Bekijk uitslag poll: Wat is je favoriete personage?

Stemmers
106. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Jack Bauer

    35 33,02%
  • David Palmer

    7 6,60%
  • Nina Myers

    9 8,49%
  • Kimberly Bauer

    23 21,70%
  • Sherry Palmer

    3 2,83%
  • Tony Almeida

    15 14,15%
  • George Mason

    3 2,83%
  • Michelle Dessler

    5 4,72%
  • Kate Warner

    4 3,77%
  • Chase Edmunds

    0 0%
  • James Heller

    0 0%
  • Erin Driscoll

    0 0%
  • Audrey Heller Raines

    0 0%
  • Chloe O'Brian

    2 1,89%
  • Mike Novick

    0 0%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is je favoriete personage van 24?

    Wat is je favoriete personage van 24? En wie vind je het minst leuk?

    Ik ga voor Tony Almeida, moeilijke keuze vind er zoveel geweldig.
    Sherry Palmer haat ik het meest, vooral in seizoen 3 begon ze me behoorlijk te irriteren.

  2. #2

    Standaard

    Favoriete personage: Kim Bauer natuurlijk. Met eervolle vermeldingen voor David Palmer en James Heller. Meest irritant: Chloe O'Brian.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Jack natuurlijk.

  4. #4

    Standaard

    **Veegt kwijl af** Kimmie in S1 (S234 moek nog zien)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Standaard

    Jack natuurlijk.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Pfff. Moeilijk. Er zijn veel toffe personages geweest. Heb alleen de eerste drie seizoenen gezien. Dus weet niet hoe de personages uit Seizoen 4 zijn. Erg moeilijk om hiertussen te kiezen. Ik wil ze het liefste allemaal aan vinken. Maar ik ga uiteindelijk toch voor

    Maar mijn huidige top 5:
    5) Kimberly Bauer
    4) Chase Edmunds
    3) Jack Bauer
    2) Tony Almeida

    1) Michelle Dessler. Geweldig personage die vooral het laatste seizoen ijzersterk was en samen met de stoere Tony een geweldig koppel vormt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #7

    Standaard

    Kimberly Bauer natuurlijk 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  8. #8

    Standaard

    Hoewel Kim Bauer een lekker wijf is, kies ik toch voor Jack Bauer, want hij is immers een God . Maar ff serieus 24 zou lang niet zo interessant zijn als Kiefer Sutherland er niet inzat, ik kan me gewoon niemand anders indenken die die rol zo goed had kunnen vervullen, die gast kan echt acteren. Meest irritante personages zijn uiteraard Sherry Palmer (maar das ook de bedoeling dus eigenlijk telt ze niet) en Tony Almeida vind ik een ongelooflijke eikel, zit me vooral op te winden als ie op elke vraag antwoord: YEAH (mensen die 24 altijd kijken zullen me wel snappen)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Maar ff serieus 24 zou lang niet zo interessant zijn als Kiefer Sutherland er niet inzat, ik kan me gewoon niemand anders indenken die die rol zo goed had kunnen vervullen, die gast kan echt acteren.
    Hier moet ik je zeker gelijk in geven. Jack IS 24.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Jack is top want Jack is 24. Kim is vooral easy on the eyes en lekker, niet dat daar iets mis mee is.
    Het meest irri vind ik ook Sherry Palmer. Las net dat ze ook in S3 zit!!!! Laat het niet waar zijn, heb deze nog niet gezien, maar dat wordt weer irriteren.
    Wel goed gespeeld van dat mens, in Star Trek DS9 is ze heel anders.

  11. #11

    Standaard

    is er wel enige twijfel? dacht het niet...Jack Bauer is in 1 woord: GOD!

    Kim Bauer is wel een lekker wijf, maar one-man-army Jack staat toch wel een paar treden hoger op de coolheidsladder!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Jack Bauer, zonder twijfel 8)

  13. #13

    Standaard

    Jack is cool, maar Chase, Tony en vooral Nina zijn dat ook 8)


  14. #14

    Standaard

    Jack natuurlijk, maar Tony,Chase en Curtis(!!!!!!!) zijn alle 3 ook geweldig op de 2e plek


  15. #15

    Standaard

    hahaha ik ben de enige die sherry palmer zei
    zij is zo lekker medogenloos en zo hard gewoon. Zij zal over lijken gaan, wat ze ook doet, om haar doel te bereiken. geweldig !

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Vind Kim eigenlijk alleen maar gruwelijk irritant [spoiler:3ee7ae5521]eerste 2 seizoenen is het een oliedom blondje die alleen maar in de problemen zit en in S3 is ze opeens computerexpert ofzo????[/spoiler:3ee7ae5521]. Blij dat ze in S4 niet meer mee doet. Tis verder een mooie meid hoor, maar het karakter vind ik vreselijk.

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Absoluut Jack Bauer!!! Ik hoop echt dat Kiefer de serie straks niet gaat verlaten want ik denk dat de serie dan een heel stuk minder gaat worden.

    De meest irritante is natuurlijk Sherry Palmer.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Absoluut Jack Bauer!!! Ik hoop echt dat Kiefer de serie straks niet gaat verlaten want ik denk dat de serie dan een heel stuk minder gaat worden.

    De meest irritante is natuurlijk Sherry Palmer.
    Als hij er na 6 seizoenen mee op houd, moeten ze gewoon helemaal stoppen, wie kan hem nou op volgen

  20. #20

    Standaard

    Jack Bauer = Da Man.

    Hij deelt echter zijn plaats met George Mason.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  21. #21

    Standaard

    Ik vind het jammer dat Kate Warner niet meer echt in het verhaal voorkomt. Wat mij betreft wel een van mijn favo personages (en Jack en Kim Bauer natuurlijk).
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  22. #22

    Standaard

    ik ga toch voor Jack, zonder jack is 24 geen 24 :P

  23. #23

    Standaard

    Voor mij is het ook zeker Jack Bauer! Al vind ik Tony Almeida ook wel oké...
    Four-Star Trader (236)

  24. #24

    Standaard

    Nina Meyers. De "always returning" en bloedlinke nemesis van Bauer.

    Eigenlijk zowat de enige die hem aan zou kunnen waarschijnlijk wegens de inside information (no pun intended) die ze heeft over Jack en haar capaciteiten. Goeie actrice die de rol een gelaagde intensiteit meegeeft.
    It's hard to be a Saint in the City

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    Nina Meyers. De "always returning" en bloedlinke nemesis van Bauer.

    Eigenlijk zowat de enige die hem aan zou kunnen waarschijnlijk wegens de inside information (no pun intended) die ze heeft over Jack en haar capaciteiten. Goeie actrice die de rol een gelaagde intensiteit meegeeft.
    is toevallig ook de vrouw van "George Mason"

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •