De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1
    jamesboink
    Guest

    Standaard CSI dvd doen het steeds niet

    Hallo allemaal,

    Ik heb nu de box van CSI deel 1&2 van seizoen 2, maar alle dvd's van deel 1 doen het niet op 3 dvd spelers.
    Ik heb ze nu al 3 keer omgeruild maar steeds weer geen geluk. Deel 2 en alles van seizoen 3 en seizoen 1 doen het wel.

    Iemand enig idee hoe dit kan?

    Thnx

  2. #2

    Standaard

    Dit gezeur heb ik met CSI ook. Je kunt het wel zien aan de B-kwaliteit van de schijven. Er zit een soort stoflaag op. Ik heb de laatste met veel dreft afgewassen zodat ze iig schoon zijn. Maar dan zie je als je goed kijkt toch veel fouten in de dvd's zitten.

    Werkt dit niet, dan toch maar weer omruilen.

    Indies.... Tja
    http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=AXIE

    When there's no more room in Hell the dead will walk the earth

  3. #3

    Standaard

    ik had hetzelfde probleem met de dics uit se 1 en 2. Gekocht bij MM, heb ze dan maar terug gedaan en de UK versies (Momentum) gekocht.

    Als je engels ok is zou ik die kopen, de NL versies hebben allemaal forced NED subs, ergelijk in mijn mening.

  4. #4

    Standaard

    dan is mijn twijfel of ik deze serie zou gaan aanschaffen nu definitief omgezet in een "NEE" ...

    Sorry, ik betaal niet voor rotzooi ...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door axie
    Indies.... Tja
    Zegt genoeg inderdaad, wat een shit bedrijf

  6. #6

    Standaard

    Op mijn DVD Speler doen ze het allemaal.
    Ik heb 1x gehad dat er een het niet deed op een Pioneer, 1 van de 3 DVD's. Ik heb een nieuwe gehaald en ze deden het.

    Maar is dit dan ook voor Grijpstra en de Gier, die komen ook van Indies.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb het zelfde probleem met name bij seizoen 2 afl. 2.13-2.23 gelukkig heb ik bij de boxen van CSI MIAMI er geen last van
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  8. #8

    Standaard

    CSI 1.1 disc 3

    De aflevering sex, lies & larvae loopt bij mij vast wanneer [spoiler:d1344f747c]Warrick en Catherine op bezoek zijn bij een man waarvan zijn schilderij gestolen is[/spoiler:d1344f747c]

    Komt dat vaker bij deze aflevering voor of verschilt dat per geperste disc?
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  9. #9

    Standaard

    goed dat ik dit weet, ga ik zeker alle cd's onmiddellijk testen als ik deze serie eens koop, niet dat na een maand ofzo blijkt dat de laatste disc niet werkt en ik ze niet meer kan omruilen.

    ik heb voorlopig precies veel geluk gehad als ik de vele topics over niet-werkende dvd's hier lees, dit is bij mij nog nooit voorgevallen.

  10. #10

    Standaard

    Aah soms doen mijn CSI dvds het ook niet.. dan loopt het helemal vast, of gaat het beeld zo super langzaam, terwijl het geluid wel normaal loopt ofzo..

    Had eens een cheape merkloze dvd speler dus dacht dat het daaraan lag.. toen een Akai gekocht, ging meestal goed, en toen deed ie weer vaag... en op mn pc soms ook helemaal vastlopen.. wel irritant..

    Dacht dat het aan mijn apparatuur lag... maar nee dus.
    dab dab

  11. #11

    Standaard

    Ik heb dit ook diverse malen meegemaakt, voornamelijk bij csi las vegas, de onderkant van de disk ziet er dan vaak 'gevlekt' uit, dus niet egaal van kleur.
    Maar gewoon blijven ruilen tot de dvd'ser naar behoren uit zien en gewoon netjes afspelen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    CSI 1.1 disc 3

    De aflevering sex, lies & larvae loopt bij mij vast wanneer [spoiler:e5317d10ca]Warrick en Catherine op bezoek zijn bij een man waarvan zijn schilderij gestolen is[/spoiler:e5317d10ca]

    Komt dat vaker bij deze aflevering voor of verschilt dat per geperste disc?
    Ik heb die aflevering dinsdag nog gezien, ik heb daar geen problemen mee gehad.

    Ik heb maar 1x een probleem gehad met CSI, omgeruild en daarna nooit meer een probleem gehad...

  13. #13

    Standaard

    ik heb de R1 dvds en daar heb ik gelukkig helemaal geen problemen mee

  14. #14

    Standaard

    ik heb seizoen 1 van csi las begas, gister 3 afleveringen gezien, bij de 2e en 3e aflevering hapert ie ook heel erg, steeds stukjes blijven hangen dus

  15. #15

    Standaard

    hmm vaag, ik heb zelf geen problemen met de dvd's maar een vriend die ze leent (op dit moment seizoen 2 cd 3) heeft er wel last van,, ligt dus niet aan hem :P :P

  16. #16
    alisyah
    Guest

    Standaard

    ik heb een probleem met seizoen 1 van csi las vegas. ik kan het extra materiaal niet openen! heeft iemand anders daar ook last van of ben ik de enige?

  17. #17

    Standaard

    Ik heb alle CSI boxen en slecht twee keer moten rulen omdat ze bij de MM te hardhandig om waren gegaan met een hele zending boxen, waardoor alle middensterretjes om de DVD op zn plek te houden waren afgebroken. Verder nooit last gehad van slechte discs.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •