De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Twin Peaks: Pilot-->1st ep of 1st ep ---> Pilot???

    Ik heb van mijn vriendin de eerste serie van twin peaks op dvd gekregen. Ik had al gelezen dat ik beter de pilot kon kijken als ik de hele serie gezien had, maar tot mijn verbazing begon episode 1 toch met een terugblik naar de pilot... dit ging allemaal wel erg snel, en ik was benieuwd of het niet vervelend is voor de rest van de serie als je niet meteende charaters kent, of niet helemaal begrijpt wat er gebeurd? ik wil mijn kijkervaring niet meteen al verpesten voor deze serie. graag advies.

    (ik weet dat je waarschijnlijk niet alles zult snappen, ook na het kijken van de serie, maar dat bedoel ik dus niet)
    Marv: I love hitmen. No matter what you do to them, you don't feel bad. Sin City

  2. #2

    Standaard

    volgens mij kijk je een pilot (meestal afl. 1) altijd voor de serie.....


  3. #3

    Standaard Re: Twin Peaks: Pilot-->1st ep of 1st ep ---> Pilot??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderSpil
    Ik heb van mijn vriendin de eerste serie van twin peaks op dvd gekregen. Ik had al gelezen dat ik beter de pilot kon kijken als ik de hele serie gezien had, maar tot mijn verbazing begon episode 1 toch met een terugblik naar de pilot... dit ging allemaal wel erg snel, en ik was benieuwd of het niet vervelend is voor de rest van de serie als je niet meteende charaters kent, of niet helemaal begrijpt wat er gebeurd? ik wil mijn kijkervaring niet meteen al verpesten voor deze serie. graag advies.

    (ik weet dat je waarschijnlijk niet alles zult snappen, ook na het kijken van de serie, maar dat bedoel ik dus niet)
    je bent in de war met de prequel, Twin Peaks Fire walk with me.
    Als je deze namelijk eerst kijkt dan is de spanning er grotendeels af.
    De moordena(a)r(es) van Laura Palmer wordt namelijk al in deze prequel prijs gegeven.

  4. #4

    Standaard Re: Twin Peaks: Pilot-->1st ep of 1st ep ---> Pilot??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gils
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderSpil
    Ik heb van mijn vriendin de eerste serie van twin peaks op dvd gekregen. Ik had al gelezen dat ik beter de pilot kon kijken als ik de hele serie gezien had, maar tot mijn verbazing begon episode 1 toch met een terugblik naar de pilot... dit ging allemaal wel erg snel, en ik was benieuwd of het niet vervelend is voor de rest van de serie als je niet meteende charaters kent, of niet helemaal begrijpt wat er gebeurd? ik wil mijn kijkervaring niet meteen al verpesten voor deze serie. graag advies.

    (ik weet dat je waarschijnlijk niet alles zult snappen, ook na het kijken van de serie, maar dat bedoel ik dus niet)
    je bent in de war met de prequel, Twin Peaks Fire walk with me.
    Als je deze namelijk eerst kijkt dan is de spanning er grotendeels af.
    De moordena(a)r(es) van Laura Palmer wordt namelijk al in deze prequel prijs gegeven.
    Kijk, bedankt. Dus wel gewoon eerst de pilot aflevering kijken.
    Marv: I love hitmen. No matter what you do to them, you don't feel bad. Sin City

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •