Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Extras (Ricky Gervais)

    In de nieuwe sitcom van Ricky Gervais "Extras" zullen Kate Winslet en Jude Law een rol (hoofdrol?) krijgen!

    Gelezen op Yahoo!:
    http://story.news.yahoo.com/news?tmp...ple_winslet_dc

    Wist niet dat Gervais aan een nieuwe serie ging beginnen.
    Dit ziet er in ieder geval al zeer belovend uit.
    En ben ook benieuwd naar de Simpsons aflevering die hij zal schrijven en waarin hij een rolletje zal hebben..



    (ik wou dit eigenlijk in een "The Office" topic zetten, maar vond er geen, dus maar zelf een nieuwe geopend)
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  2. #2

    Standaard

    "Extras" 2005



    Ik wilde bijna zelf een topic starten, maar blaas deze dan toch maar wat leven in.

    Het eerste seizoen (6 afleveringen) is inmiddels uitgezonden (seizoen 2 is in de maak) van de 2e serie van Ricky Gervais en Steve Merchant (The Office) en ik vind em echt minstens zo briljant.

    Ricky Gervais speelt Andy Millman, een acteur die niet verder dan figureren komt. De humor lijkt in veel opzichten op die van The Office, alleen is Ricky hier wat meer de spottende dan de bespottelijke. Ook is de serie over het algemeen op de eerste plaats deprimerend en daarna pas grappig.

    Sinds het succes van The Office is het geen wonder dat Ricky Gervais zonder moeite een stel van de grootste sterren der aarde voor zijn nieuwe show heeft weten te strikken. Zo zijn acteurs als Ben Stiller (als hilarisch botte regiseur van een oorlogsdrama), Samuel L. Jackson (als acteur in 13 in een dozijn actiefilm), Kate Winslet, Ross Kemp, Vinnie Jones, Patrick Stewart in de serie te bewonderen. (Geen Jude Law zoals in de openings post werd gesteld).

    http://www.tv.com/extras/show/33212/episode_guide.html

  3. #3

    Standaard

    Wat een geweldige serie is dit zeg. Ben door de eerste 6 afleveringen heen gevlogen. Allemaal even geweldig.

    Ben Stiller: And who are you?
    Andy Millman: Nobody.
    Ben Stiller: What?
    Andy Millman: Nobody.
    Ben Stiller: Exactly. And who am I?
    Andy Millman: Either Starsky or Hutch, I can never remember.
    Ben Stiller: Was that supposed to be funny?
    Andy Millman: You tell me, you were in it.

    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  4. #4

    Standaard

    Ik heb deze dvd set net besteld bij cdwow.
    The Office is geniaal vind ik, is dit net zo gaaf ?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ik heb deze dvd set net besteld bij cdwow.
    The Office is geniaal vind ik, is dit net zo gaaf ?
    anders natuurlijk, maar als je The Office kon smaken zal dit je ook wel liggen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ik heb deze dvd set net besteld bij cdwow.
    The Office is geniaal vind ik, is dit net zo gaaf ?
    anders natuurlijk, maar als je The Office kon smaken zal dit je ook wel liggen.
    Dat zal wel goedkomen dan :wink:

  7. #7

    Standaard

    Seizoen 2 is ondertussen alweer in volle gang, 4 van de 6 afleveringen zijn ondertussen al weer uitgezonden. Zelf heb ik er nog niets van gezien (seizoen 1 ken ik natuurlijk wel) maar daar gaat binnenkort verandering in komen.

    Zijn er mensen die al iets van seizoen 2 gezien hebben? Blijft het niveau gelijkwaardig aan seizoen 1?

  8. #8

    Standaard

    ik vind seizoen 2 tot nu toe een beetje tegenvallen... de aflevering met daniel radcliffe en warwick davis was wel ouderwets goed trouwens...

  9. #9

    Standaard

    Zijn het een beetje leuke guest-rollen in seizoen 2? Ik heb met veel plezier gekeken naar het 1ste seizoen maar vond de afleveringen met meer lokale Britse bekendheden als Ross Kemp en Les Dennis toch wat minder omdat ik hen niet ken.

  10. #10

    Standaard

    Ik vond die aflevering met Ross Kemp één van de betere van het eerste seizoen trouwens...

    Super Action Soldier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen
    Ik vond die aflevering met Ross Kemp één van de betere van het eerste seizoen trouwens...

    Super Action Soldier!
    lol ja dat was wel een goeie vooral als je bij de extra's ziet hoeveel moeite het Ricky Gervais kostte om niet te moeten lachen bij de kop die Ross Kemp dan trekt

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Zijn het een beetje leuke guest-rollen in seizoen 2? Ik heb met veel plezier gekeken naar het 1ste seizoen maar vond de afleveringen met meer lokale Britse bekendheden als Ross Kemp en Les Dennis toch wat minder omdat ik hen niet ken.

    David Bowie zit in seizoen 2


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Zijn het een beetje leuke guest-rollen in seizoen 2? Ik heb met veel plezier gekeken naar het 1ste seizoen maar vond de afleveringen met meer lokale Britse bekendheden als Ross Kemp en Les Dennis toch wat minder omdat ik hen niet ken.

    David Bowie zit in seizoen 2

    Heb de eerste 4 eps van seizoen 2 nu gezien en ik vind het toch wel weer sterk hoor. De gastrollen zijn leuk, vooral omdat ze vaak een karikatuur van zichzelf spelen. Zo is Orlando Bloom erg zelfverzekerd over z'n uiterlijk, Daniel Radcliffe (Harry Potter) een oversexte puber en Chris Martin (Coldplay) gebruikt de goede doelen die hij ondersteunt puur als marketingmachine voor z'n band. En ook de plaatsvervangende schaamte is weer in ruime mate aanwezig

  14. #14

    Standaard

    Da's leuk om te horen, ik kijk er naar uit om ze zelf ook spoedig te kijken

  15. #15

    Standaard

    De aflevering waarin Andy een rol krijgt in een toneelstuk ( waarvan de regisseur Sir Ian McKellen is ) vind ik de beste die ik tot nu toe gezien heb. Schuddebuik materiaal!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    De aflevering waarin Andy een rol krijgt in een toneelstuk ( waarvan de regisseur Sir Ian McKellen is ) vind ik de beste die ik tot nu toe gezien heb. Schuddebuik materiaal!
    Ik heb de serie net gekocht bij FRS. Hij zat in de tweede voor de helft van de prijs.


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    De aflevering waarin Andy een rol krijgt in een toneelstuk ( waarvan de regisseur Sir Ian McKellen is ) vind ik de beste die ik tot nu toe gezien heb. Schuddebuik materiaal!
    Ik heb de serie net gekocht bij FRS. Hij zat in de tweede voor de helft van de prijs.

    Zondagavond komt de herhaling hiervan op de BBC. Ik zal de serie eerdaags ook eens aanschaffen. Even sterk als The Office imo.

  18. #18

    Standaard


    Heb de eerste 4 eps van seizoen 2 nu gezien en ik vind het toch wel weer sterk hoor. De gastrollen zijn leuk, vooral omdat ze vaak een karikatuur van zichzelf spelen. Zo is Orlando Bloom erg zelfverzekerd over z'n uiterlijk, Daniel Radcliffe (Harry Potter) een oversexte puber en Chris Martin (Coldplay) gebruikt de goede doelen die hij ondersteunt puur als marketingmachine voor z'n band. En ook de plaatsvervangende schaamte is weer in ruime mate aanwezig

    Klinkt goed. Dat doet me uitkijken naar seizoen 2

  19. #19

    Standaard

    Gisteren voor het eerst een aflevering van deze serie gezien !

    Wat een leuke serie zeg, jammer dat ik dit nog niet eerder ontdekt had

    Gisteren was met Vinnie Jones, erg grappig !
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Waar blijft de NL-DVD van het 2de seizoen ???

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Waar blijft de NL-DVD van het 2de seizoen ???
    pfffffffffft, nog steeds niets ....

  23. #23

    Standaard

    Het begint inderdaad wel heel lang te duren.

    Komt er eigenlijk nog een derde seizoen?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Het begint inderdaad wel heel lang te duren.

    Komt er eigenlijk nog een derde seizoen?
    Zoals bij "The Office" blijft het bij 2 seizoenen...

  25. #25

    Standaard

    Er komt wel nog een special dacht ik. Net als bij de office.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •