Pagina 79 van 108 EersteEerste ... 296975767778798081828389 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1951

    Standaard

    Misschien een stomme vraag, maar hoe zie ik bij cd-wow.nl welke blu-rays welke subs e.d hebben?
    Ze hebben soms van een film meedere blu-ray uitgaves zonder extra informatie erbij te zetten..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #1952

    Standaard

    Dat is niet te achterhalen, enkel door CDwow te mailen.

  3. #1953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is niet te achterhalen, enkel door CDwow te mailen.
    Belachelijk! Met iets meer moeite om de klant wat beter te informeren, krijg je toch echt meer klanten.

    Bedankt voor de info, Jordy!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #1954

    Thumbs down cd wow flop

    ik heb zojuist al mijn bestellingen bij hun gecanceld.
    De reden is dat ik van de 8 bestellingen die er al weken staan niets geleverd heb gekregen en ik krijg alleen maar mails over delays.En als ze dan eindelijk iets sturen, sturen ze het verkeerde.Ik heb dat volgens hun regels terug gestuurrd en dat hebben ze na weken nog steeds niet binnen( onbetrouwbaar).
    Als je ze erover maild krijg je dezelfde standaard mails en niet een poging om een klant tevreden te stellen.Als ik mijn geld terug heb, blijf ik ver van deze firma.

    Zo slecht als de service en levering nu is lijkt het een dvd soon verhaal te worden.

    Een van mijn geannuleerde bestellingen heb ik ergens anders besteld en kreeg meteen een shipping date.

    Mijn advies: wegblijven, want je weet nooit wanneer ze zin hebben om te leveren en met hun huidige serice blijven ze niet lang meer bestaan

  5. #1955

    Thumbs down cd wow flop

    vandaag alle bestellingen geannuleerd en geld terug gevraagd, maar zelfs dat kunnen ze niet in een keer, koste me 5 mails om ze het te laten doen.
    Ze sturen wel elke keer verontschulidgingen in hun mails, maar doen niets om de klant tegemoet te komen.Ik had een cd terug gestuurd omdat ze de verkeerde hadden geleverd.Ze sturen pas een nieuwe als de oude binnen is en volgens hen duurt dat 30 dagen.
    Al mijn bestellingen, van geen een klopt de release datum of je weet eigenlijk bij voorbaat dat het order delayed is.Schijnen niets in stock te hebben en alleen te leveren wat ze gelverd krijgen en dat is volgens mij erg weinig.Degene die dvdsoon nog hebben meegemaakt, het begint er erg op te lijken met alle leveringsproblemen die ze hebben.
    Maar de belangrijkste reden was het gebrek aan service

  6. #1956

    Standaard

    Ondanks de negatieve berichten kon ik het dankzij de prijs niet laten, heb The Godfather en All The Boys Love Mandy Lane besteld..ben benieuwd!!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  7. #1957

    Standaard

    The Godfather is vandaag gelijk verzonden volgens mijn mail/website!

    Nu is het wachten op de dag dat die binnenkomt EN op all the boys love mandy lane!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  8. #1958

    Standaard

    Hoe lang duurt het ongeveer voordat een dvd na verzending binnen is? (US, AU, GB)

    Ze hebben het zelf over zeven dagen, maar ik krijg de meeste toch echt wel later. Nu zit ik op een dvd (uit AU) al drie weken te wachten (verzonden op 17 oktober). Verder wacht ik nog op dvd's uit de US (al 16 dagen onderweg).

  9. #1959

    Standaard

    Tot nu toe kreeg ik alles uit HongKong, idd. zijn ze vaak wel errug traag...
    Maar ja ons bent zunig LOL...

  10. #1960

    Standaard

    De tijd totdat ze verzenden is altijd lang, maar zodra er iets verzonden is heb ik het altijd nog binnen een week binnen gehad.


  11. #1961

    Standaard

    Ik heb de laatste maand 13 bestellingen gedaan. Drie daarvan zijn recent. De rest:

    BINNEN
    1x R4 binnen 9 dagen na verzending
    1x R2 (UK) binnen 7 dagen na verzending
    1x R2 (UK) binnen 3 dagen na verzending
    1x R4 binnen 6 dagen na verzending

    VERZONDEN MAAR NIET BINNEN
    1x R1 had ik na 21 dagen nog niet binnen, en wordt nu opnieuw gestuurd.
    4x R1 zijn al 18 dagen onderweg!!
    1x R4 is 10 dagen onderweg

  12. #1962

    Standaard

    Goed, ik ben nu een weekje verder sinds mijn bestelling...daarin is het volgende gebeurd:

    (7 nov ) All The Boys Love Mandy Lane was out of stock en op mijn verzoek krijg ik een refund

    (11 nov) Dear Paul, we e-mail you to inform that all the boys love mandy lane has been sent for delivery today and we hereby cannot refund you..( in beter engels uiteraard )

    Nu vraag ik me toch echt af: A) gaat het wel aankomen?? B) waarom worden dit soort dingen zo slecht gecommuniceerd vanuit hun??
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  13. #1963

    Standaard

    Ik heb de gok genomen met "The Godfather" trilogie op BR.
    Als hij netjes aankomt hebben ze er een goede klant bij, zoniet.... tja... dan houdt het op.

  14. #1964

    Standaard

    Mijne ( Godfather ) vandaag na 7 dagen netjes binnen gekregen
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  15. #1965

    Standaard

    Op 19 oktober een bestelling geplaatst voor de Blu-ray van I am a Cyborg but that's ok. Tot op heden nog niet verzonden.

  16. #1966

    Standaard

    En de prijzen zijn weer lekker de hoogte in geschoten. Voor een 2 disc Criterion moet je nu € 40,99 neertellen, voor een single disc € 31,99. Gekker kan het niet worden.

  17. #1967

    Standaard

    matrix trilogy besteld op 24 oktober via ideal wordt op 24 november uitgeleverd, kijk ik voor de gein bij bestelstatus staat er geannuleerd

    k heb al n mail naar ze gestuurd, ben benieuwd........

    wordt vervolgd

  18. #1968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi Bekijk bericht
    matrix trilogy besteld op 24 oktober via ideal wordt op 24 november uitgeleverd, kijk ik voor de gein bij bestelstatus staat er geannuleerd

    k heb al n mail naar ze gestuurd, ben benieuwd........

    wordt vervolgd
    Hier idem dito.
    24 Oktober Matrix Trilogy BD besteld, en nu is de order door hun zelf geannuleerd.

    Eerlijk gezegt sta ik er niet van te kijken, en hopelijk krijg ik geen gezeik met het retouneren van mijn geld (mastercard).
    Deze shop gaat bij mij op de banlijst.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #1969

    Standaard

    Ondanks negatieve berichten toch een poging gewaagd. Zojuist Mississippi Masala en Taare Zameen Par besteld. Ben benieuwd. o_O

  20. #1970

    Standaard

    Hi

    Thank you for your email.

    I have looked into this issue and have discovered that your order remains active in our ordering system, though is being displayed within your account as ‘Cancelled’.

    Our IT team are now working to establish the cause of this display error and will rectify the message within the next couple of hours. The message will then be returned to display the correct status and I ask you to please allow 24hours for this update to take place across our site.

    I can also confirm that this error has in now way affected, or delayed, the despatch of your item. It is solely a display issue within your online account with CDWOW and has not impacted on our procurement system in any way.

    Please accept my apologies for any confusion this may have caused you.

    dan zal het wel goedkomen met die matrix box

  21. #1971

    Standaard

    Godfather Trilogy besteld en reeds na 5 werkdagen in de bus!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  22. #1972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Godfather Trilogy besteld en reeds na 5 werkdagen in de bus!
    Ik heb hem vandaag ook na 6 dagen keurig netjes in thuis gekregen, super!

  23. #1973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    En de prijzen zijn weer lekker de hoogte in geschoten. Voor een 2 disc Criterion moet je nu € 40,99 neertellen, voor een single disc € 31,99. Gekker kan het niet worden.
    tja, ze moeten toch wat doen om geld te verdienen als je klanten weg blijven...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1974

    Standaard

    die van mij is al 8 dagen onderweg

  25. #1975

    Standaard

    Vorige week woensdag de blu-ray van het concert van Justin Timberlake besteld voor het luttele bedrag van 14 euro's volgens mij en zonder verzenkosten vandaag het item in de bus gehad.

    Geen enkel probleem nog. Had een paar dagen later nog een cd bij ze besteld, op alle andere sites tegen de 20 euro, bij hen 12. Zal ook wel binnenkort verschijnen.
    Blu-ray: Panasonic DMP-BD35 | Receiver: Marantz SR4001 | TV: Samsung LE40A656 | Gaming: Xbox360 | Speakerset: Kef KHT2005.3B | Digital TV Receiver + HDD: Humax iHDR-5050c | Entertainment Portal: Apple TV

Pagina 79 van 108 EersteEerste ... 296975767778798081828389 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •