Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Robin Of Sherwood [TV-Series 1984-1986]

    De afgelopen maanden heb ik deze geweldige serie weer gevolgd. Vond de serie vroeger al geweldig toen die op BBC en Ned 3 werd uitgezonden. Heb veel afleveringen op video staan. Gewoon leuke avonturen en dan die Clanned muziek erbij, echt geweldig! Ben benieuwd of er meer forumleden bekend zijn met deze serie?

    Four-Star Trader (236)

  2. #2

    Standaard

    Ja, ik heb vroeger (bijna) alle afleveringen op Ned 3 gezien. Is ook te koop op dvd(UK), alleen behoorlijk prijzig. Leuke serie.

  3. #3

    Standaard

    Heel toevallig dacht ik gisteren nog aan deze serie toen ik las dat een van de spelers uit deze serie ook meespeeld in Merlin, uit de fantasy-miniseriebox van Bridge.

    Ik heb deze serie al in geen tijden meer gezien en ik vraag me af of ie niet ontzettend verouderd is als je hem nu weer ziet.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik heb deze serie al in geen tijden meer gezien en ik vraag me af of ie niet ontzettend verouderd is als je hem nu weer ziet.
    Ik vind dat de serie nog erg goed mee kan komen in deze tijd. Soms wordt er wat overgeacteerd vooral in scenes met Robin & Marian samen maar voor de rest wel oké hoor. En die muziek van Clanned is nog altijd super!
    Four-Star Trader (236)

  5. #5

    Standaard

    Hmm, ik kan mij van vroeger nog een serie van Robin Hood herinneren maar ik durf niet te zeggen of dat deze is.

    Kan iemand die deze serie gezien heeft mij een antwoord geven op mijn vraag in de volgende spoiler? (zodat ik weet dat het over dezelfde serie gaat)

    [spoiler:5ee19bb261] In de laatste aflevering wordt hij omsingeld door een een leger en wordt dan gedood door pijlen[/spoiler:5ee19bb261]

  6. #6

    Standaard

    Heb in een toneelstuk gespeeld in een park in Zoetermeer dat gebasseerd is op deze serie!

    En als antwoord op de vraag:

    [spoiler:9bbdc576b9]Volgens mij is het een open einde...dat je hem wel 'gedood' ziet worden, maar dat hij daarna nog even als 'hooded man' verschijnt (waarschijnlijk om de mythe levende te houden :wink: ) [/spoiler:9bbdc576b9]
    I am fire
    I am..........Death

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Ja maar je kan m beter op Play.com kopen, scheelt je 40 euro.

  9. #9

    Standaard

    Wat vinden jullie dan van deze?

    "crossbow"the adventures of william tell.
    was vroeger ook altijd een leuke serie op tv. :wink:

    Link: http://www.geocities.com/elinececile/

    Robin of sherwood is inderdaad ook een erg leuke serie. :wink:

  10. #10

    Standaard

    Ik vind dit echt een geweldige serie...
    helaas te duur op dit moment maar wil hem ooit nog eens aanschaffen!

    Nasir was echt te koel voor woorden


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Kan iemand die deze serie gezien heeft mij een antwoord geven op mijn vraag in de volgende spoiler? (zodat ik weet dat het over dezelfde serie gaat)

    [spoiler:6477cfa94d] In de laatste aflevering wordt hij omsingeld door een een leger en wordt dan gedood door pijlen[/spoiler:6477cfa94d]
    Wat tussen je spoilers staat is [spoiler:6477cfa94d]het einde van seizoen 2 hierna heb je nog een seizoen 3 met een nieuwe Robin Hood gespeelt door Jason Connery. De eerste 2 seizoenen werd gespeelt door Michael Praed. Die ook op bovenstaande foto staat.[/spoiler:6477cfa94d]
    Four-Star Trader (236)

  12. #12

    Standaard

    Topicstarter, je zegt dat je de serie weer gevolgd hebt? waar werd die uitgezonden dan?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen
    Topicstarter, je zegt dat je de serie weer gevolgd hebt? waar werd die uitgezonden dan?
    Werd niet uitgezonden. Oude video's gekeken... :wink:
    Four-Star Trader (236)

  14. #14

    Standaard

    Ik deed de geluidstechniek bij dat toneelstuk waar Milan het over had. Inderdaad geweldige serie. Jammer dat er in NL zo weinig BBC dvdees met NL sub uitgebracht worden. Zijn meestal wel de moeite waard.

  15. #15

    Standaard

    'duur' is helaas het goede woord voor deze serie Heb een keer 1 disc besteld van seizoen 2 met een paar afleveringen erop omdat het niet kon laten (had niks meer op video...) maar de hele serie wordt echt te duur... Weinig aanbod ook.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #16

    Standaard



    Mooie box die ik erg graag zou willen hebben maar inderdaad erg prijzig: € 132,99
    Four-Star Trader (236)

  17. #17

    Standaard

    Serie ook op Ned3 gevolgd wat jaartjes terug, helaas blijven de DVD's zo duur.

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Net op Ebay gekocht voor 49 pond. Moest hem gewoon hebben!
    Wow! Op Ebay staat de box inderdaad bij 'nu kopen' voor 49 pond incl. verzenden. Dat wordt wel heel verleidelijk! € 70,- is toch wel echt het goedkoopst waarvoor ik deze box heb gezien. Helaas deze maand geen budget meer.

    Laat maar even weten als je de box hebt ontvangen of die bevalt! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Net op Ebay gekocht voor 49 pond. Moest hem gewoon hebben!
    Wow! Op Ebay staat de box inderdaad bij 'nu kopen' voor 49 pond incl. verzenden. Dat wordt wel heel verleidelijk! € 70,- is toch wel echt het goedkoopst waarvoor ik deze box heb gezien. Helaas deze maand geen budget meer.

    Laat maar even weten als je de box hebt ontvangen of die bevalt! :wink:
    Zal ik zeker doen

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians


    Mooie box die ik erg graag zou willen hebben maar inderdaad erg prijzig: € 132,99
    blahdvd.com
    Robin Of Sherwood Complete Series 1
    Robin Of Sherwood Complete Series 2
    Robin Of Sherwood Series 3 Part 1
    Robin Of Sherwood Series 3 Part 2

    £8.49 per deel (verzenden gratis); totale serie komt dan op £33,96 (ca. €51)

    Robin Of Sherwood - Complete (Box Set) (Nine Discs) sendit.com £31.99 (ca. €47,75), maar volgens mij zijn de verzendkosten hier behoorlijk hoog.

  22. #22

    Standaard

    Dan kun je hem denk ik beter bestellen op www.amazon.co.uk daar staat ie voor zo´n £ 28,97 omgerekend met verzendkosten ben je nog geen € 50,00 kwijt.

    Kijk dat is toch een stuk aantrekkelijker.
    Braden is natuurlijk ook een mooie optie maar nog steeds geen subtitels voor deze serie helaas.

  23. #23

    Standaard

    Kwam laatst deze site tegen http://napisy.qwe.pl/?pl=r.
    Hier kun je ondertitels downloaden voor Robin of Sherwood Seizoen 1, 2 en 3 en de Making of..

    MAAR... de subs zijn pools

    Misschien is het mogelijk deze vertaald te krijgen (door een poolse Nederlander of nederlandse Pool ) en te DVD-authoren in de DVD's?(of gewoon met gedownloade AVI's)

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    ik las pas geleden in de Avro bode dat de BBC bezig is met een nieuwe serie over Robin Hood, vanwege het succes van de serie en de schijnbaar nog steeds aanwezige massa fans van over de hele wereld! Ben benieuwd 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •