Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 94 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Desperate Housewives dvd

    Lots of news has been flying around - both on and off the Internet - about the September 20th release of Desperate Housewives - The Complete 1st Season on DVD. By now we know that this will be a 6-DVD set that list-prices for $59.99 in the USA (though you can pre-order it now from Amazon for just $41.99) and in Canada the SRP is CAN$87.99 (but Amazon.ca pre-sells it for CAN$50.60).

    Today Buena Vista also released a look at the packaging for this set, and the question that jumps to mind immediately is "Where are these womens' dresses?" It's a different look for DVD cover art, which strangely reminds me of the "paper doll" cut-out dresses that young girls would play with. I wonder if this was the intent of the art designer and the studio? If not, I can't help but wonder where they were going with this. Well, I'd buy this in a plain brown wrapper, frankly, and we suspect most of you will, too!
    The double-Golden Globe-winning show will come to DVD with a wealth of extras. The studio hasn't given us a final list of them yet, but the rumors include mention of these possibilities, but not everything may even be listed here:

    * Alternate ending to the first season finale
    * Extended, unrated episodes
    * Cast commentaries
    * Creator Marc Cherry's favorite episodes with audio commentary
    * A making-of documentary about the phenomenon of the show
    * A Wisteria Lane "fashion show"


    Nu nog op R2 anders haal ik de r1 versie

  2. #2

    Standaard

    de r2 versie komt in december, dus misschien even wachten

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tuin86
    de r2 versie komt in december, dus misschien even wachten
    Inderdaad. De 1ste op precies te zijn.

    Ik ga 'em zeker halen. Geweldige serie.
    Superman Returns

  4. #4

    Standaard

    o de gratis dvd die bij de veronica gids zit(daarop staat ook een extra aflevering van desparate housewives). Ik zou hem er niet voor halen, het is gewoon een samenvatting van wat er tot nu toe op tv is geweest. Een beetje jammer

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    MINE
    Superman Returns

  7. #7

    Standaard

    bij bol.comkan je hem pre-orderen voor maar €49.99

  8. #8

    Standaard

    De mijne ligt al te wachten bij kiala. Vorige week door dvdzone2.com opgestuurd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Er ligt hier al een week een viewing te wachten totdat één van onze medewerkers hem komt oppikken, maar het is er nog niet van gekomen. Het gegeven zegt me overigens weinig. Ik denk dat het eerder iets voor een vrouwelijk publiek is. Of zie ik dat verkeerd?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik denk dat het eerder iets voor een vrouwelijk publiek is. Of zie ik dat verkeerd?
    Dit vraag ik me ook af.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Dit vraag ik me ook af.
    Ik denk dat ik mijn geld beter aan Lost ga geven als blinde aanschaf. Heb de reeks niet gezien (begin gemist), en heb vanwege de vele positieve recensies geprobeerd om zo weinig mogelijk over de inhoud te lezen op voorhand.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Dit vraag ik me ook af.
    Ik denk dat ik mijn geld beter aan Lost ga geven als blinde aanschaf. Heb de reeks niet gezien (begin gemist), en heb vanwege de vele positieve recensies geprobeerd om zo weinig mogelijk over de inhoud te lezen op voorhand.
    ik als man zeg gewoon dat het ook voor mannen is hoor. lekkere zwarte humor. zit erg goed in elkaar.

    ik moet wel zeggen dat ik zowel lost als desperate housewives niet zal kopen. zijn beide goede series maar niet net even DAT extra. Lost ben ik nu bij afl 9 van seizoen 2 met kijken. erg spannend maar hoe lang zullen ze het nog doordraven. op een gegeven moment zullen ze wel gevonden moeten worden. of moeten we 10 seizoenen afwachten?

    Desperate housewives is nu erg goed, maar of het zo blijft? seizoen 2 is ook erg sterk. alleen zal ik het niet (indien het zolang doorgaat) 10 seizoenen volhouden.

    maar dit is mijn mening... :wink:
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    ik als man zeg gewoon dat het ook voor mannen is hoor. lekkere zwarte humor. zit erg goed in elkaar.
    Ik sluit hier bij aan. Ik vind het een heel goeie serie die alles bevat wat een goeie serie moet hebben. Maar inderdaad, ik krijg soms heel rare blikken van mijn collega-studentes als ik vertel dat ik de serie volg en goed vind!

    Heeft iemand wat meer gedetailleerde foto's van de box?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Dit vraag ik me ook af.
    Ik denk dat ik mijn geld beter aan Lost ga geven als blinde aanschaf. Heb de reeks niet gezien (begin gemist), en heb vanwege de vele positieve recensies geprobeerd om zo weinig mogelijk over de inhoud te lezen op voorhand.
    Lost kan je zo blind kopen, geweldige serie. Denk dat ik deze ook maar een kans geef, heb er nog helemaal niets van gezien maar ga het toch proberen.

  15. #15

    Standaard

    Heb nu 16 afleveringen erop zitten van Desperate Housewives en verveelt geen moment; maar vind het wel een vrouwenreeks (misschien kan ik dan mijn vrouwelijke trekjes eens bovenhalen? )

  16. #16

    Standaard

    Ik weet niet wat er zo speciaal vrouwelijk aan die serie is hoor. De vrouwen staan centraal ja, maar het is toch de interactie met hun mannen die dit tot een goede serie maakt.

    Ik vind Desperate Housewives een soort van American Beauty - The Series en kijk er als man met veel plezier naar (je moet zelfs moeite doen om een seksistische opmerking over mannen te vinden in de serie, en dan maken ze er meestal ook meteen eentje over vrouwen).

    Ik kijk in ieder geval al uit naar de box van het tweede seizoen, fijn dat ze bij één onmiddellijk verder gingen met het tweede seizoen in plaats van weer een pauze van vele maanden in te lassen, we zitten maar een aflevering of 5 achter op de uitzendingen in Amerika.

  17. #17

    Standaard

    edit
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Ik weet niet wat er zo speciaal vrouwelijk aan die serie is hoor. De vrouwen staan centraal ja, maar het is toch de interactie met hun mannen die dit tot een goede serie maakt.

    Ik vind Desperate Housewives een soort van American Beauty - The Series en kijk er als man met veel plezier naar (je moet zelfs moeite doen om een seksistische opmerking over mannen te vinden in de serie, en dan maken ze er meestal ook meteen eentje over vrouwen).

    Ik kijk in ieder geval al uit naar de box van het tweede seizoen, fijn dat ze bij één onmiddellijk verder gingen met het tweede seizoen in plaats van weer een pauze van vele maanden in te lassen, we zitten maar een aflevering of 5 achter op de uitzendingen in Amerika.
    Omdat elk mannelijk cliché aan bod komt in de reeks, en dat ik dan mijn vrouw met een reuzensmile zie kijken
    Maar de vrouwen krijgen er ook van langs, dat is waar
    Ik koop box 2 ook in elk geval!

  19. #19

    Standaard

    Ik volg de reeks op één, maar heb ook een tweetal weken geleden de box gekocht.
    Is absoluut geen pure vrouwenserie zoals Sex And The City.
    En inderdaad, de vrouwen krijgen er ook van langs.

    Heel goeie humor en vaak sarcastisch.

  20. #20

    Standaard

    Totaal niet een alleen-vrouwen serie!
    Ik kijk er met zoveel plezier naar als mijn vriendin, al ben ik in eerste instantie niet uit mezelf gaan kijken. ik had namelijk hetzelfde vooroordeel als veel mensen hier.
    Mijn mening is toen echter compleet omgedraaid; het is een geweldige serie, met ontzettend veel sarcasme. een wereld waarin alles er goed uitziet, maar onder die oppervlakte broeit het. en dat is zo ontzettend interessant. ook de acteurs spelen goed, wat het geheel ten goede komt.
    we hebben de serie meteen aangeschaft en in een recordtijd uitgekeken. ik kan niet wachten op seizoen 2.
    weet iemand wanneer die uitkomt in nederland?
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  21. #21

    Standaard

    Ik zag zojuist op de reclame van net 5 dat ze vanaf as dinsdag (7mrt) weer gaan begnnen met nieuwe afleveringen !!! JEeeej !
    dab dab

  22. #22

    Standaard

    Buena Vista Home Entertainment has announced the second season of Desperate Housewives which stars Teri Hatcher, Felicity Huffman, Marcia Cross and Eva Longoria. The six-disc set will include all 24 episodes - presented in 1.78:1 anamorphic widescreen, along with English Dolby Digital 5.1 tracks. Extras will include audio commentaries, deleted scenes, a complete unaired storyline that was shot for broadcast but was never aired, an Anatomy of a Show: Director's Diary feature, an Iconic Housewives featurette, an interview with creator/executive producer Mark Cherry, and much more.



    bron: DVDactive

  23. #23

    Standaard

    ik weet dat veel mensen zich ergeren aan het "the juicy edition" opschrift, maar vind het wel iets aanlokkelijks hebben

    zéér mooi cover, wel staan alfre woodard (ofzo) er niet op.
    zo jammer dat de meiden niet overeenkomen en samen gefotografeerd willen worden.

    past misschien wel niet zo goed bij seizoen 1, maar hij is mooier, die appels zijn zò desperate housewives

    er staat wel 2 keer "season 2" op

  24. #24

    Standaard

    mooie verpakking, ik hoop dat die grotendeels behouden blijft voor de benelux-editie. ben wel benieuwd welke richting het verhaal gaat uitgaan in de 2e helft van dit 2e seizoen (één begint er pas in september mee, dus kan nog wel een tijdje duren eer die benelux-box er is).

  25. #25

    Standaard

    maar das gelijk de lost box in US mooie digipak en wa krijgen wij dezelfde cover maar dan in zo'n doos die 2 keer goter is met 6 slimline covers

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •