nu s6 in de mooie boekvorm, maar seizoen 2 in 'normale' digipack-versie, s1 ook maar die heb ik R1. Als ik bij Play kijk, lijkt het ook dat de boekvorm nog niet bij s1 werd toegepast. Iemand uitsluitsel?
    Ik heb ze allemaal, in boekvorm, behalve season 1, die is slechts 12 afleveringen.
    Angel 1 t/m 4 is ook in boekvorm. Zijn topserie's echt.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Zijn alle R2 seizoenen van Buffy in boekvorm te krijgen? Ik heb nu s6 in de mooie boekvorm, maar seizoen 2 in 'normale' digipack-versie, s1 ook maar die heb ik R1. Als ik bij Play kijk, lijkt het ook dat de boekvorm nog niet bij s1 werd toegepast. Iemand uitsluitsel?
    De R2 edities zijn in boekvorm uitgebracht, de R1 edities zijn enkel in digipacks uitgebracht. Seizoen 1 had te weinig afleveringen (13) om een boekvorm van uit te geven, dus de uitgaves van dat seizoen zijn allemaal hetzelfde (digipack). Mijn voorkeur gaat uit naar de R1 edities sinds die naar mijn mening mooier zijn en volgens dvdcompare.net hebben de R1 edities meer extra's, beter geluid en beeld.

  10. #10

    Standaard

    Van buffy zijn S2 t/m S7 in boekvorm (S1 is digipack) uitgebracht maar die zijn out of print dacht ik. Ze komen nu opnieuw uit in goedkopere vorm.

    Ik vraag me dus af hoe lang we nog voor de boekvorm van angel hebben.

    (edit) tjesis drie man tegelijk
    You are free to do as we tell you!

  11. #11

    Standaard

    Die 'boeken' zijn wel errug mooi! Dan moet ik maar snel te werk gaan
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Die 'boeken' zijn wel errug mooi! Dan moet ik maar snel te werk gaan
    En ze zijn heel stevig. beter dan de Digipack. Binnekant van de hoesjes in boekvorm beschermen de dvd's goed :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  13. #13

    Standaard wat is beter

    is buffy of angel beter?
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  14. #14

    Standaard Re: wat is beter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olrik
    is buffy of angel beter?
    Dat ligt eraan welke seizoen je bedoelt. Ik vond Angel seizoen 4 veel beter dan Buffy seizoen 7.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •