Bekijk uitslag poll: Moeten de eerdere seizoenen van ''Wie is de Mol?'' op DVD verschijnen?

Stemmers
52. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    10 19,23%
  • Nee

    42 80,77%
De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: Wie is de Mol ?

  1. #1

    Standaard Wie is de Mol ?

    Afgelopen vrijdag is het weer van start gegaan, maar eigenlijk mogen de eerder seizoenen toch ook best op DVD verschijnen, of denken jullie dat dat niet werkt omdat men 'de Mol' al weet? Ik zou het best op DVD willen zien verschijnen, dit spannend spel, wat jullie?

  2. #2

    Standaard

    8) Gelukzakken; bij ons wil Woestijnvis geen vierde reeks maken! Maar om eerlijk te zijn hoeft deze serie niet op DVD te komen, ik denk niet dat er veel mensen 'm zullen kopen...

  3. #3

    Standaard

    Vind de serie op tv al tijdverspilling dus laat die dvd maar.. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Ik heb gisteren geprobeerd te kijken, maar het boeit me gewoon niet. Daarnaast denk ik dat zo'n serie al helemaal niet boeit als je vanaf het begin al weet wie "de mol" is.

  5. #5

    Standaard

    Hier vond ik nu eens niets aan, het waarom van die hype ontgaat me volledig.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb geen zicht op de kwaliteit en de spannendheid van jullie 'De Mol' maar 't is gewoon een kopie van onze Mol. In Vlaanderen haalt de Mol 1.900.000 kijkers (van de 6.000.000) Vlamingen en wint hij steevast prijzen en zo.

    Hoe zit het bij jullie op dat vlak?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cocico
    Ik heb geen zicht op de kwaliteit en de spannendheid van jullie 'De Mol' maar 't is gewoon een kopie van onze Mol. In Vlaanderen haalt de Mol 1.900.000 kijkers (van de 6.000.000) Vlamingen en wint hij steevast prijzen en zo.
    En terecht! Was een schitterend programma en spannend, jammer dat je zo een programma niet kan heruitzenden...


  8. #8

    Standaard

    Ik ben de Mol... Axel.. de Mol 8)

    Vond het wel een aardig programma, maar niet dat ik het op dvd wil hebben.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Heb t nog nooit gezien, dus laat die dvd maar
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Ik vind het een leuk programma om op tv te kijken, maar een dvd ervan hoef ik niet.

  11. #11

    Standaard

    Ik wil niet chauvinistisch doen, en claimen dat Nederland minder is ofzo, maar ik heb enkele keren gekeken naar de Nederlandse "Wie is de mol", en ik moet echt wel eerlijk bekennen dat onze versie véél beter gemaakt is.

    Ik denk dat dat vooral komt door de samenwerking met Bart de Pauw en Tom Lenearts, vooral ook Bart de Pauw die een echte filmmuziekfreak schijnt te zijn en steevast de allerbeste muziek uitkoos voor de serie.
    Daarnaast was het bij ons ook geregisseerd door Erik van Looy die later De Zaak Alzheimer zou regisseren.

    Ik heb de serie op video, vooral serie 2 was bij ons super.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Ik denk dat dat vooral komt door de samenwerking met Bart de Pauw en Tom Lenearts, vooral ook Bart de Pauw die een echte filmmuziekfreak schijnt te zijn en steevast de allerbeste muziek uitkoos voor de serie.
    Daarnaast was het bij ons ook geregisseerd door Erik van Looy die later De Zaak Alzheimer zou regisseren.
    Daar heeft het zeker en vast mee te maken. 3 zeer zware namen 8)


  13. #13

    Standaard

    Zie liever dat de AVRO nu eindelijk eens "Pleidooi" op dvd uitbrengt.

  14. #14

    Standaard

    Je weet de uitkomst, dus zeer zeker niet op DVD uitbrengen.
    Have a nice day !

  15. #15

    Standaard

    Ik vind het een geweldig programma. De aflevering van gisteren vond ik ook weer erg leuk en spannend. Op zich zou ik serie 1 wel eens willen zien (die heb ik namelijk niet gevolgd, serie 2, 3 en 4 wel).

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    ...Bart de Pauw die een echte filmmuziekfreak schijnt te zijn en steevast de allerbeste muziek uitkoos voor de serie.
    Dat was mij ook opgevallen en dat vond ik dan wel erg goed gedaan in de reeks. Ook in andere programma's waar de Pauw aan meewerkte hoorde je regelmatig filmscores. The Rock zat er bijvoorbeeld erg vaak tussen, muziek die ook gebruikt werd voor Expeditie Robinson.

  17. #17

    Standaard

    Als je de eerste aflevering van Het Geslacht De Pauw gezien hebt, dan zie je een beperkt stuk van zijn cd-collectie. Dit omdat het huis natuurlijk niet zijn huiss was, en hij voor de opnames niet alles naar daar heeft verplaatst!

  18. #18

    Standaard

    Als je de Mol al weet, is er niks meer aan. Het gaat erom om te puzzelen of je de Mol raadt. Niet op DVD dus.

  19. #19

    Standaard

    Nee dit is voor mij niet iets wat op dvd hoeft te verschijnen. Ze kunnen beter hun geld en tijd steken in wat goede NL films die nog steeds niet op dvd zijn verschenen!
    Four-Star Trader (236)

  20. #20

    Standaard

    Voor mij hoeft het ook niet, sorry... vind dat programma echt drie keer niks.. maar ja, smaken verschillen!
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  21. #21

    Standaard

    Ik vind het een leuk programma....maar op DVD uitbrengen ? Ik denk geen goed plan.....je weet alles al, je weet wie het is....dus dan is er geen kont meer aan 1 of 2 keer kijken en dan heb je het denk toch wel een keer gehad met zo'n tv programma ?!

  22. #22

    Standaard

    Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit naar de serie gekeken. Het lijkt me overigens wel een interessante en boeiende serie. Zoals ook al eerder aangegeven is, zullen ze eerdere seizoenen waarschijlijk niet snel opnieuw uitzenden. Voor mij zal een DVD versie wellicht interessant zijn. Maar waarschijnlijk zal je de serie niet snel opnieuw bekijken. Echter zijn er natuurlijk meer films die je het beste maar 1 keer kan bekijken die toch blijven boeien. Sixth Sense bijvoorbeeld. Of de bekende Whodunnit? films.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •