Bekijk uitslag poll: Heb je in je collectie dvd's die je, vanwege de verzamelwaarde, in het originele seal bewaard?

Stemmers
228. Je mag niet stemmen in deze poll
  • JA: ik ben een ECHTE verzamelaar en ik wil niet dat mijn kostbare schatjes met de vieze buitenlucht in aanraking komen.

    7 3,07%
  • NEE: 'in seal' verzamelen is voor Barbie-pop-verzamelaars. Ik wil de film kunnen bekijken!

    221 96,93%
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 83 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verzamel je dvd's in seal?

    Ik heb er eentje: de OOP Criterion van Dead Ringers, die extra verzamelwaarde schijnt te hebben als ie in het originele seal zit.

    Anyway, binnenkort gaat dat seal wel sneuvelen want ik wil de film gewoon zien. Ik verzamel toch voor mezelf en niet om te verkopen dus eigenlijk is het misschien wel een beetje onzinnig dat ik dat ding al enkele maanden ongeopend in mijn bezit heb.

  2. #2

    Standaard

    Ik haal ze meteen uit de seal, al heb ik er wel een spijt van gehad ivm doorverkopen.

  3. #3

    Standaard

    ja idd als ie in de seal kijkt t nogal moeilijk he . ik zorg wel goed voor m`n dvd`s maar laat ze niet in de seal zitten. als ik iets heb gekocht in de winkel of heb binnen gekregen haal ik ze meestal gelijk uit de seal om te bekijken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4

    Standaard

    Gelijk uit de seal. Wil de dvd direct bekijken, en vooral een digipack wil ik gelijk openklappen :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #5

    Standaard

    Lijkt me nogal flauwekul om een dvd in seal te laten zitten als je hem niet wil doorverkopen


  6. #6

    Standaard

    Ik haal ook altijd meteen de seal van de dvd af. Lijkt mij ook vrij logisch. 8)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Ik haal ook altijd meteen de seal van de dvd af. Lijkt mij ook vrij logisch. 8)
    Niet als je een 'die-hard' collector of handelaar bent.

    Btw: met 'die-hard' heb ik het natuurlijk niet over de gelijknamige film.

  8. #8

    Standaard

    Hoewel ik mensen ken die bij dure animeboxsets 2 versies kopen 1 om uit de seal te halen en andere in seal houden.

  9. #9

    Standaard

    Ik haal een dvd altijd gelijk uit zn seal zodra ik thuis ben om de dvd een plaatsje te geven bij de andere dvd's in de kast.
    Four-Star Trader (236)

  10. #10

    Standaard

    Ik verzamel ze niet in seal maar heb er nog wel een aantal in seal zitten, haal ze er pas vanaf als ik de film ga kijken.
    Ik heb bijv. nog steeds Dances with Wolves 3 disc versie en Indiana Jones Trilogy in seal zitten, heb ze nog steeds niet gekeken en had ze al vrij vlot toen ze uitkwamen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Ik haal ook altijd meteen de seal van de dvd af. Lijkt mij ook vrij logisch. 8)
    Niet als je een 'die-hard' collector of handelaar bent.
    Oke, als je een echte 'Die-hard collector' bent en je wilt dat je zeer speciale dvd'tjes in absoluut perfecte staat blijven, dan kan ik wel begrijpen dat je ze in de seal laat zitten.

    Maar ik vind het zelf toch het belangrijkst om de dvd te kunnen bekijken en daarom leek het mij ook vrij logisch. :wink:

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Ik verzamel ze niet in seal maar heb er nog wel een aantal in seal zitten, haal ze er pas vanaf als ik de film ga kijken.
    Ik heb bijv. nog steeds Dances with wolves 3 disc versie in seal zitten, heb hem nog steeds niet gekeken en had hem al vrij vlot toen hij uit kwam.
    Ik voeg mij bij Sander. Ik ga niet persé voor films in seal, maar mocht er een zeehond omheen zitten, dan laat ik 'm zitten totdat ik 'm kijk. In het geval dat ik 'm tussentijds verkoop, heeft de koper dus geluk
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  13. #13

    Standaard

    Hoppa, meteen uit de seal hier. En kijken die hap.

  14. #14

    Standaard

    Je wilt de dvd gewoon zien, dus rits ik het seal er altijd als eerste af. (gelijk met de prijsjes, stikkertjes e.d.)

    Ik koop dvd's voornamelijk om ze ook te kunnen zien :wink:

  15. #15

    Standaard

    Waarom zou je dvds in seal houden, die dinge zijn gemaakt om bekeken te worden, vind ik echt zon ontzettende onzin...maar das mijn mening.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  16. #16

    Standaard

    de limited editions, genummerde dvd's en giftsets blijven bij mij altijd in de seal (en nee, niet om te verkopen :wink: )
    ik vind het zonde om ze te openen en ik verzamel ze dus geseald
    wil ik die film dan kijken dan neem ik de normale R2nl versie wel uit de kast :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  17. #17

    Standaard

    Ik haal ze ook uit de seal. Ik koop DVD's om ze te gaan bekijken.

  18. #18
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Verzamel je dvd's in seal?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik heb er eentje: de OOP Criterion van Dead Ringers, die extra verzamelwaarde schijnt te hebben als ie in het originele seal zit.
    Dat kan inderdaad het geval zijn bij bepaalde uitgaves.
    Zelf hecht ik er niet zoveel waarde aan en gaat ie direct uit de seal om de film te bekijken.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    de limited editions, genummerde dvd's en giftsets blijven bij mij altijd in de seal (en nee, niet om te verkopen :wink: )
    Halve gare...

    Die attaché case die je nog moet binnenkrijgen komt lekker niet gesealed


  20. #20

    Standaard

    Wat ik in seal heb, laat ik zitten, tot ik hem kijk.. Waarom zou je het er eerder uithalen vind ik dan..
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    de limited editions, genummerde dvd's en giftsets blijven bij mij altijd in de seal (en nee, niet om te verkopen :wink: )
    Halve gare...

    Die attaché case die je nog moet binnenkrijgen komt lekker niet gesealed

    ik heb em vandaag binnen gekregen en de inhoud is wel geseald, maar hij was toch niet voor mij, ik had em nl al

    de jouwe zal dus ook wel zo komen
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  22. #22

    Standaard

    Ikzelf haal de seal er pas af als ik ga kijken.
    Ik hecht er geen extra waarde aan als ik een dvd van iemand op dit forum koop die niet in de seal zit als hij bv bij John of mokka vandaan komt. Ik weet van die mensen dat ze net zoals ik zelf met mijn dvd's omga en datze dus in top staat zijn.

    Moet wel zeggen dat de inhoud van mijn James Bond koffer nog altijd geseald is en dat dat waarschijnlijk altijd zo blijft. Niet om tegen een meer prijs door te verkopen, maar omdat ik deze graag in uiterste top staat wil houden en dat ik de nl dvd's heb, thans mijn vader heeft ze staan.

    Ik moet toegeven dat ik soms wel eens een boxje extra aanschaf om die tegen een kleine meerprijs hier te verkopen. maar dat gebeurd echt zelden. Dat houdt onze hobby dan wel een beetje betaalbaar. en je maakt er andere mensen gelukkig mee die bv geen cc hebben of wel een cc, maar die mis hebben gegrepen omdat een set snel OOP is.

    Ik heb in iedergeval niet de intentie om dvd's aan te kopen en te wachten tot deze OOP is en dan te verkopen.

    This is just me....
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka

    ik heb em vandaag binnen gekregen en de inhoud is wel geseald, maar hij was toch niet voor mij, ik had em nl al

    de jouwe zal dus ook wel zo komen
    Als ik hem morgen niet krijg dan word ik toch wel een btje nerveus hoor, kreeg je hem via Select Vracht?

  24. #24

    Standaard

    Ook ik haal ze gelijk uit de seal, al is het alleen maar om ff te kijken of de verpakking en de dvd's goed zijn, niet bij een 2-disc uitgave 2 dezelfde disc's zitten ofzo.

  25. #25

    Standaard

    Haal ze altijd uit de seal. Eerst even controleren of er wel schijfjes inzitten en of er geen krassen, putten of andere nare dingen op zitten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •