De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: CSI: NEW YORK

  1. #1

    Standaard CSI: NEW YORK

    Ik ben helemaal verslaafd aan de nieuwe serie bij Yorin CSI:NEW YORK en kan ook niet wachten totdat de DVD in de winkels ligt.
    Wie weet hoe de titelsong eigenlijk heet?

  2. #2

    Standaard

    The Who/Baba O' Reilly - Teenage Wasteland :wink:

  3. #3

    Standaard

    New York is de slechtste van het stel. Sinise is zo niet op z'n plek, wat ook duidelijk te merken is aan z'n houterige optreden. En ik ben nog wel een fan van 'm! Ook is het weer een 13 in een dozijn groepje personages. Ik hekel mij vooral aan die Melina Kanakaredes. Brrr...

    Gelukkig proberen ze elke week de moord van de vorige week te overtroeven kwa originaliteit, dus dat is wel weer het kijken waard. Het is dan ook meteen de enige reden.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  4. #4

    Standaard

    Ik vind het een heerlijke serie. Ik vind Sinise juist erg goed op zijn plaats, net als de rest van de castleden. Ben benieuwd naar de komende afleveringen.
    Volg nu trouw CSI:New York en ben val nu midden in CSI:Miami. Binnenkort alle boxen maar eens aanschaffen. Zal wel weer veel geld gaan kosten .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5

    Standaard

    Ik vind dit juist veruit de beste CSI. Ik heb geprobeerd de anderen te kijken maar op de een of andere manier konden ze me gewoon niet boeien, vooral door de hoofdrolspelers. In CSI: NY echter speelt een echte acteur de hoofdrol: Gary Sinise. Dat in combinatie met de setting in New York (wat toch DE ideale plek blijft voor zo'n serie) maakt dit voor mij een topserie.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  6. #6

    Standaard

    Zelf ben ik in mindere mate fan van van CSI: Miami en CSI: New York, ik ben veel meer fan van de orginele serie.
    Ik vind het een beetje uitmelkerij van het concept van CSI, maar dat is Bruckheimer wel toe te vertrouwen......

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Dat in combinatie met de setting in New York (wat toch DE ideale plek blijft voor zo'n serie) maakt dit voor mij een topserie.
    Wist je dat alle CSI afleveringen grotendeels in LA worden opgenomen. Om de zoveel tijd vliegen ze dan naar respectievelijk Las Vegas, Miami en New York om wat plaatjes te schieten. Erg knap dat ze iedere serie toch hun eigen sfeer hebben weten te geven.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Dat in combinatie met de setting in New York (wat toch DE ideale plek blijft voor zo'n serie) maakt dit voor mij een topserie.
    Wist je dat alle CSI afleveringen grotendeels in LA worden opgenomen. Om de zoveel tijd vliegen ze dan naar respectievelijk Las Vegas, Miami en New York om wat plaatjes te schieten. Erg knap dat ze iedere serie toch hun eigen sfeer hebben weten te geven.
    Het was mij idd wel bekend dat het in LA opgenomen wordt en vooral de kleurstelling/kleurfilters dragen enorm bij aan de unieke sfeer van elke serie.

  9. #9

    Standaard

    Mijns inziens, ik heb dan alle csi- en -miami en de tot nu toe uitgezonden NY bekeken, en zeker dat de oginele het leukste door mij wordt bevonden, Miami is lekker snel maar minder in de personage verdieping. NY is een stuk macaberder en grauwer, maar dat mag de pret niet drukken.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #10

    Standaard

    Ik vindt CSI NY best goed, maar het heeft nog niet het niveau van Miami en CSI maar dat komt vast wel goed. Toch blijft voor mij miami de beste. Caine rules!!!!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #11

    Standaard

    Grissom roelsssssss in de CSI reeks

    Maar NY heb ik wel op dvd heb alleen de 1ste afl. gezien.
    Het is ff wennen.

    Net zoals met Miami later wordt de serie wel beter
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Grissom roelsssssss in de CSI reeks

    Maar NY heb ik wel op dvd heb alleen de 1ste afl. gezien.
    Het is ff wennen.

    Net zoals met Miami later wordt de serie wel beter
    Heb je NY al op dvd?? ik wist niet eens dat ie al uit was??
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Grissom roelsssssss in de CSI reeks

    Maar NY heb ik wel op dvd heb alleen de 1ste afl. gezien.
    Het is ff wennen.

    Net zoals met Miami later wordt de serie wel beter
    Zekers te weten, Miami wordt steeds beter door, wel raar dat er na de aflevering van de dood van Speedle de volgende aflevering geen woord over hem gezegd wordt. Zal Yorin weer zitten te klooien met de juiste volgorde van de afleveringen, zoals ze al eerder deden?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Grissom roelsssssss in de CSI reeks

    Maar NY heb ik wel op dvd heb alleen de 1ste afl. gezien.
    Het is ff wennen.

    Net zoals met Miami later wordt de serie wel beter
    Zekers te weten, Miami wordt steeds beter door, wel raar dat er na de aflevering van de dood van Speedle de volgende aflevering geen woord over hem gezegd wordt. Zal Yorin weer zitten te klooien met de juiste volgorde van de afleveringen, zoals ze al eerder deden?
    Yorin gooit alles overhoop klopt geen hol van
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  15. #15

    Standaard

    Ik heb 1 Miami gezien en een stuk of 3-4 NY en van de originele een stuk of 10, die vind ik toch wel de leukste ... maar ik kan bevooroordeeld zijn natuurlijk doordat ik 'm als eerste en langste gezien heb!

    BTW De "gewone" is eigenlijk CSI: Las Vegas ... praat ook wat makkelijker

  16. #16

    Standaard

    Schitterende aflevering gisteren weer op Yorin, CSI Miami!
    :P
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Grissom roelsssssss in de CSI reeks

    Maar NY heb ik wel op dvd heb alleen de 1ste afl. gezien.
    Het is ff wennen.

    Net zoals met Miami later wordt de serie wel beter
    Zekers te weten, Miami wordt steeds beter door, wel raar dat er na de aflevering van de dood van Speedle de volgende aflevering geen woord over hem gezegd wordt.
    Yorin gooit alles overhoop klopt geen hol van
    Speedle is dood!!! Sinds wanneer. Heb denk ik nu al 6 afl. niet meer gezien

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •